Představení vyučujících

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Logaritmus ChrM619 leden 2014 Číslo klíčové aktivity:III/2.
Nabídka služeb Institutu inovace vzdělávání na ak. rok 2009/2010
Základy veřejné politiky Kombinované studium Website kursu: Garant kursu a přednášející:
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Daňová evidence.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Číselné množiny - přehled
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Řízení sestaveného modelu
Inf Počítač a lidé s handicapem
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
VY_32_INOVACE_
Hospodářské výpočty 5 – PROCENTOVÝ POČET 2
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Informační modelování budov (BIM)
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Násobení mnohočlenů Základní škola a Mateřská škola
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
SOFTWARE OSOBNÍHO POČÍTAČE
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
PODPORA ŽÁKŮ S OMJ V PRAXI: MOŽNOSTI, PŘEKÁŽKY A INSPIRACE
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
3. Metody pedagogické diagnostiky
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Inf Vývojový diagram.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Logické funkce a obvody
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Závaznost ÚPD pro orgány státní správy lesa
WORD Tabulky - ohraničení
MŠ,ZŠ,SŠ pro sluchově postižené Valašské Meziříčí
Klíčová aktivita 05 Vzdělávací modul „Boj s korupcí“
VY_12_INOVACE_20_POČÍTAČE KOLEM NÁS_ INFORMAČNÍ GRAMOSTNOST _HORKÁ
Velikonoční vajíčko VY_32_Inovace_06MD-2
Windows – práce s okny VY_32_INOVACE_32_641
Informační modelování budov (BIM)
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Stavba dřeva VY_32_INOVACE_28_555
Výuka sociálního lékařství a veřejného zdravotnictví na LF MU
UA104 – Didaktika informatiky I
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Úvodní přednáška pro 1. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Podpora polytechnického vzdělávání
Informační modelování staveb (BIM)
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
Transkript prezentace:

Představení vyučujících Úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení Představení vyučujících Předmět: Počítačová podpora řízení (126PPRI) Obor E LS, 2017, K126 EKO Přednášky/cvičení: doc. Ing. P. Dlask, Ph.D.; Ing. Petr Matějka; Ing. Arch. Robert Bouška aaaa

Obsah přednášky PM: Uvítání, úvod do předmětu, představení vyučujících (10 minut). PM: Vysvětlení konceptu bloků a jejich rámcové náplně (10 minut). PD: Základní info o bloku POPR (5 minut) PD: Info o MOODLE a používání pro potřeby předmětu (10 minut) RB: Kolaborační nástroje ve stavebnictví (4Projects) (30 minut) PM: Základní info o bloku BIM + potřeba projektů (10 minut) PD: Informace o zakončení předmětu zápočet + zkouška (5 minut). PD: výklad co bude třeba pro cvičení na další týden (20 minut)

Další vyučující (specialisté) Klíčoví vyučující (k126) doc. Ing. Petr Dlask, PhD. Ing. Petr Matějka Ing. arch. Robert Bouška Další vyučující (specialisté) Ing. Josef Žák, PhD. (k136) Ing. Renáta Hoďánková (k124) Ing. Roman Musil, PhD. (k125)

Základní struktura předmětu Úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení Základní struktura předmětu Předmět: Počítačová podpora řízení (126PPRI) Obor E LS, 2017, K126 EKO Přednášky/cvičení: doc. Ing. P. Dlask, Ph.D.; Ing. Petr Matějka; Ing. Arch. Robert Bouška aaaa

Zaměření předmětu Počítačová (i softwarová) podpora řízení Využití IT pro řídící a rozhodovací činnost Zaměření na klíčové metody Procesní řízení Modelování Kolaborační nástroje Nástroje informačního modelování (BIM)

Blokový přístup k výuce Dva klíčové bloky Počítačová podpora řízení (2.-6. týden) Informační modelování budov (7.-12. týden) Kolaborační nástroje napříč výukou

Skladba předmětu Každý týden Přesuny výuky Střídání vyučujících 2 hodiny přednášek 2+3 hodiny cvičení Přesuny výuky Střídání vyučujících

Závěr Základní informace Předmět: Počítačová podpora řízení (126PPRI) LS, 2017 Ing. Petr Matějka, petr.matejka@fsv.cvut.cz