Globální oteplování Země trpí! Lidé trpí! Možná to někdo nevidí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak učit o změně klimatu?.  Tato prezentace vznikla v rámci vzdělávacího projektu Jak učit o změnách klimatu?  Projekt byl podpořen Ministerstvem životního.
Advertisements

Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Přírodopis, Atmosféra Autor: Kamil Bujárek, Bc. Název.
DPH Ekonomika podniku 2. ročník DPH - nepřímá univerzální daní, tvoří součást ceny výrobků a služeb - je vybírána postupně při každém prodeji (když lesník.
TUHNUTÍ. TÁNÍ – opakování a) Je přeměna pevné látky na látku kapalnou. b) Probíhá při teplotě tání (u krystalické látky). c) Těleso teplo přijímá. d)
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Ing. Hana Zmrhalová Název: VY_32_INOVACE_06_CH9 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: PALIVA Anotace:
Často slyšíme věty: Led je lehčí než voda Železo je těžší než peří Má však železná jehla větší hmotnost než peří v peřině?
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_20_Péče a ochrana ŽP Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Vytápění Teplárny. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad spotřebu energie a zajištění kvality životního.
VZDUCH PLYN KOLEM NÁS. VZDUCH  směs látek, které tvoří plynný obal Země – atmosféru  složení vzduchu při Zemi: dusík, kyslík, oxid uhličitý, mikroorganismy,
Vytápění Úprava vody. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu:
Nerostné bohatství na Zemi Vypracoval: Tomáš Vávra Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_12_Vzduch Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 12 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
1 Obhajoba diplomové práce Sluneční záření a atmosféra Autor: Tomáš Miléř Vedoucí: Doc. RNDr. Petr Sládek, CSc. Oponent: RNDr. Jan Hollan BRNO 2007Katedra.
E KOLOGIE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Soňa Dvořáková Název: VY_32_INOVACE_13_B_19_Ekologie Téma: Člověk a příroda Číslo.
Sféry Země ZŠ Hejnice 2010 Mgr.Jan Kašpar. Sféra = vrstva, „obal“ Země Atmosféra – plynný obal Biosféra – živá hmota na Zemi Hydrosféra – vodní vrstva.
Vypracoval: Jaroslav Sýkora Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
VZDUCH. Plynný obal Země se nazývá ATMOSFÉRA. Směs látek tvořících atmosféru je vzduch. SLOŽENÍ VZDUCHU: 21% kyslík 78% dusík 1% ostatní plyny (oxid uhličitý,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_32_08 Název materiáluTeplotní.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Globální problémy lidstva
Příprava na multikulturní výchovu pro učitele a učitelky MŠ
Biooxidační filtry eliminující methan v době následné péče o skládky
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Občanské soudní řízení I.
Vzduch VY_32_INOVACE_1A_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Právo životního prostředí pojem, vývoj, prameny, postavení v systému práva, principy Ivana Průchová.
Znečištění ovzduší Obr. 1
ATMOSFÉRA podnebí VY_32_INOVACE_07-10 Ročník: VI. r.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_88
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Neživá příroda - voda Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
KINETICKÁ TEORIE STAVBY LÁTEK.
EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_113_PR4 Předmět: Přírodověda.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
VY_32_INOVACE_CH.8A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Tereza Hrabkovská Název materiálu: VY_32_INOVACE_CH.8.A.06_VZDUCH Název: Vzduch.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název vzdělávacího materiálu Vzduch
Autor : Mgr. Terezie Nohýnková Vzdělávací oblast : Člověk a příroda
6. Využívání a znečišťování vody Základy ekologie pro střední školy 1.
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Atmosféra Anotace: Materiál je určen k výuce zeměpisu v 6. ročníku základní školy. Seznamuje žáky s vlastnostmi a členěním atmosféry.
VÝVOJ PŘÍZEMNÍHO OZÓNU V LETNÍCH MĚSÍCÍCH NA JIŽNÍ MORAVĚ
Atmosféra Země.
Inovativní řešení postavená na síti LoRa
Občanské soudní řízení I.
VY_52_INOVACE_41_Hydrosféra-učební text
Vzduch.
Občanské soudní řízení I.
Globální problémy současného světa 4 – HIV, AIDS
Neživá příroda - vzduch
Národní akční plán čisté mobility
Aktuální informace k dotačním titulům MŽP
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Tepelné záření TÉMATICKÝ CELEK: Energie.
Významné oxidy CO2 CO SO2 SiO2 CaO Al2O3.
ATMOSFÉRA - vzdušný obal Země.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Globální oteplování Země trpí! Lidé trpí! Možná to někdo nevidí.

Informace: Globální změna klimatu Označuje zvyšování teplot Není vám ho líto? Globální změna klimatu Označuje zvyšování teplot Způsobeno vysokou koncentrací skleníkových plynů v atmosféře Z důsledku lidské činnosti Aktivita zmírňující oteplování – Kjótský protokol (zatím 191 států) Způsobuje tání ledovců

Následek:

Chcete aby to takhle skončilo? Příčiny: Chcete aby to takhle skončilo? Kácení lesů (vypalování) Skleníkový efekt Znečišťování přírody Náročnost lidstva (chamtivost) Spalování fosilních paliv Znečištění ovzduší

Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor! Pozor!

Dýchá se vám stále dobře? Stále máte vody málo?

Možnosti: Přežít? Používání městské hromadné dopravy Šetřit energií Zbytečně netopit Šetřit vodou Třídit odpad Nekácet nadměrně lesy Jaký chcete, aby byl jejich osud? Zemřít?

Současnost

Pokusíte se změnit budoucnost? Výběr je na vás.

Děkujeme: Poděkování za pozornost Přejeme vám příjemný zbytek dne Autoři: Karel Vacek a Petr Pomeisl

Zdroje: www.wikipedie.cz/globálníoteplování www.google.cz/globálníoteplování