Kontrola závěrečných prací na Masarykově univerzitě

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Advertisements

Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Osobní management Tomáš Procházka.
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Programové období 2014 – 2020 a proces SEA Mgr. Zuzana Plešková Ministerstvo životního prostředí 14. února 2014.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Praktická maturitní práce STRUČNÉ POKYNY PRO PSANÍ PMZ.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
SEMESTRÁLNÍ PROJEKT B Učebna UF 219 pátek h.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
Vyplnění a finalizace žádosti zjednodušeného projektu v IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Výzva OPVVV 02_16_ , Kralice na Hané.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Diplomový seminář úvodní přednáška
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
Důležité informace pro rodiče vycházejících žáků
Tutoriál ~ eKnihy Stahování
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
NÁLEŽITOSTI ROZHODNUTÍ A ODVOLÁNÍ SEMINÁŘ
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Postup pro aktualizaci seznamu doporučené literatury a učitelů uvedených u předmětu ve studijní agendě STAG.
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Pracovní porada Pracovní list.
Zpráva o uplatňování ÚP
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
Pracovní porada Pracovní list.
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Interní grantová agentura
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
MINIMATURITY
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
1. Jak si rychle a jednoduše upravit vzor
Rozpisy témat a odevzdávárny
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Novinky v Záznamníku učitele
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
Blanka Valdecká, TOO ČMKOS, Seminář pro SIBP
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
Lotus Notes Lotus Notes Alena Málková
Diplomový seminář úvodní přednáška
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Elektronická Spisová Služba
Dotazníkové šetření II – koncepce a nastavení
Úvodní přednáška pro 1. ročník
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Orsoft Open – Radnice Majetek
Portál - role studenta v informačním systému STAG
Transkript prezentace:

Kontrola závěrečných prací na Masarykově univerzitě

Přehled prezentace Úvod. Praxe na MU. Proces evidence závěrečných prací v IS MU. Kontrola závěrečných prací. Kontrola seminárních prací. Kontrola zaměstnaneckých děl. Závěr. Informační systém Masarykovy univerzity

Praxe na MU Vedoucí práce odpovídá dle Opatření rektora č. 3/2009 za: kontrolu rozsahu částí práce, které nebudou zveřejněny, a kontrolu nastavení termínu, ke kterému bude zveřejněna celá práce; ověření čitelnosti exempláře uloženého v archivu závěrečných prací v IS MU; provedení kontroly práce uložené v archivu závěrečných prací aplikací IS MU pro odhalování plagiátů. V případě, že student odevzdává tištěnou i elektronickou verzi práce, je pro oponování práce dle platných ustanovení SaZŘ rozhodující elektronická verze práce. Shodnost elektronické a písemné verze stvrzuje student svým prohlášením v příslušné aplikaci IS MU. Informační systém Masarykovy univerzity

Proces evidence ZP Učitel (vedoucí práce) zadává témata prací. Student si téma práce vybere a přihlašuje si jej. SO převede téma do agendy ZP a otevře možnost založit archiv ZP. Student zpracuje téma, otevře a naplní archiv ZP. SO nebo sekretářka katedry převezme práci a ukončí možnost manipulace s archivem ZP. Vedoucí práci zkontroluje na podobnosti. Vedoucí, oponent nebo sekretářka vloží posudky. Práce a posudek oponenta se zveřejní nejpozději 5 dnů před obhajobou. Informační systém Masarykovy univerzity

Postup kontroly ZP Učitel (vedoucí práce) obdrží e-mail, že má zkontrolovat práci. Z odkazu v e-mailu nebo v aplikaci Školitel, vybere studenta, kterého práci chce kontrolovat. Provede kontrolu práce na plagiáty. Potvrdí čitelnost práce. Potvrdí oprávněnost dočasného skrýtí (nezveřejnění). Informační systém Masarykovy univerzity

Aplikace Školitel Informační systém Masarykovy univerzity Červeně učitele upozorňuje, že dosud neprovedl kontrolu. Po rozkliknutí dané pracáce – ukázka na dalším slajdu

Kontrola podobností Funkce „vejce vejci“ Informační systém Masarykovy univerzity Podobnosti zkontroluje vedoucí pomocí funkce „vejce vejci“

Kontrola podobností Informační systém Masarykovy univerzity Pro prozkoumání nalezených podobností klikne vedoucí na odkaz Podobnosti, kde se mu zobrazí červeně zvýrazněné shodné pasáže textu.

Vyhodnocení podobností Informační systém Masarykovy univerzity Učitel prozkoumá shodné pasáže, zda jsou správně citovány, nebo vyhodnotí jejích původ. Pomůcka – pokud je červená (shodná) i hlavička práce – obrázek úplně nohoru, tak to naznačuje, že se jedná o pracovní verzi práce, kterou si student v systému sám kontroloval, nebo práci zálohoval, …

Kontrola práce Informační systém Masarykovy univerzity Červeně učitele upozorňuje, že dosud neprovedl kontrolu. Po rozkliknutí dané pracáce – ukázka na dalším slajdu

Kontrola práce provedena Informační systém Masarykovy univerzity V archivu je po provedení kontroly zaevidováno, kdo a kdy kontrolu potvrdil. Možná bych zmínil také záznamy hore (šedou) barvou. Že se ke každé práci eviduje, kdy byl záznam založen, změněn, kdy byla práce převzata, od kdy je/bude zveřejněna, …

Kontrola seminárních prací Odevzdávárny – studenti odevzdávají úkoly (seminární práce, eseje, referáty, …) do učitelem vytvořených odevzdáváren. Informační systém Masarykovy univerzity Učitel ma opět k dispozici funkci „vejce vejci“ – ikona vajicek ve správci souborů. Práce v odevzdávárnách mohou kontrolovat studenti i učitele. U seminárních a jíných prací, např. úkoly, esteje, … neupravuje kontrolu žádný vnitřní předpis. Zkušenosti však ukazují, že kontrolu si z vlastní vůle provádejí jednak sami studenti, i jejich učitelé. U souboru v odevzdavarnach se automaticky může doplňovat jméno vkládajícího a učo, pro lepší přehled.

Kontrola zaměstnaněckých děl Institucionální repozitář MU Informační systém Masarykovy univerzity Mimo působnost SO, ale na univerzitě plánujeme zahrnout do kontroly také zaměstnanecká díla. Sběr a kontrola zaměstnaněckých děl bude probíhát prostředníctvím inst. repozitáře MU. Jsme v počátcích, bude potřeba upravit vnitřní předpisy. Přínos vidíš v tom, že se databáze rozšíří i o tyto typy dokumentů, které dosud nebyly zahrnuty do kontroly na podobností ;).

Prostor pro Vaše dotazy. Závěr Děkuji za pozornost. Prostor pro Vaše dotazy. Informační systém Masarykovy univerzity Kontakt: pavlinak@law.muni.cz http://law.muni.cz/ Další informace: http://is.muni.cz/info/ http://is.muni.cz/clanky/ http://is.muni.cz/do/1433/napsali_o_isu/ http://is.muni.cz/nas_system/