CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Test osobnosti Zpracoval : Dalai Lama.
Advertisements

45.1 Větné vzorce
VY_32_INOVACE_20_Hrajeme si s písmenky (SADA ČÍSLO 1)
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Název: Bezpečné chování na internetu DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_19
Ahoj všichni, jen vám chci říci, věřte či nevěřte, splnilo se mi přání, které jsem měl, a znám další lidi, kterým se to též splnilo, takže nic neztratíte.
HORKÉ SRDCE.
Jednej tak, abys byl šťastný. Ne aby ses šťastným jen zdál.
Prosím nepodvádět a čestně odpovídat. Jinak podvádíš jenom sebe ! ! !
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
Když víru máš. Noc je v modlitbách, strach, že nás nebe neslyší. V srdcích píseň nadějí, tak plynul život náš. Už necítíme strach i když je nouze nejvyšší,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_III/2_INOVACE_89_Eduard Petiška
Zeptej se sám sebe: „Mám utéct?“.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Datum (období) vytvoření výukového materiálu: Prosinec 2011 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_CJ.4.12.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Jarní rýmování.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Sedláková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Karolinka-město ve kterém žiji
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: březen 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
Příběh pro všechny tvrdě pracující
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk 1 Autor: Mgr. Romana Martináková Poznáš pohádku?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_11 _Moje rodina TÉMA:
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_6A_CJ9_09_SKLADBA.
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
ŠKOPKOVÁ HELENA, ZŠ HORNÍ SLAVKOV, NÁDRAŽNÍ 683
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Podstatná jména Výkladová prezentace.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
TJ Sokol Vikýřovice.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
MS Excel – Žákovská knížka
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.07_Procvičování_malých_tiskacích_písmen_ve_větách.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Sada 2 Jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
VY_32_INOVACE_21_CJ_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
NOC JE V MODLITBÁCH, STRACH, ŽE NÁS NEBE NESLYŠÍ
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Písmeno E, e - vyvození Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Microsoft Excel Funkce Když. Microsoft Excel Funkce Když.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Transkript prezentace:

CZ.1.07/1.4.00/21.0697 Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola ZŠ a MŠ Stožec, okres Prachatice Téma Práce s rýmy Název materiálu VY_12_INOVACE_24_RÝMY_2 Sada 2 Předmět Český jazyk a literatura Ročník 3. a 5. Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.0697 Datum vytvoření 1O. 1. 2013 Klíčová slova jazykolam, rým, vnuk, kluk, malíček, jazýček, Sněžka, zmešká, řeka, seká

Anotace Prezentace je určena pro čtení ve 3. a 5. ročníku. Cílem této prezentace je opět přimět žáky k tomu, aby přemýšleli nad svou odpovědí tak, aby zapadla do vzorce rýmů a navíc byla pravdivá. Za úkol mohou vymýšlet další rýmy. V úvodní části si mohou procvičit svůj jazyk na jazykolamech.

Na úvod přečti a zopakuj nahlas jazykolamy: Dřeš dřez a jazz. Drbu vrbu, drbu, vrbu. Cinky linky - konvalinky.

Hra na rýmy_2 Co máš dělat? Poradím: přečti verš a dopiš rým. Syn tatínka je dědův _ _ _ _, není to holka, ale _ _ _ _. Čtyřnohý přítel člověka je _ _ _, a šeříku se také říká _ _ _. Nejmenší prst má jméno _ _ _ _ _ _ _, kdo mlsá, ten má mlsný _ _ _ _ _ _ _. Nejvyšší hora Čech je _ _ _ _ _ _ , kdo chodí pozdě, něco _ _ _ _ _ _. Je Labe hora? Kdepak, je to _ _ _ _, kosou se kosí, sekerou se _ _ _ _. Drak z pohádek mívá sedm_ _ _ _, a kdo je pyšný, chodí jako _ _ _. Dědova sestra je má _ _ _ _ _ _ _, a zeměkoule modrá _ _ _ _ _ _ _. Paletu s barvami má _ _ _ _ _, A každá kuchařka má _ _ _ _ _. Dva břehy řeky spojí vždycky _ _ _ _, A tím to končí. Už je toho _ _ _ _! Nebo snad není? Chceš si ještě hrát? Tak můžeš zkusit sám verše _ _ _ _. Pracuj s rýmy jako v minulé hodině. Nejprve si vše přečti potichu, připrav si své odpovědi (můžeš si odpovědi napsat i do sešitu). Počet čárek opět odpovídá počtu písmen v odpovědi. Na dalším snímku si své odpovědi porovnej s originálem. (Jiří Havel: Ať se mračí jenom mrak)

Hra na rýmy_2 Co máš dělat? Poradím: přečti verš a dopiš rým. Syn tatínka je dědův vnuk, není to holka, ale kluk. Čtyřnohý přítel člověka je pes, a šeříku se také říká bez. Nejmenší prst má jméno malíček, kdo mlsá, ten má mlsný jazýček. Nejvyšší hora Čech je Sněžka, kdo chodí pozdě, něco zmešká. Je Labe hora? Kdepak, je to řeka, kosou se kosí, sekerou se seká. Drak z pohádek mívá sedm hlav, a kdo je pyšný, chodí jako páv. Dědova sestra je má prateta, a zeměkoule modrá planeta. Paletu s barvami má malíř, A každá kuchařka má talíř. Dva břehy řeky spojí vždycky most, A tím to končí. Už je toho dost! Nebo snad není? Chceš si ještě hrát? Tak můžeš zkusit sám verše psát. Co máš dělat dále, ti napověděl básník sám. Zkus opět vymyslet pár pravdivých rýmů, ale počet čárek již nemusí odpovídat počtu písmen v odpovědi. (Jiří Havel: Ať se mračí jenom mrak)

Zdroje: ULRYCHOVÁ, Irina. Čteme si a hrajeme si. Vyd. 1. Praha: Pansofia, 1996, s. 5. ISBN 808580476x.