Zkušenost zřizovatele a rodiče

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ22 Název školySPŠ a.
Advertisements

Pilot G/GP Tvorba a ověřování pilotních ŠVP ve vybraných gymnáziích.
V RODINĚ, V RODINNÉM ŽIVOTĚ jsou uspokojovány psychické potřeby dítěte (ale také rodičů): 1. přísun podnětů 2. smysluplný svět 3. životní jistota 4. vlastní.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Příprava učebního materiálu pro výuku odborného předmětu v anglickém jazyce Mgr. Alena Müllerová, CJP Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním.
K ONSTRUKTIVISMUS Zora Syslová. T RANSMISE VERSUS KONSTRUKCE Transmisivní pedagogika klade důraz na fakta a jejich zapamatování. Konstruktivistická pedagogika.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
Společnost (Society) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Ing. Kateřina Lichtenberková
Platformy projektu KAP LK
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Zlepšení metodologických kompetencí učitelů anglického jazyka
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Strategické plánování
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Doporučený vzor individuální prezentace
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Schůze Spolku pro obnovu venkova ČR Praha 1. dubna 2014
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Techniky práce s mentálně postiženými
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Charakteristika výukového materiálu
Najdi jarní květinu, která se nachází jen jednou
Příspěvek na konferenci
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Český ráj poznávání přírodního bohatství země
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Reflexe učitele Aneb nejlevnější inovační program šitý na míru.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Bc. Miloslava Vavříková
LIFE IN THE COUNTRY X LIFE IN THE CITY.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Starověké Řecko – Řecká vzdělanost a věda DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
POVOLÁNÍ.
Andragogika Vzdělávání.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Má země Česká republika.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
cíle workshopu: PRO PREZENTUJÍCÍ
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Metody Reuvena Feuersteina
Digitální gramotnost Informatické myšlení
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Poznatky ze života zvířat
Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti
Centra kolegiální podpory
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Vztah k životnímu prostředí
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
MALTA TEL 2018 Technology Enhanced Learning
Qui bono? Aneb co získá a co ztratí rodič a dítě plošným testováním
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Hudební nástroje vnímání.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Zkušenost zřizovatele a rodiče Přehrát video jako demonstraci toho, co chceme, aby děti ve škole zažívaly Video: https://www.youtube.com/watch?v=PCRqNsRflHM

Co si myslíte, že jsou ty nejdůležitějších znalosti a dovednosti, které by si studenti měli vzhledem k naší stále složitější a komplexnější budoucnosti odnést do života? Po příchodu do školy si vyberou, ve kterém centru chtějí pracovat

What do you believe are some of the most important knowledge and skills for students to learn toward our complex future? Thinking Environment Dealing with conflict Self-understanding Global perspectives Spirituality Empathy The arts Science Ethics Collaboration Mathematics Communication Health Technology Learning to learn Society and how it works Po příchodu do školy si vyberou, ve kterém centru chtějí pracovat D. PERKINS: Future Wise: Educating Our Children for a Changing World, 2014

V čem se liší od běžných škol? Práci s motivací dětí Týmovosti učitelů Strategii Zdokonalování se a učení se Struktuře dne, třídách Způsobu výuky Cílech Hodnocení V Po příchodu do školy si vyberou, ve kterém centru chtějí pracovat Práci s chybou ……

BUDOVÁNÍ KULTURY MYŠLENÍ MYŠLENÍ JE PŘÍTOMNO OCEŇOVÁNO SDÍLENO ZVIDITELNĚNO Po příchodu do školy si vyberou, ve kterém centru chtějí pracovat

Erik Mazur Harvard University

KULTURA MYŠLENÍ Po příchodu do školy si vyberou, ve kterém centru chtějí pracovat

I USED TO THINK – NOW I THINK Inquiry based units – viz příklad později u Typical month in Heureka…

MAPA UČEBNÍHO POKROKU MATEMATICKÉ KOMPETENCE ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST Self manager (sebe-vědomá osobnost) Communicator (komunikátor/diskutér) Good neighbour (člen komunity) Team member (člen skupiny) Healthy and mindful person(zdravá osobnost) Creator (tvůrce) SOCIÁLNÍ KOMPETENCE Inquiry based units – viz příklad později u Typical month in Heureka… Dokáže klást smysluplné otázky Dumá, pochybuje, pátrá, klade otázky Konstruuje (vytváří, buduje) vlastní vysvětlení a interpretace Propojuje znalosti, poznatky, fakta Bere v úvahu různé úhly pohledu a perspektivy V diskusi se drží tématu Vystihuje podstatu a činí závěry Odkrývá provázanost jevů  Jde pod povrch Rozpozná zákonitost/podmíněnost a zobecňuje … MYŠLENKOVÉ KOMPETENCE Thinker (myslitel) Researcher (badatel)

COMPASS POINT Inquiry based units – viz příklad později u Typical month in Heureka…

FIRST THINK, SECOND THINK Inquiry based units – viz příklad později u Typical month in Heureka… https://www.youtube.com/watch?v=tafGODZuETw&list=PL4PLHibA62MmyKVbPSCXmHhBJd_xlu6Mi&index=7

BÁDÁNÍ Inquiry based units – viz příklad později u Typical month in Heureka…

TVŮRČÍ PSANÍ Inquiry based units – viz příklad později u Typical month in Heureka…

EXPEDICE A EXPERTI Inquiry based units – viz příklad později u Typical month in Heureka…

STUDENTSKÁ KONFERENCE Inquiry based units – viz příklad později u Typical month in Heureka…

CO TOTO ROZVÍJÍ? Inquiry based units – viz příklad později u Typical month in Heureka…

Badatelsky orientovaná JAK NA TO? JAK? v Badatelsky orientovaná výuka Kooperativní učení CO? AKTIVNÍ UČENÍ + Lifeworthy Learning Service Learning Viditelné myšlení Všechny mají společné, že se jedná o metody, které staví na aktivní práci žáků Artful Thinking Kritické myšlení