Pracovní porada Pracovní list.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Advertisements

LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
koncepce rodinné politiky Dipl.-Pol. Jana Maláčová
Setkání zástupců 1. ročníků
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Zákon o obcích 128/2000 Sb. + znění pozdějších předpisů
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
NOVINKY Z ODBORU ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Porada ředitelů organizací z oblasti školství Otrokovice
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
DĚTI VĚZNĚNÝCH RODIČŮ Zkušenosti a plány Věznice Světlá nad Sázavou
Občanské soudní řízení I.
Pracovní porada Pracovní list.
Vznik pracovního poměru
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Moderní personalistika
Pracovnělékařské služby
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Ekonomika malých a středních podniků
Poměr v základním tvaru.
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Gymnasium Jižní Město Praha
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Pozemkové úpravy.
Synergie manažerského týmu
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Živnostenské podnikání (správně-právní režim) III. část
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak. Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak.
Výběrové řízení z hlediska právního a psychologického
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Občanské soudní řízení I.
Poměr v základním tvaru.
Řízení a rozvoj lidských zdrojů na Ministerstvu vnitra
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Občanské soudní řízení I.
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
UA104 – Didaktika informatiky I
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Pěstounská péče na přechodnou dobu (PPPD)
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Pracovní porada Pracovní list

Obsah pracovního listu Teoretické shrnutí významu porady v práci manažera Význam porady Funkce porady Základní typy porad Vedení porad Příprava porady Program porady Činnost po poradě Manažer na poradě Zadání samostatného úkolu

Význam porady Funkce řídící: • rozhodování, organizování, delegování, • posuzování, řešení problémů, • koordinování činností, • kontrolování, • ukládání úkolů, přijímání opatření.

Funkce porady Funkce komunikační: • setkávání lidí, posilování sounáležitosti, • sdělování názorů, • diskutování, • chápání druhých.

Funkce porady Funkce motivační: • účast na poradě, • možnost prezentovat sebe nebo určitou věc, • získání informací, • spoluúčast na řešení problému, rozhodování, • inspirace.

Základní typy porad Mezi základní typy porad patří: • pravidelné (formální porady s přípravou), • informační porady (každodenní porady bez přípravy), • porady svolané za určitým účelem • porady zaměřené na vyhledání řešení konkrétního problému v podniku, • dnes se často uplatňují tzv. specifické formy porad např. Brainstorming, .

Vedení porad Porada se skládá ze tří fází: • příprava porady, • konání porady, • činnosti po poradě.

Příprava porady Stanovit důvod konání porady • Hledání východiska řešení problémů ovlivňujících efektivnost podniku. • Předávání nových informací a získání zpětné vazby. • Projednávání stížností a problémů zaměstnanců a hledání východisek. • Vytváření nových myšlenek a námětů pro rozvoj podniku. Stanovit koho pozvat na poradu Vybrat vhodnou místnost a její vybavení

Program porady Manažer by měl vytvořit kompletní program • Kdo poradu svolává? • Jaký je důvod porady (cíl, úkoly)? • Kdo se má účastnit porady? • Kdy a kde se bude konat? Jak dlouho bude trvat? • Jaká témata budou probírána? • Kolik času bude vymezeno na diskusi k jednotlivým tématům? (Porada je nejefektivnější pokud trvá max. 1 hodinu). • Jaké dokumenty budou potřebné k diskuzi? • Co si má zaměstnanec nastudovat a připravit?

Činnost po poradě Manažer provede kontrolu zápisu, ten by měl být jasný, stručný a přesný. Tento zápis se rozešle všem účastníkům porady. Na základě zápisu se může provádět kontrola plnění závěrů z porady. Úkoly, které nebyly vyřešené se zařadí nazačátek další porady.

Manažer na poradě • Deleguje úkoly, které může zadat vhodným zaměstnancům • Předává informace a získává nové, porada by měla mít formu oboustranné přímé komunikace, při které je možnost vyjasnit si některé nedorozumění, problémy a budoucí záměry. • Zapojuje všechny členy do diskuse, aby si mohl udělat obrázek o jejich znalostech a zkušenostech a získává tak nové nápady a náměty pro další rozhodování. • Může dobře vedenou a připravenou poradou získat autoritu.

Zadání samostatného úkolu Ve funkci předsedy komise, zpracujte návrh první porady plesové komise ISŠ. Mimo svolání a určení osob, které budou pozvány, navrhněte program porady a úkoly, které budou probírány. Vyzvěte pozvané k aktivní přípravě na jednání.

Možné řešení Pozvánka na poradu Účastníci porady: ZŘ školy, třídní učitelé, zástupci žáků maturitních tříd, Termín: 10.10. 2014, od 10,00-12,00 hod Místo konání: Společenská místnost č.15

Program porady: Projednání návrhu termínu a místa konání plesu. Pracovní návrh k připomínkám je 15.3. od 8,00-02,00 v Obecním domě. Navrhovaná cena vstupenky 250 Kč. První hrubý návrh programu. Účastníci porady si připraví své návrhy programu plesu. Zaměří se zejména na výběr hudby a návrhy doprovodného programu. ZŘ informuje účastníky porady s možnostmi finančního zabezpečení plesu a s postupem při oslovováním sponzorů Úkoly Účastníci porady, zejména zástupci tříd, ve svých třídách před poradou zjistí názory a požadavky žáků.