CO BYS DĚLAL(A) KDYBY… Bajajová B. Kmentová D. VIII.A.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhodnocení dotazníku pro žáka. S kým obvykle jezdíš do školy?
Advertisements

Studium v zahraničí. Hana Koucká Petr Kulich. Obsah Představení projektu Etapy projektu Zdroje projektu Cash Flow projektu bez oportunitních nákladů s.
prosinec Světový den AIDS
Třída 3.B ZŠ Mánesova Pavla Mitáčková V úterý 15.4 jsme se neučili. Jeli jsme na výukový program do Koryčan. Ráno jsme se sešli u školy. Jeli s námi.
Nekupujme si jejich životy! Martin Balvín Matěj Dvořák Pavel Kořínek.
Řazení událostí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Michaela Mrňová Jakub Novotný
Tábory ve statistice I lustrativní statistika ke kampani „Opravdu dobrý tábor“ Použita reálná data z roku 2005.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_15_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Dialog o podstatě matematiky Kristýna Pítrová, 2.B
BAREVNÉ PRAVDY.
Je zajímavé sledovat, jestli to pošleš zpět
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Vypracoval:Aleš Dobiáš, 8.B Daniel Dobiáš, 8.B
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základní škole OP VK.
Automobilový klastr – integrátor aktivit „Společně v automotive!“
Cyber stalking (pronásledování) Nikol Káninská. Ahoj já jsem Petra a jednoho dne jsem si našla kluka. Jmenoval se Olda. Byl docela super do doby než jsem.
Hospodaření MAS Šluknovsko Výnosy : - Hlavní činnost: ,94 - Hospodářská činnost: ,86 - Výnosy celkem: ,80 Náklady : - Hlavní činnost:
O kolik přijdeme, pane Nečasi? Aktuální čerpání peněz z fondů EU Praha,
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
Technika 1. světové války
Vajíčka Malovaná vajíčka Děti hledající vajíčka. Velikonoce v Německu Julie Kölblová, Sabina Bajajová a Dajana Zámečníková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_364_Věta příslovečná AUTOR: Mgr. Markéta Lyková ROČNÍK, DATUM:
Téma: Přímá úměrnost - úvod Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_086.
SBĚR PAPÍRU. Celý týden od se sbíral starý papír. Žáci nosili svázaný papír na školní dvůr u jídelny. Kde ho vybírala třída 8.B.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
Kurzy eura v roce 2009 k prvnímu dni v měsíci zaokrouhlené na celé Kč Kč28.
Ivan napíše svému kamarádovi (podvodníkovi).Ivan napíše svému kamarádovi (podvodníkovi).
Význam odvětví cestovního ruchu pro české hospodářství
PŮVOD PLANET.
Statistika Kde lidé (ne)nakupují. Ptaly jsme se náhodných lidí v Uherském Hradišti na pár otázek. A jak to dopadlo? Tak se dívejte!:)
Naše škola a první pomoc DOSEDĚLOVÁ, VAGUNDOVÁ, TICHÁ, VIII.B.
Matematické modelování Dopravní nehoda Bc.Ondřej Tyc Stavba výr. strojů.
Birmingham – ERIKA BOUCHARECHASOVÁ
Zajišťování majetku v trestním řízení v roce 2012 POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ ÚSTECKÉHO KRAJE.
Voda-její využití při hygieně člověka Voda-její využití při hygieně člověka.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 11 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: říjen 2012 Ročník: 9. Vzdělávací.
Adopce na dálku 2015/2016. Jak se žije v Africe?
Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.
Arcidiecézní charita Olomouc (ACHO) započala svou činnost již po roce Ta byla násilně přerušena válkou a poté totalitním komunistickým režimem.
Housky z nebe. *1922 ve Vlkoši 2 starší sourozenci - Milena a Karel otec - přednosta na stanici matka - práce na statku.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace AUTOR:Světlana Havránková NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_ČJ_SPISOVATELÉ A ILUSTRÁTOŘI.
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004 Jméno: Karin Šubrtová.
Bankovky a mince od r Bankovky za první republiky ( ) Československá měna byla vydána 15. dubna První hodnoty 1 Kč, 5 Kč, 10 Kč,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
ZODPOVĚDNÝ EVROPAN Markéta Válková 9.B 2015/2016.
Půjčky.
EVROPA A SVĚT PO II. SVĚTOVÉ VÁLCE – 2. část
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Výchova k občanství Právní základy státu – státní občanství
Reklama aneb letní výprodej
PRVNÍ FÁZE STUDENÉ VÁLKY
Alexandr solženicyn Souostroví gulag
UNIVERSIDAD REY JUAN CARLOS
Světové oceány ČLOVĚK A PŘÍRODA/ ZEMĚPIS/ 2012
11 měsíců 2010 Statistika nehodovosti na pozemních komunikacích ČR
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Zdravá pětka Bylo to v pátek
FARNÍ CHARITA ČESKÁ LÍPA
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Sada : Člověk a jeho společnost
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Statistika Petr Cícha Pavel Král Michal Křivák.
Speciální Valné shromáždění o drogách – UNGASS 2016
Moje prázdniny Markéta Školová.
Motivace Technika Obavy Spolupráce 3D Stroje
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
STATISTIKA Odpovědi žáků.
SHOPPER TRENDY SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP
BAJAJOVÁ KMENTOVÁ VII.A
Transkript prezentace:

CO BYS DĚLAL(A) KDYBY… Bajajová B. Kmentová D. VIII.A

…SI DOSTAL(A) RAKOVINU …ZAČALA VÁLKA …SI NAŠEL(A) 1 000 000 ,-Kč …NEBYLA ŠKOLA

… SI DOSTAL(A) RAKOVINU? četnost relativní č. Útrata všech svých úspor 4 8,89% Koupě rakve 5 11,11% Léčení 30 66,67% Ochutnávka drog 6 13,33% Celkem: 45 100%

… ZAČALA VÁLKA? začala válka četnost relativní č. Kopání úkrytu 9 20,00% Nákup zbraně 14 31,11% Útěk do zahraničí 22 48,89% Celkem: 45 100%

…SI NAŠEL(A) 1 000 000 ,- KČ? Nález 1000 000,- Kč četnost relativní č. Polovina na charitu 4 8,89% Útrata peněz 16 35,56% Policie-nálezy 17 37,78% Hod na zem →válení 8 17,78% Celkem: 45 100%

ČETNOST

RELATIVNÍ ČETNOST

CO BYS DĚLAL(A), KDYBY NEBYLA ŠKOLA? Žádná škola četnost relativní č. Žádná práce 1 2,22% Nuda 6 13,33% Pořádání mejdanů 15 33,33% Hloupý člověk 23 51,11% Celkem: 45 100%

ČETNOST

RELATIVNÍ ČETNOST

DĚKUJEME ZA POZORNOST