RASC Standardy řízení služeb

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Advertisements

Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Změny v systému financování sociálních služeb od roku 2014 Sociální reforma soc. služby v bodech PhDr. Radek Suda, odbor sociálních služeb a sociálního.
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Pilotní projekt základního registru územní identifikace a nemovitostí („PP ZRÚIN“) Vít Suchánek, ČÚZK.
Plánování sociálních služeb a transformace aneb Systémově, společně a statečně Šárka Hlisnikovská Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
PŘEHLED ZAJÍMAVOSTÍ Z KONFERENCE INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2013 Mgr. Tomáš Lechner, VŠE v Praze.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 7: Environmentální management v MSP.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Praktické zkušenosti a doporuční Praktické zkušenosti a doporuční Program Cíle 3/Ziel3 na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Praha, Centralizované zadávání veřejných zakázek RNDr. Jiří Svoboda ředitel Odbor veřejného investování MMR.
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
RASC Systémový přístup a Big Data
koncepce rodinné politiky Dipl.-Pol. Jana Maláčová
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Brno, Příslušnost vodoprávních úřadů
model fungování a praxe
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Úřad práce České republiky
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Společenská odpovědnost ve školství
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Jednotný evropský železniční prostor
Děti odsouzených rodičů z hlediska sociálně – právní ochrany dětí
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Městský úřad Žďár nad Sázavou
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Katedra finančního práva a národního hospodářství
2. ČNB a její role v platebním styku.
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Projekt realizace referenčního rozhraní
Národní konference GDPR 2017, Praha, 23. listopadu 2017
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Energetický management
Turistická informační centra na Vysočině
Účastníci výstavby
RASC a Veřejné služby typu Smart City
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Centralizované rozvojové projekty 2017
Principy fungování spolku BISON
PROCES CERTIFIKACE EnMS
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Podpora sociální práce na území Statutárního města Kladna
NNO a dobrovolnictví „Pomáháme těm co pomáhají… “ Jiří Tošner
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
PŘÍLEŽITOSTI NOVÉ KRAJINY
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

RASC Standardy řízení služeb RADA a AKADEMIE pro SMART CITY „4.0, eGov, eHealth, Smart City, Open Data, Big Data, DataQ, eKomunikace, Bezpečnost, Kyberbezpečnost, Sdílení, Vzdělávání“

RASC Jsme připraveni stát se Vašimi průvodci ve světě Digitální transformace (včetně SMART CITY) i partnery v klíčových rozhodnutích a procesech přípravy a realizace projektů

Základní principy ISO 41000, harmonizační potenciál Představení ISO 41000, jako nového standardu řízení služeb: Shrnuje současné zkušenosti se službami a provozem; včetně technologických řešení typu Smart City Popisuje základní procesy a prezentuje zkušenosti a doporučení Tým pro přípravu zadání, definice cílů Pořízení – od definice zadání až po stanovení kontroly kvality dodávky Zavedení pořízení služby a systém jejího zlepšování Parametry udržitelnosti, … Standard bude podkladem pro harmonizaci, včetně zákona o veřejných zakázkách Tento standard je v poslední fázi schvalování

Definice služeb v technologickém projektu Služba je hospodářská činnost uspokojující určitou potřebu Výsledkem je užitečný efekt, ne hmotný statek (výrobek) Služby uspokojující kolektivní potřeby jsou hrazeny z veřejných zdrojů (stát, obce), nebo jsou regulovány uspokojující individuální potřeby jsou hrazeny ze soukromých zdrojů Jejich řízení představuje integraci činností v rámci organizace k zajištění a rozvoji služeb, které podporují a zvyšují efektivnost její základní činnosti.

SMLUVNÍ ZAJIŠTĚNÍ služeb Smluvní zajištění (bez kvalitní smlouvy není opora při konfliktech) Smlouvy připravuje klient Ve smlouvě jsou stanoveny potřeby (co chci), kvalita (co již nechci) a cena Kvalita je nastavena pomocí smluvních kvalitativních hodnotitelů, kritický hodnotitel stanovuje spodní hranici, která je smluvně limitní pro výpověď z titulu nespokojenosti s výkonem služby. Cílem je INTEGRACE SLUŽEB do jednotné formy řízení (na straně klienta)

FORMY ZAJIŠTĚNÍ SLUŽEB Nákupem – „outsourcing“ Vlastními pracovníky – „in-house“ Kombinovaně Jednotlivě – dnes běžné Skupinově Integrovaně – cílové řešení Společně / sdíleně (komunitární přístup)

Průběžné zkvalitňování služeb a jeho řízení Uvědomění si významu služeb Na produktivitu práce (výkonnost) Na psychiku pracovníků Na bezpečnost Nutnost vnímání služeb „na stejné“ významové úrovni jako základní činnosti organizací (podpora může významně destruovat výkony společností) Cílem je řízené zkvalitňování služeb

Úloha provozní dokumentace, standardy Systémové a efektivní standardizované nástroje řízení jsou přirozenou součástí projektů Digitální transformace; produkují data do BigDataHubu samosprávy Základem kvalitního a produktivního řízení je znalost (být informován), legislativní správnost Problematika zajištění služeb vyžaduje kvalitní dokumentaci Pro účely služeb musí být zajištěna: Ekonomicko-finanční evidence (identická se základní činností) Technická evidence (prostory, zařízení, vybavení atd.) Procesní popis (specifikace služeb – přesný popis workflow) Procesní evidence (evidence požadavků a stav jejich vyřízení) Strategická, taktická a provozní dokumentace

S Vámi to půjde lépe! Děkuji za pozornost!