Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

Sloveso BÝT – přítomný čas
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_16 Název výukového.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Přítomný čas průběhový Present Continuous
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Future – going to VY_22_INOVACE_36 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_02
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE _I.C.17 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 17 Název materiálu:Present continuous Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_667_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_KLAD TÉMA:
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Tvorba,opakování osobních zájmen,tvary slovesa“to be“v přítomném čase,gerundiové tvary,procvičováni.
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Přítomný čas prostý Present Simple Tense Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr. Číslo a název klíčové aktivity: Interní číslo: nevyplňovat.
Přítomný čas prostý Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
prezentace je určena pro žáky pátého ročníku materiál slouží k osvojení si učiva přítomného času průběhového klasifikace přítomného času prostého a průběhového.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_43.
Future – going to Budoucí čas – vyjádřený pomocí vazby „going to“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_431_Přítomný čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Přítomné časy – 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_669_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_OTÁZKA TÉMA:
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
VY_22_ INOVACE_15_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou QUESTIONS Autor: Mgr. Renata Viktorinová.
ANOTACE: Určeno žákům 1.stupně ZŠ Procvičení otázek a záporu ve 3. os.j.č., použití tvarů DOES, DOESN´T. Použitá slovesa : like, eat, drink. Snímky 2-4.
Present tenses practice Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku slouží k zopakování a procvičení použití přítomných časů. Název školy: ZŠ štětí,
Anotace: Určeno pro 4. a 5.ročník ZŠ Zpracováno jako opakovací test, příp. jako příprava na test, k učebnici ENGLISH 5, ENGLISH 4, Milena Kelly, Angličtina.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 4 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová INDOORS OUTDOORSSPORTS collecting models playing cards reading.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
Present simple Přítomný čas prostý. Kladná věta (+) kladnou větu vytvoříme jednoduše, za pomocí tvaru infinitivu slovesa, které chceme použít I drive.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Přítomný čas průběhový popisuje děj,
Škola: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace Název: VY_32_INOVACE_11_AJ_Překlad vět - Časy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
VY_32_INOVACE_437 Základní škola Luhačovice, příspěvková organizace
PRESENT CONTINUOUS aneb přítomný čas průběhový
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Přítomný průběhový čas The present continuous tense
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_15
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
VY_32_INOVACE_222_Časy sloves
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
PRESENT CONTINUOS Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Otázka, přítomný průběhový
VY_32_INOVACE_228_Přítomný čas průb.
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
VY_32_INOVACE_Kup_II_11 PŘÍTOMNÝ PRŮBĚHOVÝ ČAS
Transkript prezentace:

Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr. Kateřina Venclová Datum tvorby: 1.5.2012 Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_ ANGLICKÝ JAZYK PRO 3. A 4. ROČNÍK_KONVERZACE Anotace: Prezentace pokračuje v procvičování probrané látky ve 4. ročníku na téma přítomný čas průběhový.

Přítomný čas průběhový Angličtina pro 4. ročník Přítomný čas průběhový

Tvoření a význam průběhového času Průběhový čas tvoříme pomocí tvarů slovesa být a příponou: I am sitting, you are eating, he is drinking, she is doing, it is sleeping, we are living, they are swimming. Průběhový čas vyjadřuje, co se děje právě teď. Čeština průběhový čas nemá.

Následující věty převeď do průběhového času: I live in a small village. Andrew eats a ham and cheese sandwich. Tony drinks coffee with milk. We eat fish and chips. They swimm in the pool. You go to the garden. She plays in the forest.

Následující věty převeď do průběhového času: řešení I am living in a small village. Andrew is eating a ham and cheese sandwich. Tony is drinking coffee with milk. We are eating fish and chips. They are swimming in the pool. You are going to the garden. She is playing in the forest.

Vysvětlete rozdíl: I drink coffee. x I am drinking coffee. I eat meat. x I am eating meat. I play in the park. x I am playing in the park. We swimm in the pool. x We are swimming in the pool. Žákům pomáhá vyučující.

Vysvětlete rozdíl: řešení např. I drink coffee. – Piji kávu stále. I am drinking coffee. – Kávu piji právě teď. I eat meat. – Jím maso stále. I am eating meat. – Teď jím maso.

Použité zdroje: Archiv autora.