Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Podpora napojení logistických center na železniční dopravu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Autor.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Obhajoba bakalářské práce
Organizace práce na prodejně
Transkript prezentace:

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky Obhajoba Bakalářské práce Tereza Silná 13873 Vedoucí práce: Ing. Roman Švec, Ph.D. Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc. Červen 2016

Důvody výběru tématu CÍL PRÁCE specializace obchodní podnikání zaměstnání v obchodní jednotce Lidl Trhové Sviny zájem o provoz obchodních jednotek vedoucí tématu CÍL PRÁCE „Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování zásad merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce. Dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu s konkurenčními maloobchodními jednotkami a návrh na zlepšení v analyzované oblasti.“

Vybrané maloobchodní jednotky Lidl Trhové Sviny Penny Market Borovany

Stanovení výzkumných otázek Otázka č. 1: Do jaké míry se vybrané obchodní jednotky řídí merchandisingovými pravidly? Otázka č. 2: Vnímají zákazníci nákupní atmosféru? Otázka č. 3: Odlišuje se vnímání nákupní atmosféry zákazníků OJ Lidl Trhové Sviny od vnímání zaměstnanců?

Použité metody k naplnění cíle práce 1. Analýza merchandisingu- komparativní metoda Zdroj: vlastní

2. Analýza nákupní atmosféry- komparativní metoda Zdroj: vlastní

3. Dotazníkové šetření zaměřené na nákupní atmosféru v OJ Lidl Trhové Sviny Otázka č. 4: Líbí se vám barevné řešení prodejny? Zdroj: vlastní

4. Řízené dotazování zaměstnanců OJ Lidl Trhové Sviny Otázky: Pracuje se Vám ve stávajícím barevném řešení dobře? Vyhovuje Vám barevné řešení v rámci udržování čistoty? Ve Vaší OJ není zavedena hudební kulisa. Vadí Vám, že je ticho? Ocenila byste modernizaci prodejny?

5. Řízené rozhovory Vedoucí OJ Lidl Trhové Sviny pan B. Hromádko Regionální vedoucí OJ Lidl Trhové Sviny pan J. Bárta

Návrhy a opatření 1. Odstranění zápachu z řeznictví 2. Vybudování veřejného WC 3. Změna barevného řešení prodejny 4. Zvýšení počtu nákupních košíků určených pro maminky s dětmi

Shrnutí práce Cíl práce byl naplněn Byly nalezeny odpovědi na stanovené výzkumné otázky: Penny Borovany dodržuje 13 z 23 merchandisingových pravidel, Lidl Trhové Sviny dokonce 15 z 23. Zákazníci vnímají nákupní atmosféru jen v některých oblastech (hudební kulisa, dispoziční řešení). Vnímání nákupní atmosféry zákazníků a zaměstnanců Lidlu Trhové Sviny se fatálně liší. Byly stanoveny návrhy opatření

Otázky konzultant- ing. Roman Švec, Ph.D. Rizika plynoucí z odstranění řeznictví odliv příjmů z pronájmu prostoru menší atraktivnost jednotky

Otázky oponent- doc. ing. Hana Ezrová, CSc. Sběr dat pro dotazníkové šetření Dodržování hygienických a bezpečnostních předpisů ve zkoumaných jednotkách Podíl rozhodování vedoucích na nákupní atmosféře jednotky a merchandisingových pravidlech Reakce vedoucích obchodních jednotek na závěry vyplývající z bakalářské práce

Děkuji za pozornost Tereza Silná 13873