Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Realizace interní benchmarkingové analýzy výkonnosti pracovnic úklidu
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra cestovního ruchu a marketingu Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Patricia Böhmová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent: Ing. Lucie Bláhová Červen 2016 České Budějovice

Motivace a důvody zvoleného tématu Prohloubení znalostí daného tématu Využitelnost v praxi Pomoc od pana ředitele s výběrem  dostupné materiály Studijní obor obchodní podnikání

Cíl bakalářské práce Cílem práce je analyzovat stávající systém pro zpětnou vazbu od zákazníků ve vybrané společnosti Eutit s.r.o a formulovat návrhy na její zlepšení. Bude provedeno vlastní šetření jak ve firmě, tak i u stávajících zákazníků, na jehož základě budou odhaleny nedostatky a bude identifikován potenciál – formy zpětné vazby, frekvence, techniky, prostředky, a podobně.

Představení firmy Název společnosti: Eutit s.r.o Sídlo: Stará Voda 196, 353 01 Stará Voda Základní kapitál: 2 miliony Kč Právní norma: Společnost s ručením omezeným, založena společenskou smlouvou dvanácti společníků

Výzkumné otázky Otázka č. 1 Předpoklad č. 2 Otázka č. 3 Jsou zákaznici spokojeni s dodávaným materiálem a výrobky ? Předpoklad č. 2 Firma Eutit nemá vytvořený dotazník pro zpětnou vazbu pro zákazníky. Práce se zabývá jeho vytvořením. Je vytvořený dotazník použitelný v praxi? Otázka č. 3 Jak probíhá proces reklamace ve firmě a jaké jsou výsledky za uplynulé tři roky?

Metodika práce Metoda sběru dat (odborné publikace , internetové stránky podniku ) Výzkum Analýza dokumentů Vytvoření dotazníku

Výzkumná otázka č.1 Jsou zákaznici spokojeni s dodávaným materiálem a výrobky ? Monitoring zakázek ANO

Výzkumný předpoklad č.2 Firma Eutit nemá vytvořený dotazník pro zpětnou vazbu pro zákazníky. Práce se zabývá jeho vytvořením. Je vytvořený dotazník použitelný v praxi? ANO 7 otázek , 3 závěry Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s rychlostí a kvalitou podrobností? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s rychlostí a řešením Vašich specifických požadavků? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s nabídkou po stránce technického řešení? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost výrobků z cenové stránky? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost se spolupracovníky firmy Eutit? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s plněním termínů zadané zakázky? Jak by jste zhodnotil(a) Vaši spokojenost s ohledem na kvalitu dodaného zboží ?

Výzkumná otázka č. 3 Jak probíhá proces reklamace ve firmě a jaké jsou výsledky za uplynulé tři roky? Zákazník Obchodník Mistr Technická kontrola Obchodní ředitel Výrobní ředitel

Návrhy opatření Zavedení ceníku na webových stránkách Zavedení dotazníku Lepší posuzování spokojenosti zákazníka Rozšíření reklamy

Přínos práce Nově vytvořený dotazník pro firmu Využití v praxi Nově vytvořený dotazník pro firmu Získání nových informací

Závěr Zodpovězení výzkumných otázek Stanovení návrhu Splnění cíle práce

Doplňující otázky Vedoucí práce: Vytvořila jste dotazník, pomocí kterého má firma v budoucnosti standardizovaně získávat zpětnou vazbu od zákazníků. Jak zajistíte, aby se jednalo o korektní sběr dat, nikoliv o ANKETU, která nemá přílišný reálný význam? Oponent práce: Bez dotazů

Děkuji za pozornost