Autor: Mgr. Yvetta Kałužová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technika cestovního ruchu Péče o hosta v ubytovacím zařízení
Advertisements

NEMOCNICE WESTFRIESTGASTHUIS CHIRURGICKÉ ODDĚLENÍ
Milan Babický Štěpán Barák
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.15 •SOU Obořiště •Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník •Číslo klíčové aktivity:
ONRIMO Travel Španělsko, Ibiza, San Antonio **** hotel Blau Parc –
stravovacích zařízení
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.02 SOU Obořiště
H otel Venus leží v samotném srdci lázeňské čtvrti, několik málo kroků od Mlýnské a Sadové kolonády. Moderní ráz hotelu se snoubí s více než stoletou.
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.16 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.17 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Kategorizace a klasifikace ubytovacích zařízení
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.01 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
H otel Venus leží v samotném srdci lázeňské čtvrti, několik málo kroků od Mlýnské a Sadové kolonády. Moderní ráz hotelu se snoubí s více než stoletou.
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.05 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
Klára Tomsová, Kateřina Jacinová
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Prezentace služeb Pokoje 4* Restaurant Catering.
stavby pro veřejné stravování a cestovní ruch
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
Materiálně-technický standard v sociálních službách Eva Capicarová.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR. JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_10_NÁKUP.
Praktická stáž „Osvojení odborných kompetencí – uplatnění obecných ekonomických principů při řízení hotelu“ 17. –
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Síť podniků stravovacích zařízení. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním.
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ.1.07/1.4.00/ Prvouka 2. ročník Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_14_Základní hygienické návyky.
DOVOLTE, ABYCHOM VÁS PŘIVÍTALI V PREZENTACI NAŠEHO DOMOVA.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_16.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_72_PRV1 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vybavení bytu NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
I NVENTÁŘ NA ÚSEKU OBSLUHY Inventář = předměty používané při obsluze.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Úklid hotelového pokoje
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Společenská výchova – Zásady chování v ubytovacích zařízeních
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Stravovací úsek hotelu – Food And Beverage Management
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DOMINIKA EBRLOVÁ 3.B Valéria baťková 2.o
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Právní úprava cestovného ruchu v ČR
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Aneb skromnost nadevše:-)
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Kategorizace hostinských zařízení a nabídka produktu stravovacích zařízení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová.
Bankovnictví Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Recepce Zařaďte služby: rezervace pokojů, přidělování pokojů, směnárenské služby, inkaso za ubytování, podávání informací, čištění obuvi, předávání pošty,
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
DOVOLTE, ABYCHOM VÁS PŘIVÍTALI V PREZENTACI NAŠEHO DOMOVA
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Odbytová střediska Hana Stejskalová Ns /2017.
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Yvetta Kałužová Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení VY_INOVACE_Kaluzova_13-3-07-Porovnání tříd kategorie hotel Autor: Mgr. Yvetta Kałužová . Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5CZ.1.07/1.5.00/34.0195 – Individualizace a inovace výuky

Anotace výukový materiál pro výuku hotelového provozu určeno pro studenty nástavbového studia Společného stravování studenti se seznámí s rozdíly mezi jednotlivými třídami kategorie hotel

Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení Porovnání tříd kategorie hotel

Hotel každodenní úklid pokoje 100 % pokojů má barevnou TV (nebo nabízí možnost TV zapůjčit) stůl a židle mýdlo nebo tekuté tělové mýdlo, 1 ručník na osobu služby recepce k dispozici veřejně přístupný telefon pro hosty snídaňová nabídka nabídka nápojů v hotelu

Hotel každodenní úklid pokoje a výměna ručníků na požádání 100 % pokojů má barevnou TV, nebo nabízí možnost TV zapůjčit světlo na čtení vedle lůžka přísada do koupele nebo sprchový gel / mýdlo, 1 ručník, 1 osuška na osobu nabídka hygienických předmětů (např. zubní kartáček, zubní pasta, holící souprava) snídaně formou bufetu nebo odpovídající snídaňový lístek akceptování platebních karet možnost uložení cenností

Hotel 100 % pokojů má barevnou TV telefon v pokoji, noční stolek, světlo ke čtení přístup na Internet v pokoji nebo ve veřejných prostorách topení v koupelně, vysoušeč vlasů, kosmetické ubrousky služba prádelny a žehlení polštář a přikrývka navíc na požádání recepce otevřena 14 hodin, telefonicky dostupná 24 hodin denně, personál hovořící dvěma jazyky místa k sezení v prostoru recepce, pomoc se zavazadly centrální trezor nebo trezor na pokoji restaurace otevřená alespoň 5 dnů v týdnu

Hotel čalouněné křeslo / pohovka se stolkem kosmetické produkty, kosmetické zrcátko, velká odkládací plocha v koupelně osušky, pantofle na požádání přístup na Internet a internetový terminál, možnost IT podpory recepce otevřená 18 hodin, dostupná telefonicky 24 hodin hotelová hala s místy k sezení, hotelový bar snídaňový bufet nebo snídaňový jídelní lístek prostřednictvím Room Service minibar nebo nápoje 24 hodin denně prostřednictvím Room Service restaurace s „À la carte“ nabídkou otevřená alespoň 6 dnů v týdnu

Hotel produkty osobní péče v lahvičkách, župan na pokoji internet – PC v pokoji, trezor v pokoji služba žehlení (navrácení do 1 hodiny), služba čištění obuvi concierge, bagážista, dveřník recepce otevřená 24 hodin, vícejazyčný personál prostorná hala recepce s místy k sezení a nápojovým servisem, hotelový bar minibar a nabídka pokrmů a nápojů prostřednictvím Room Service 24 hodin denně restaurace s „À la carte“ nabídkou otevřená alespoň 7 dnů v týdnu

Zdroje UNIHOST. Klasifikace hotelů [online]. [cit. 2.12.2013]. Dostupný na WWW: http://www.unihostostrava.cz/www/cz/klasifikace-hotelu/ HOTELSTARS. Klasifikační znaky [online]. [cit. 2.12.2013]. Dostupný na WWW: http://www.hotelstars.cz/klasifikacni-znaky-ke-stazeni / HOTELSTARS. Porovnání tříd [online]. [cit. 2.12.2013]. Dostupný na WWW: http://www.hotelstars.cz/porovnani-trid/