Metodika hodnocení specifických kritérií grantových projektů v rámci výzvy č. 36 / 1.2 OP LZZ Školení pro žadatele Praha, 22. března 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metodika hodnocení specifických kritérií grantových projektů v rámci výzvy č. 36 / 1.2 OP LZZ Školení pro hodnotitele Praha, 15. dubna 2010.
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Analýza potřeb v území jako východisko pro tvorbu Krajského akčního.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
1.VYHLÁŠENÍ RESORTNÍCH BEZPEČNOSTNÍCH CÍLŮ MZ na období červen 2011– duben PODEPSÁNÍ PROHLÁŠENÍ WHO „Čistá péče je bezpečnější“
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Mámo, táto neseďte doma ! reg. č. CZ /0.0/0.0/15_010/ Bc. Radka Kaštovská.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/3.2.04/ Název projektu:Inovace do praxe Název a číslo globálního grantu:Podpora nabídky dalšího vzdělávání v.
Září 2008Mgr. Lenka Schwarzová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Výzva k předkládání žádostí o finanční podporu.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Seminář pro žadatele k výzvě OP LZZ č. C4 – Zvýšení kvality řízení a optimalizace chodu úřadů v.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Projektová příprava vzdělávacích akcí.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektů Úřadu práce v Mostě Práce na Mostecku pro každého Rodina a práce na Mostecku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA ZŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové období.
Časté chyby v projektech, aneb na co si dát pozor!
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
V. Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Komplexní systém hodnocení
Komplexní systém hodnocení
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (2007 – 2013)
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
VYHODNOCENÍ PŘEDCHOZÍCH VÝZEV
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Příbram Ing. Václav Chytil
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Příspěvek na konferenci
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (2007 – 2013)
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
Ochrana a péče o přírodu a krajinu
Hodnocení korupčních rizik (CIA) Oddělení boje s korupcí Praha, 2018
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Transkript prezentace:

Metodika hodnocení specifických kritérií grantových projektů v rámci výzvy č. 36 / 1.2 OP LZZ Školení pro žadatele Praha, 22. března 2010

Obsah prezentace Systém hodnocení Možný počet dosažených bodů Obecná kritéria Specifická kriteria Kritérium č. 1 Kritérium č. 2 Kritérium č. 3 Kriterium „Synergie“ (IPRM) Jde o prováděcí nařízení EK, jehož jedním z bodů je informace a propagace. Článek 9 objasňuje technické vlastnosti informačních a propagačních opatření k operaci.

1. Systém hodnocení a výběru projektových žádostí Systém hodnocení a výběru grantových projektů: formální hodnocení hodnocení přijatelnosti věcné hodnocení výběrová komise Viz Příručka pro hodnotitele Projektů OP LZZ, Příručka Horizontální témata OP LZZ (D3), event. Příručka pro žadatele o finanční podporu OP LZZ (D1 – Desatero OP LZZ, www.esfcr.cz). Jde o prováděcí nařízení EK, jehož jedním z bodů je informace a propagace. Článek 9 objasňuje technické vlastnosti informačních a propagačních opatření k operaci.

2. Možný počet dosažených bodů posuzování projektu ve vztahu ke kritériím věcného hodnocení, která jsou obecná a specifická u GP provádí 2 nezávislí hodnotitelé (v případě rozdílného hodnocení – doporučení jednoho hodnotitele neschválit a druhého schválit projekt, doporučení projektu oběma hodnotiteli, ale rozdíl je více než 20 bodů – se provádí 3. Hodnocení; výsledné hodnocení v případě využití třetího hodnocení je dáno aritmetickým průměrem dvou k sobě bodově nejbližších hodnocení, tj. po vyloučení extrémního hodnocení) podmínky splnil projekt, který získal v průměru min. 65 bodů z obecných kritérií Počet bodů max. 125 b obecná kritéria max. 100 b specifická kritéria max. 15 b IPRM 10% z obecných kritérií (tedy maximálně 6,5-10 bodů)

3. Obecná kritéria věcného hodnocení:

3. Obecná kritéria věcného hodnocení: smysl a cíle projektu (zdůvodnění potřebnosti, vazba na cíle výzvy, zhodnocení cílů projektu) cílová skupina (jasné vymezení, přiměřenost, přínos pro CS, způsob zapojení CS) žadatel (kompetence, zkušenosti) projektové řízení, udržitelnost a rizikovost (klíčové aktivity, harmonogram, udržitelnost projektu, kvalita řízení rizik, rizikovost projektu) rozpočet projektu (přiměřenost, přehlednost, srozumitelnost, věcná správnost) výsledky a výstupy (šíře, adekvátnost a reálnost MI, poměr výsledky-náklady) Hodnotitel zvolí slovní deskriptor + uvede komentář (je-li povinný).

4. Specifická kritéria věcného hodnocení: Kritérium komplexnosti (hodnocení šíře nabídky aktivit projektu pro cílovou skupinu) Podporované činnosti: Další profesní vzdělávání zaměstnanců zaměřené na prohloubení, rozšíření, zvýšení, obnovení nebo udržení kvalifikace, získání a prohloubení dovedností, které zvyšují šanci na další uplatnění na trhu práce (IT technologie, jazyková příprava, komunikační dovednosti apod.); Pracovně-profesní poradenství k zaměstnání směřující k uplatnění se na trhu práce; Zprostředkování zaměstnání propuštěných zaměstnanců; Doprovodné aktivity týkající se cílových skupin; Uplatňování pružných forem organizace práce při účasti zaměstnanců v aktivitách projektu; Podpora zahájení podnikatelské činnosti přípravou nových podnikatelů (poradenství, rekvalifikace, odborná praxe).

4. Specifická kritéria věcného hodnocení: Hodnotící škála tohoto kritéria: 5 bodů - projekt obsahuje všechny výše uvedené aktivity; 4 body - projekt obsahuje pět činností z výše uvedených aktivit; 3 body - projekt obsahuje čtyři činnosti z výše uvedených aktivit; 2 body - projekt obsahuje tři činnosti z výše uvedených aktivit; 1 bod - projekt obsahuje dvě činnosti z výše uvedených aktivit; 0 bodů - projekt obsahuje jednu činnost, která je v rámci výzvy nutná pro podání žádosti projektu.

4. Specifická kritéria věcného hodnocení: Kritérium specifických skupin Specifické skupiny zaměstnanců se ztíženými podmínkami uplatnění se na trhu práce z věkových a zdravotních důvodů, tj. osoby nad 50 let, do 25 let věku a osoby se zdravotním postižením. Hodnocení tohoto kritéria: (dle míry realizovaných aktivit zohledňující specifické skupiny zaměstnanců s ohledem na požadavky pracovního trhu) 5 bodů dostane projekt, který obsahuje aktivity zacílené na všechny tři specifické skupiny zaměstnanců. 3 body dostane projekt, který obsahuje aktivity zacílené na dvě ze specifických skupin zaměstnanců. 1 bod dostane projekt, který obsahuje aktivity zacílené na pouze jednu ze specifických skupin zaměstnanců. 0 bodů dostane projekt, který neobsahuje aktivity zacílené na specifické skupiny zaměstnanců.

4. Specifická kritéria věcného hodnocení: Kritérium inovativnosti Cílem je podpora nových metod, forem a obsahu vzdělávání – tj. rozšiřování nabídky vzdělávacích aktivit, jejich kvality, zavádění nových metod apod. 3 hlediska kategorizace inovativnosti aktivit: Inovace v produktu – obsah (zavedení nového vzdělávacího produktu pro CS nebo zavedení modifikace a vývoje) Inovace v procesu – forma (modifikace způsobu dodání vzdělávacích aktivit – např. využití metod E-learningu, B-learningu, využití videokonferencí, způsoby měření výsledků vzdělávání, inovace ve zpracování zpětné vazby účastníků…) Inovace v kontextu – systém (stávající aktivity jsou poskytovány novým způsobem, např.: interní lektoři a externí lektoři, rozvržení poměru teorie a praxe ve vzdělávání apod.)

4. Specifická kritéria věcného hodnocení: Hodnotící škála tohoto kritéria: 5 bodů – projekt navrhuje komplexní inovace obsahu, formy a systému (např. vývoj a aplikaci nových vzdělávacích modulů, nové způsoby organizace a měření výsledků vzdělávání, využití know-how zkušených organizací přímo pro cílovou skupinu apod.); 3 body – projekt navrhuje inovace obsahu a formy ve vzdělávání cílové skupiny (např. vývoj a aplikaci jednoho či dvou nových vzdělávacích modulů s moderním dodavatelským řešením apod.); 1 bod – v rámci projektu je řešen jen inovační obsah aktivity (např. zavedení na trhu běžného, ale pro cílovou skupinu nového vzdělávacího modulu apod.); 0 bodů – získá projekt, který neprokáže inovativnost v žádném ze tří uvedených hledisek. Informace uvedeny v Metodice hodnocení specifických kritérií (příloha výzvy č. 36).

5. Kritérium „Synergie“ (IPRM) Specifická bonifikace pro projekty zařazené do IPRM (Integrované plány rozvoje města): V případě, že předložený projekt je zároveň zahrnut do IPRM, bude mu přidělena bodová bonifikace ve výši 10 % ze získaného bodového ohodnocení. Tato bonifikace bude přičtena formou specifického kritéria „synergie“, které bude uplatňováno pouze pro projekty zahrnuté do IPRM. 10 %-ní bonifikaci je možné připsat pouze projektům, které v rámci hodnocení obecných kritérií získaly 65 a více bodů.

Ing. Michaela Švojgrová Děkuji za pozornost. Ing. Michaela Švojgrová