Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický Logistický a výrobní proces ve firmě PENAM, a.s. Obhajoba diplomové práce autor diplomové.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Optimalizace vybraných verbálních a neverbálních faktorů manažerské komunikace ve společnosti Knürr, s. r. o. Autor bakalářské práce: Iveta Jandová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Marcela Juraszková České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného projektu Osobní zájem o dané téma Zájem o prohloubení znalostí řešené problematiky Dostupnost potřebných informací Aplikovatelnost v praxi

Cíl práce Cílem bakalářské práce je na základě provedeného výzkumu analyzovat, které z vybraných faktorů manažerské komunikace převládají v práci manažera a doporučit její zlepšení.

Výzkumné otázky Otázka č. 1 Jaké komunikační cíle mají klíčové osoby ve společnosti? Jakým způsobem probíhá interní komunikace ve společnosti? Otázka č. 2 Jaké jsou nejpreferovanější způsoby komunikace manažerů ve společnosti? Otázka č. 3 Otázka č. 4 Jak odpovídá současný způsob interní komunikace ve společnosti komunikačním cílům klíčových osob?

Metodika práce Analýza dat Vyhodnocení Dotazníkové šetření Převažují kvantitativní data, pro možnost statistického vyhodnocení jsou zahrnuta i kvalitativní data Otázky uzavřené, polouzavřené Prostřednictvím papírové formy Dotazníkové šetření Grafy Analýza dat Návrhy opatření a doporučení s cílem zlepšení komunikace ve firmě Knürr, s. r. o. Vyhodnocení

Představení subjektu Název podniku: Knürr, s. r. o. Právní forma: společnost s ručením omezeným Vznik podniku: 19. 12. 1994 Předmět podnikání: strojírenská výroba Sídlo podniku: Nišovice 9, 387 01 Volyně Základní kapitál: 86 327 000,- Kč Počet zaměstnanců: 316

Jaké komunikační cíle mají klíčové osoby ve společnosti? Výzkumná otázka č. 1 Jaké komunikační cíle mají klíčové osoby ve společnosti? Zdroj: Vlastní zpracování

Jakým způsobem probíhá interní komunikace ve společnosti? Výzkumná otázka č. 2 Jakým způsobem probíhá interní komunikace ve společnosti? Zdroj: Vlastní zpracování

Výzkumná otázka č. 3 Jaké jsou nejpreferovanější způsoby komunikace manažerů ve společnosti? Zdroj: Vlastní zpracování

Výzkumná otázka č. 4 Jak odpovídá současný způsob interní komunikace ve společnosti komunikačním cílům klíčových osob? Při verbální interpersonální komunikaci nejčastěji používají tyto podoby: Zdroj: Vlastní zpracování

Návrhy opatření Absolvování přínosných školení, kurzů: Zvýšení míry empatie Motivace, osobní rozvoj Rozvíjet vztahy mezi nadřízenými a podřízeními – získávat zpětnou vazbu Předávání zkušeností a znalostí

Závěrečné shrnutí Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření byly v úvodu položené výzkumné otázky jednoznačně zodpovězeny Byly navrženy opatření vedoucí ke zlepšení komunikace ve společnosti Cíl práce byl splněn

Doplňující otázky Vedoucí práce: „Na základě jakých parametrů je založen princip účinné manažerské komunikace?“ „Který z neverbálních faktorů komunikace je dílčí z hlediska podpory obchodních a prodejních dovedností?“ „Jakým způsobem lze optimalizovat nízkou účinnost verbálních faktorů komunikace? Vysvětlete na názorném případě.“

Doplňující otázky Oponent práce: „Jaké důvody patrně stojí za tím, že firmy organizují teambuildingové akce, které i Vy navrhujete?“ „Pro jaké pracovní pozice a s jakým konkrétnějším zaměřením by jste zařadila workshopy ve sledované společnosti?“

Děkuji za Vaši pozornost.