Didaktické formy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Vzdělávání dospělých - kategorie 50+. UNIV2 kurs 50+ Historie Založena roku 1994 Do výuky v České republice zavedla nové obory: ― Výpočetní techniku ―
Didaktické prostředky
Rámec kvalifikací VŠ vzdělávání Tomáš Fliegl, Odbor VŠ, MŠMT
Lucie Rohlíková Západočeská univerzita v Plzni
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Rada VŠ - Komise pro přípravu učitelů řešení problematiky strukturovaného studia učitelství - šetření na vysokých školách.
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Jak se stát dobrým právníkem?
Seminární práce Mgr. Bc. Radka Burketová N_TiM/pMPH
Seminární práce N_TiM/pMPH.
Zdravá škola.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
Komplementarita zájmového a profesního vzdělávání dospělých
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
Dušan Hauser. Základní informace  Cílová skupina: členové horolezeckého a tábornického kroužku při SVČ Pohořelice  Věk: smíšeného věku (8-15 let). 
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
KomunitníCentrum. ČESKÉHO ŠVÝCARSKA TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM EU A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR  4 národní.
Obsah Letiště Praha – Ruzyně Základní informace o ČSA
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Moderní personalistika DS 2009/
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Vzdělávaní žáků mimořádně nadaných Vzdělávání žáků mimořádně nadaných je deklarací podmínek, postupů a zkušeností školy s těmito žáky.  Východiskem pro.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Kombinovaná forma studia Východiska k realizaci. Kombinovaná forma studia Podle VŠ zákona – kombinace prezenční a distanční formy Obsahuje tedy prvky.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
Vzdělávání zaměstnanců
Hodnocení žáků. Zpráva OECD o hodnocení vzdělávání Česká republika 2012: Převládá sumativní hodnocení Velký důraz na známky Žáci jsou často zkoušeni ústně.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Profese učitele z pohledu praxe střední školy (vážně i nevážně) Duben 2008.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Kurikulum G Mgr. Lucie Hučínová-Slejšková, PhDr. Stanislava Krčková.
Integrační trendy při tvorbě multimediálních výukových portálů pro medicínu a zdravotnictví V. Mihál, J. Potomková Lékařská fakulta Univerzity Palackého.
PODPORA UČITELE Individuální projekt národní Garant projektu: Odbor 22 MŠMT.
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Příjemce Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
Institut Celoživotního Vzdělávání
Didaktické prostředky
Rozvoj výuky cizích jazyků
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Osobnost supervizora Jitka Navrátilová
Prezentační a komunikační dovednosti
GENDER FOCAL POINT.
Transkript prezentace:

Didaktické formy

FORMY PROFESNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Přímá výuka Korespondenční studium Kombinované studium Multimediální vzdělávání Terénní vzdělávání

DIDAKTICKÝ MAKROMODEL DLOUHODOBÝCH FOREM STUDIA (PŘÍMÁ VÝUKA)

MODEL KOMBINOVANÉHO STUDIA

CÍLE: 1. Posílení motivace ke studiu 2. Vzbuzení důvěry ke studijním textům 3. Znalost vlastních schopností 4. Racionální studium učebních textů 5. Příprava na semináře a zkoušky 6. Zařazení studia do osobního života

VYROVNÁNÍ VÝPADKU RÉTORICKÝCH PROSTŘEDKŮ FORMÁLNÍ ÚPRAVA TEXTU

ÚKOLY VEDOUCÍHO STUDIJNÍ SKUPINY (TERÉNNÍ VZDĚLÁVÁNÍ) Příprava studijních příruček a podpůrných materiálů. Organizování práce skupiny a motivace členů. Pravidelné instruování skupiny. Soustavné sledování aktivit skupiny. Hodnocení aktivit studijní skupiny. Prohlubování poznatků a zkušeností ve vedení skupiny.

STUDIJNÍ ZÁJEZDY Východiskem je potřeba Spojení s hostiteli Účelné náklady Praktické opatření Cíle zájezdu Stručné poučení účastníků Typ účastníků Zpětná vazba (okamžitá) Studijní oblasti Zpráva o zájezdu