Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Advertisements

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.14_zapor_pods tatnych_jmen_kein Datum: Ročník:
Souvětí podřadné. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: 1.07/14.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_12_Vedlejší věta předmětná Autor Chňoupková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_06_Čj_ Vedlejší věty podmětné a předmětné.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_CJ.7.B.17_eduard_bass Název: Eduard Bass Číslo operačního.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Iveta Vostrá DATUM VYTVOŘENÍ: březen 2013 NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_Český jazyk a.
Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku, slouží k výkladu nového učiva Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_6A_CJ9_14_SKLADBA.
VY_32_INOVACE_ČJ.9.A  K svátku jsem tatínkovi koupila vodu po holení.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Anotace: prezentace slouží k seznámení s podstatnými jmény
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.03_Státní občanství.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
VY_32_INOVACE_CJ.6.A.19 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_CJ.6.A.19_jules_verne Název:
VY_32_INOVACE_ČJ.9.A NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR. NIKOLA GRBAVČICOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.01_VÝVOJ ČESKÉHO JAZYKA.
VY_32_INOVACE_ČJ.9.A NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR. NIKOLA GRBAVČICOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.13_Robert Fulghum NÁZEV:
VY_32_INOVACE_CJ.6.A.16 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_CJ.6.A.16_treti_ctvrtletni_pisemna_prace.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
Rod a číslo podstatných jmen
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Němčina pro 9. třídu. Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.07_privlastnovaci_zajmena_jeho_jeji Datum :
VY_32_INOVACE_VO.9.A Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_VO.9.A.04_Státní Ústava ČR.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_CJ.6.A.2 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_CJ.6.A.2_pohadky Název: Pohádky.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_ČJ.9.A NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR. NIKOLA GRBAVČICOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.06_Jaroslav Hašek NÁZEV:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
VY_32_INOVACE_ČJ.7.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ČJ.7.B.09_URČOVÁNÍ DRUHŮ VĚT.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
VY_32_INOVACE_ČJ.9.A NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR. NIKOLA GRBAVČICOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.14_Jiří Suchý a Jiří.
VY_32_INOVACE_CJ.6.A.14 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_CJ.6.A.14_pridavna_jmena Název:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C51Čj6_Předmět
Co už víme o světle, odraz světla, kulová zrcadla
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace (Literatura)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_194_ČJ3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_ČJ.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VEDLEJŠÍ VĚTA PODMĚTNÁ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.08_1. ČTVRTLETNÍ PÍSEMNÁ PRÁCE Název: 1. ČTVRTLETNÍ PÍSEMNÁ PRÁCE Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku, slouží k opakování učiva Datum: 13.11. 2011 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace (Český jazyk) VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.08-10

1. ČTVRTLETNÍ PÍSEMNÁ PRÁCE

Napište základová slova denní posilovač doplňování zpětný rozsvítit přehrávač centrální palivo

Vypište slova, ze kterých vznikly tyto zkratky CD ČD ABS DPH ODS ČSSD UK ČSA TV

Udělejte morfematický rozbor výbava světlo bezzátkový kočka zeměkoule oddělit koloběžka domovník petrklíč

Určete větné členy a udělejte grafický rozbor Trojúhelníkovitou hlavou připomíná ještěrku. Stejně jako ostatní plazi je i haterie studenokrevný živočich.

Na mistrovství Evropy jsem odjížděl znechucen domácími korupčními aférami. Ten český film dopadl velmi dobře. Jana uklízí knihy do dřevěné police. Tatínek včera snášel všechny věci z půdy.

Určete druhy vět vedlejších Černá díra je neviditelné seskupení hmoty ve vesmíru, které má tak silnou gravitaci, že nenasytně pohlcuje vše včetně světla. Dala mu ruku na čelo, aby se přesvědčila, jestli nemá teplotu.

Kdykoli poklesla hladina vody v přehradě, bylo dlouho vidět, kde kdysi stávaly domy. Jakmile rodiče spatřili svého syna, bylo jim jasné, že v soutěži určitě uspěl. Sousedi ho vídali, jak pečuje o zahradu, ačkoliv ho to začínalo zmáhat.

Doplňte i/y, í/ý Z p—l—n se l—sují v—hřevné br—kety. Mnoz– l—dé b—vají alerg—čt– na p—l, proto telev—ze v—s—lá spolu se zprávam— o počas– p—lové zpravodajstv—. V z—mě se smečky vlků odvážil– přibl—žit až k l—dským ob—dl—m. Holub– prudce vzlétl--, v—plašil je v—střel z pušky. Ruční um—vání nádob– nahradil– v mnoha domácnostech m—čky. Okna m—stnosti v přízem– b—la Zakryta těžkým– pl—šov—m– závěs--.

POUŽITÉ ZDROJE: Hošnová, E. a kol. Český jazyk pro ZŠ 9 – Pracovní sešit. Praha: SPN, 2010. ISBN 978-80-7235-482-5. Str.3, 4, 5, 37, 48, 53, 54, 55. http://www.ucenionline.com/jazyky/jazyk y/anglicky-jazyk/

METODIKA: Projedeme s dětmi jednotlivé slidy – děti chodí postupně k tabuli a vyplňují. Další hodinu rozdáme písemné práce, které jsou přiloženy k prezentaci i s řešením.