Dotazníkové šetření zaměřené na spotřebitelský trh chleba a běžného pečiva
Dotazníkové šetření bylo uskutečněno ve spolupráci se studenty Zemědělské fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích v rámci předmětu Marketing a se studenty Vysoké školy evropských a regionálních studií v Českých Budějovicích v rámci předmětu Marketingový výzkum v akademickém roce 2012/2013 pro Regionální potravinářský klastr. Dotazníkové šetření organizovali a data vyhodnotili: doc.Ing.Ladislav Skořepa, Ph.D. Ing.Kamil Pícha, Ph.D.
Metodika Základní problém definoval zadavatel šetření - ing. Jan Blažek Kvótní výběr byl proveden dle věku respondentů Každý student získal 10 respondentů z Jihočeského kraje a zaznamenal výsledky do aplikace Google Documents Dotazníkového šetření se účastnilo 1602 respondentů z Jihočeského kraje Výsledky dotazníkového šetření byly zaznamenány do programu Microsoft Excel, kde byly také převedeny do přehledných výsečových grafů.
Charakteristika výběrového souboru
Výsledky dotazníkového šetření