Projekt odboru personálního Ministerstva vnitra Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV: nástroj ke zvýšení efektivity práce MV ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 1 Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly Ministerstva vnitra Informace o metodické činnosti odboru.
Advertisements

Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Sekce pro zaměstnanost Ministerstvo práce a sociálních věcí 1.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Zákon o sociálním podnikání Průběžné informace o připravovaném předpisu.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Spolupráce Odboru sociálně-právní ochrany dětí Magistrátu města Karviné s poskytovateli sociálních služeb.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Státní sociální podpora zákon č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Personální rozvoj zaměstnanců a zaměstnankyň Ministerstva vnitra s ohledem na jejich specifické potřeby PhDr. Eva Ferrarová, Ph.D. Koordinátorka problematiky.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE Liberec 15. prosince 2011 JUDr. Helena VAŠKOVÁ.
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Kvalifikace pracovníka v sociálních službách a sociálního pracovníka.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Dětský domov a Základní škola Liptál
Návraty žen do práce očima zaměstnavatelů
Worklife Balance ve společnosti HEINEKEN Česká republika
Pojem přeměna obchodní společnosti
Nástroje „POSPOLU“ Průvodce pro zaměstnavatele a publikace Kráčíme POSPOLU tipy a návod (metodika) pro praktickou závěrečnou zkoušku ve firmě u oborů.
Návrhy opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Zákon o sociálním podnikání
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Regionální seminář „sociální podnikání“ v Pardubicích
DĚTI VĚZNĚNÝCH RODIČŮ Zkušenosti a plány Věznice Světlá nad Sázavou
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Zákon o sociálním podnikání
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Základní informace o poskytovateli
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Dobrá praxe Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Pracovnělékařské služby
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Místní poplatky (kontrolní činnost KÚZK za období )
Vzdělávání.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
UK01-KA
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Blanka Valdecká, TOO ČMKOS, Seminář pro SIBP
Role a možnosti spolupráce s orgány sociálně-právní ochrany dětí
Digitální učební materiál
PhDr. Eva Ferrarová Ph. D. Mgr. Lenka Ebringerová
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Právo sociálního zabezpečení
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Statistické údaje Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Kontaktní pracoviště Most.
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
Řízení a rozvoj lidských zdrojů na Ministerstvu vnitra
Zákon o sociálním podniku Mgr. Martina Štěpánková, MPA Úřad vlády ČR
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Diagnostika dítěte předškolního věku
Transkript prezentace:

Projekt odboru personálního Ministerstva vnitra Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV: nástroj ke zvýšení efektivity práce MV ČR Letná 27.4.2010

Účastníci semináře

Zaměstnává Váš odbor na dohodu. zaměstnankyně na mateřské nebo Zaměstnává Váš odbor na dohodu zaměstnankyně na mateřské nebo rodičovské dovolené? Pracovně-právní problémy: Nebyly uvedeny.

Myslíte si, že by bylo účelné založení mateřské školičky při MV pro děti zaměstnanců/kyň, které se vrací z rodičovské dovolené do práce?

Poskytuje Váš odbor svým zaměstnancům/kyním možnost práce v režimu pružné pracovní doby? Důvody proč ne: Režim pracoviště to neumožňuje. Pracovníci si nepožádali. Fixní posunutí pracovní doby je vhodnější.

Poskytuje Váš odbor svým zaměstnancům/kyním možnost zkrácených pracovních úvazků? Důvody proč ne: Fixní posunutí pracovní doby je vhodnější. Pracovníci si nepožádali.

Poskytuje Váš odbor svým zaměstnancům/kyním možnost práce z domova? Důvody proč ne: Povaha práce to neumožňuje. Jenom ve výjimečných případech. Technicko-organizační problémy. Pracovníci si nepožádali. Neexistuje interní předpis. Nedostatečná kontrola. Používáme DPP/DPČ a fixní posunutí pracovní doby.

Zaměstnává Váš odbor osoby se zdravotním znevýhodněním? Pokud ano, s jakými eventuálními problémy se setkáváte? Nároky na kvalifikaci a praxi. Omezená výkonnost. Vyšší nemocnost. Osobní a sociální problémy na straně zaměstnance. Negativní postoj okolí.

Myslíte si, že ve Vašem odboru/oddělení by mohly být zaměstnány osoby se zdravotním znevýhodněním? V kladném případě uveďte, prosím, okruhy činností, které by mohly vykonávat: S tělesným pohybovým znevýhodněním 1. Odborné práce na referentských místech. 2. Pedagogická činnost. 3. Evidence a účetnictví. 4. Administrativní podpora. 5. Práce na PC.

Se smyslovým (zrakovým/sluchovým) znevýhodněním 1. Odborné práce na referentských místech. 2. Administrativní podpora. S lehkým mentálním postižením 1. Administrativní podpora. 2. Pomocné práce všeho druhu. 3. Úklid.

Myslíte si, že uvedené osoby se zdravotním Myslíte si, že uvedené osoby se zdravotním znevýhodněním by měly mít v počátečním období po nástupu do zaměstnání na MV k sobě patrona (mentora, tutora)?

Uvítal/a byste více informací od odboru Uvítal/a byste více informací od odboru personálního k pracovněprávním otázkám? Jaké informace? Aktuální otázky a záměry Ope. Stanovení pracovních míst na pružnou pracovní dobu. Práce z domova, dítě na pracovišti. Alternativní pracovní úvazky. Péče o osobu blízkou a pracovněprávní problematika osob pečujících. Prohlubování a zvyšování kvalifikace. Ochrana zaměstnanců nad 55 let před propuštěním. Přehled o využívání alternativních úvazků na MV včetně práce z domova a o počtu zdravotně postižených na MV.

Jakou formou? na intranetových stránkách OPe 16 ve Šmíráku 6 pravidelným elektronickým zpravodajem OPe pro vedoucí zaměstnance a zaměstnankyně 8 na seminářích OPe pro vedoucí zaměstnance/zaměstnankyně osobními konzultacemi 12

Děkujeme Vám za pozornost.