Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_20_Péče a ochrana ŽP Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Advertisements

OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_249_ČJ7 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Význam slov NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_26_ČJ4 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vzory podstatných jmen 6 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_30_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace _31 _Abeceda 1.část Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Číslo v digitálním archivu školy
ČISTOTA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_90_M8
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_58
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_47_F6
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_19_AJ4
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 8_18
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Volně žijící zvířata – rybník, potok
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_88
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_71
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_sada 2_94
Co se ztratilo a co to způsobí ?
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název projektu: Moderní škola
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_13
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_20_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_22_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_02
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 6_13
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_149_M1
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_13 Romantismus Amerika
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Digitální gramotnost Informatické myšlení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_32_ČJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_STAVBA_TELA_ZVIRAT Název materiálu:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_264_ČJ
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_11
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
Jak na články? Regionální konference 2009 Jan Šperl
ZEMĚ I. PLANETA ZEMĚ – MATEMATIKA - 6. r
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_217_ČJ2
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07 Nauka o přírodě Ryby v moři Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07

NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: RYBY V MOŘI AUTOR: Mgr. Hanzlíková Jana STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): 27. 6. 2011. Žáci se snaží vydedukovat hlavní části těla ryb a v tabulce označit ryby žijící v moři. VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Přírodopis KLÍČOVÉ KOMPETENCE: Kompetence k řešení úkolů - získávat informace při řešení přírodovědných problémů, porovnávat a zobecňovat nové poznatky s vlastní zkušeností, hledat odpovědi na otázky o způsobu a příčinách přírodních procesů Kompetence komunikativní - rozumět obsahu sdělení a přiměřeně na něj reagovat, rozumět užívaným textům, formulovat a vyjadřovat své myšlenky a názory v logickém sledu, vyjadřovat se výstižně Kompetence sociální a personální - podílet se svým chováním na ochraně životního prostředí, porozumět vztahům souvislostem mezi činnostmi lidí, přírodním a životním prostředím Kompetence občanské - chápat základní ekologické souvislosti a environmentální problémy MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: Český jazyk, výtvarná výchova OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Biologie živočichů – osvojit si znalosti o významu živočichů v přírodě, rozlišit jednotlivé skupiny, znát základní části těla živočichů, uplatňovat zásady bezpečného chování ve styku se živočichy. TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: Praktická škola 6. ročník

Ryby v moři Urči části těla ryby. (ocas, ploutve, ústa, trup, hlava) Dokonči věty. Ryby mořské žijí v _____________________________________. Ryby sladkovodní žijí v __________________________________.

Odkazy a citace Microsoft Office