Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07 Nauka o přírodě Ryby v moři Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: RYBY V MOŘI AUTOR: Mgr. Hanzlíková Jana STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): 27. 6. 2011. Žáci se snaží vydedukovat hlavní části těla ryb a v tabulce označit ryby žijící v moři. VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Přírodopis KLÍČOVÉ KOMPETENCE: Kompetence k řešení úkolů - získávat informace při řešení přírodovědných problémů, porovnávat a zobecňovat nové poznatky s vlastní zkušeností, hledat odpovědi na otázky o způsobu a příčinách přírodních procesů Kompetence komunikativní - rozumět obsahu sdělení a přiměřeně na něj reagovat, rozumět užívaným textům, formulovat a vyjadřovat své myšlenky a názory v logickém sledu, vyjadřovat se výstižně Kompetence sociální a personální - podílet se svým chováním na ochraně životního prostředí, porozumět vztahům souvislostem mezi činnostmi lidí, přírodním a životním prostředím Kompetence občanské - chápat základní ekologické souvislosti a environmentální problémy MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: Český jazyk, výtvarná výchova OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Biologie živočichů – osvojit si znalosti o významu živočichů v přírodě, rozlišit jednotlivé skupiny, znát základní části těla živočichů, uplatňovat zásady bezpečného chování ve styku se živočichy. TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: Praktická škola 6. ročník
Ryby v moři Urči části těla ryby. (ocas, ploutve, ústa, trup, hlava) Dokonči věty. Ryby mořské žijí v _____________________________________. Ryby sladkovodní žijí v __________________________________.
Odkazy a citace Microsoft Office