Institut Celoživotního Vzdělávání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Realizace KA 02 v rámci projektu„Nadané dítě.eu“
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Environmentální výchova pro základní školu
Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Volnočasové a sportovní aktivity studentů OA pro TP
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole Lenka Doležalová Brno, 2007.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
- projekt FRVŠ Inovace předmětu Alternativní a augmentativní komunikace - tematický okruh – F5A PROJEKT 2590/2011.
Význam odborné praxe v rámci vysokoškolského profesního vzdělávání
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
Zahájení tvorby ŠVP co nás čeká co je základem kurikulární reformy základní přístup sestavení pracovních týmů časový harmonogram.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_06.
SO – studijní opora podpora výuky BSe a DSe LS2012
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Uplatňování konceptu ucelené rehabilitace u integrovaných žáků a studentů s tělesným postižením v ČR.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Ing. Lenka Randýsková Ing. Petr Konečný
VYUČOVACÍ METODY V PŘÍRODOPISE
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Kurz Adobe Dreamweaver CS6 v LMS Moodle
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.. Výběr tématu a podklady pro psaní ZP  Podklady pro psaní bakalářských prací na webu ( v rubrice studium.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_BOZENA_SEDIVA_HOLENI A UPRAVA VLASU A VOUSU_19 Název školy Střední škola služeb, obchodu.
ÚVOD Legislativní vymezení činnosti ČŠI § 173 – 176 Zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Plány aktivit/Školní akční plány
Obhajoba bakalářské práce
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Problematika návykových látek u žáků středních škol
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Samostatná odborná práce H/02 Včelař
Spotřebitelské vzdělávání dětí a mládeže Poznatky z praxe
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Institut Celoživotního Vzdělávání NÁVRH PRACOVNÍCH LISTŮ PRO UČEBNÍ OBOR KADEŘNÍK Bakalářská Práce Vedoucí Bakalářské PrácE – Ing. Lenka Danielová, Ph.D. Zpracovala – Lenka Šimáková

Cíle práce cílem teoretické části je uvést přehled řešení problematiky v literatuře, definovat základní pojmy cílem praktické části je návrh pracovních listů, které mají sloužit k zjednodušení a zpřístupnění učiva žákům vzdělávacího oboru Kadeřník pomocí názorných ukázek a praktických návodů

Metodika zpracování Metoda analyticko-syntetická analýza - obecně rozčleňuje celek na elementární části, vztahy a souvislosti syntéza - vztahy a souvislosti naopak spojuje a sjednocuje do určitého celku průzkum byl aplikován v rámci výuky na patnáctičlennou pracovní skupinu žáků 1. ročníku Střední školy potravinářské, obchodu a služeb Brno

Teoretická část vzdělávání žáků na středních odborných školách kurikulum v dokumentech tvorba učebních materiálů

Praktická část seznámení s pracovními listy vzhled a využití pracovních listů

Praktická část - seznámení s pracovními listy didaktická pomůcka pro žáky oboru Kadeřník vhodné pro studenty prvních ročníků zmíněného oboru možno použít i jako opakovací pomůcka pro druhý a třetí ročník osvojení technologických postupů konkrétního tematického celku

Praktická část – vzhled a využití pracovních listů přehlednost srozumitelnost využití recyklované fólie zamezení nesoustředění žáků zpětná vazba při zadávání domácích úkolů využití při odborném výcviku

Výsledky práce vytvoření pracovních listů s technologickými postupy, obrázky a fotografiemi využití pracovních listů mezi žáky oboru Kadeřník do průzkumu byli zapojení i žáci s poruchou učení procvičování na konkrétních příkladech – např. tahy břitvou, držení břitvy, konečná úprava, aj. zavedení teoretických znalostí do praxe

Závěr teoretická část – problematika tvorby učebního materiálu praktická část – význam, zaměření a náplň pracovních listů spokojenost žáků s pracovními listy na základě dotazníkového šetření louží také jako podklad pro hodnocení žáka v průběhu celého studia

Děkuji za pozornost