Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_06.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_06."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_06 21.12. 20123.L 12.12. 2012

2 Metody výzkumu Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Výklad jednotlivých metod marketingového výzkumu a v praktickém příkladu přiřazení vhodné metody výzkumu ke konkrétnímu problému Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka

3 Fáze marketingového výzkumu

4 Stanovení metody výzkumu  předběžný výzkum (pokud je cíl formulován příliš široce, pokud chceme získat větší znalosti o problematice) moderovaná diskuze  popisný výzkum (je nejpoužívanější) dotazování (anketa) pozorování  kauzální výzkum (pokud chceme zjistit příčiny a následky) experiment

5 Stanovení metody výzkumu – úkol  Přiřaďte k danému problému vhodnou metodu výzkumu (k 1 problému je možno přiřadit i více metod) Zjištění počtu aut, které projedou křižovatkou za jeden den Zjištění spokojenosti zákazníků s novým pracím práškem Zjištění, za jakou cenu je většina zákazníků ochotna koupit určité zboží pozorování moderovaná diskuze dotazování experiment

6 Stanovení metody výzkumu – řešení  Přiřaďte k danému problému vhodnou metodu výzkumu (k 1 problému je možno přiřadit i více metod) Zjištění počtu aut, které projedou křižovatkou za jeden den Zjištění spokojenosti zákazníků s novým pracím práškem Zjištění, za jakou cenu je většina zákazníků ochotna koupit určité zboží pozorování moderovaná diskuze dotazování experiment

7 Zdroje  Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998.  Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992  obrázky – kliparty sady Microsoft Office


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_06."

Podobné prezentace


Reklamy Google