Co je program CEF? Nástroj pro propojení Evropy (Connecting Europe Facility – CEF) je zaměřen na poskytování finanční pomoci Unie na transevropské sítě.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
Advertisements

Hospodářský výsledek. je důležitý ukazatel umožňující posoudit hospodaření podniku. představuje rozdíl mezi celkovými příjmy a celkovými náklady podniku.
PODPORA SMART TECHNOLOGIÍ V EU Michal Jedlička ČEZ, a. s., Divize vnější vztahy a regulace SMART LIFE 2016.
Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. „Finanční a servisní organizace pro český venkov“
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Organizační legitimita: aplikace institucionální teorie a teorie závislosti na zdrojích v rámci výzkumu NNO Magdaléna Šťovíčková SOS FHS UK, 2013/2014.
Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Pilotní projekt základního registru územní identifikace a nemovitostí („PP ZRÚIN“) Vít Suchánek, ČÚZK.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování školství  Školství – důležité odvětví veřejného sektoru  Školství:  Měří, hodnotí a tvoří lidský kapitál.
Vliv energetiky na životní prostředí regionů Pavel Zámyslický Odbor energetiky a ochrany klimatu Regionální energetické fórum Ústí nad Labem,
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Centrum energeticky efektivních budov Základní informace o projektu.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
1. Význam a úloha malých a středních podniků (MSP) v HORIZON 2020 Táňa Perglová Ředitelka sekce, delegát ČR v programovém výboru SMEs and Access to risk.
Možnosti financování rozvoje venkova v programovacím období Petra Blechová UFŘP 3. ročník.
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Software Licence a distribuce Karel Nymsa Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_IVOVACE_2301_STAV FINANCÍ Téma: Pojem F. G._ ZJIŠTĚNÍ STAVU FINANCÍ.
ZÁKLADNÍ HLEDISKA A CÍLE PŘI ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU STÁTNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
Služby I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
„Jednotná úroveň informačních systémů operačního řízení a modernizace technologií pro příjem tísňového volání základních složek integrovaného záchranného.
Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií ŽP 100 mil. Kč na vozidla s alternativním pohonem pro obce a kraje + Memorandum o spolupráci Mgr.
Termika – Fotovoltaika
Regionální politika Mgr. Oldřich Hájek.
Strategie MD v oblasti rozvoje dopravní infratruktury
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Inovace a regionální rozvoj
Inf Počítač a lidé s handicapem
Integrace VISION a VIS Mail do NS-VIS – VIS Mail fáze II projekt spolufinancovaný z ročního programu Fond pro vnější hranice (FVH)
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Jednotný evropský železniční prostor
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Povinnosti provozovatele střešních instalací při dodávkách přímým vedením
Vedoucí odboru strategického rozvoje města Vsetín
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Analýza závěsu podvozku letadla
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
SOUSTAVA CHRÁNĚNÝCH ÚZEMÍ EVROPSKÉHO VÝZNAMU
Výstavba veřejných dobíjecích stanic v rámci projektu elektromobilita ČEZ Tomáš Chmelík ČEZ, a. s. 2. listopadu 2017.
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Principy fungování spolku BISON
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Praktické přínosy WEP pro české podniky
Počítačové sítě Úvodní přednáška
Národní akční plán čisté mobility
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Zpracoval: Martin Bílek
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

PRESS KIT EV Fast Charging Backbone Network Central Europe Listopad 2016

Co je program CEF? Nástroj pro propojení Evropy (Connecting Europe Facility – CEF) je zaměřen na poskytování finanční pomoci Unie na transevropské sítě k podpoře projektů společného zájmu v odvětvích dopravních, telekomunikačních a energetických infrastruktur a k využívání potenciální synergie mezi těmito odvětvím V oblasti dopravy je CEF zaměřen na podporu investic do nové dopravní infrastruktury, případně obnovy a modernizace stávající Zaměřuje se převážně na přeshraniční úseky a odstraňování úzkých míst a chybějících úseků hlavní a globální sítě TEN T CEF je administrován přímo Výkonnou agenturou pro inovace a sítě (INEA) Financování je rozděleno do dvou tzv. obálek: Obecné (prostředky určené pro všechny členské státy) Kohezní (prostředky pro kohezní státy, mj. ČR) Podrobnosti lze získat na www stránkách Ministerstva dopravy www.mdcr.cz, případně přímo agentury INEA

EV Fast Charging Backbone Network Central Europe Trvání projektu: 02/2016-12/2018 Rozpočet: 2,315 mil. EUR; podpora až 1,968 mil. EUR Hlavní cíle projektu: vybudovat základní rychlodobíjecí infrastrukturu na hlavní síti TEN-T a data získaná z provozu využít pro zpracování studií, jejichž primárním účelem je vytvoření rámce pro budoucí komerční provoz dobíjecích stanic na území ČR (vč. produktů, platebních metod, dohledového systému…) Podpořit rozvoj souvisejících inovativních technologií (součástí projektu je testovací provoz lokality vybavené 3 dobíjecími stanicemi, systémem ukládání energie a OZE) Podpořit standardizaci v souladu s požadavky směrnice 2014/94/EU o zavádění infrastruktury pro alternativní paliva Posílit synergie mezi sektorem dopravy a energetiky, zejména ve smyslu přípravy na budoucí rozvoj sítě zejména rychlodobíjecích stanic (analýza vlivu na distribuční soustavu, potřeba posílení energetických sítí, optimalizace)

Cílem projektu je zajistit VYSOKÉ STANDARDY, ROAMING, INTEROPERABILITu A SNADNÉ PLATBY Rychlodobíjecí stanice dodavatele ABB Česká republika instalované v rámci projektu budou v souladu s požadavky směrnice 2014/94/EU o zavádění infrastruktury pro alternativní paliva a nabídnou všechny tři standardy – CCS, Chademo a AC Menekes – umožní tedy nabíjení libovolného elektromobilu na trhu Vysoké nároky na výběr míst pro dobíjecí stanice (např. dvě parkovací místa u každé dobíjecí stanice, možnost trávení času během dobíjení…) Vysoký provozní standard dobíjecích stanic (např. přístup k dobíjení 24/7, pohodlné platební metody umožňující dobití i jednorázovým zákazníkům) Budou vytvořeny podmínky pro interoperabilitu s již existujícími sítěmi, umožňující mimo jiné i pohodlné přeshraniční spojení Bude zajištěn snadný přístup zákazníků k informacím o dobíjecích místech a dostupnosti dobíjecích stanic i podmínek pro jejich využití

Stávající síť dobíjecích stanic (k 14.11.2016)

INDIKATIVNÍ umístění DOBÍJECÍCH STANIC V ČR (CELKEM 42 STANIC)* 3 2 2 2 2 2 2 2 2 3 2 2 2 *Další 3 dobíjecí stanice budou na lokalitě vybavené systémem ukládání energie a OZE. Konečné umístění stanic se může změnit.

Manažer útvaru Čisté technologie Projektový manažer /E/mobilita Tomáš Chmelík Manažer útvaru Čisté technologie Projektový manažer /E/mobilita tomas.chmelik@cez.cz +420 606 666 148 www.elektromobilita.cz 6