Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
2.Marketingové prostředí
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Struktura podnikatelského plánu
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vedoucí bakalářské práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jakub Hořický Autor bakalářské práce: Vít Bílek (učo: 14862) České.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Financování a účetnictví základních škol
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Autor práce: Michaela Janová
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Zakladatelský projekt Autor bakalářské práce: Zuzana Růžičková Vedoucí bakalářské práce: Doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Aneta Hrušková České Budějovice, červen 2016

Agenda Motivace a důvody k výběru tématu Cíl bakalářské práce Představení podniku Analýza podnikatelského prostředí podniku Marketingový plán Finanční plán Analýza rizik Návrhy opatření Závěrečné shrnutí Dotazy

Motivace a důvody k výběru tématu Znalost a dlouholetá praxe v odvětví Vztah k místu podnikání Studijní zaměření Touha po vlastním podnikání Možnost realizace projektu v praxi

Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je zpracování zakladatelského projektu v aplikaci na konkrétní podnik.

Představení podniku Název podniku: Květinářství Anička Sídlo podniku: Lannova třída 55/23, 370 01 České Budějovice Právní forma podnikání: Živnost volná Předmět podnikání: prodej řezaných a hrnkových květin Majitel podniku: Zuzana Růžičková Cíle podniku: operativní, taktické a strategické

Analýza podnikatelského prostředí podniku STEP analýza Porterův model pěti sil Strategická mapa Analýza zdrojů specifických příležitostí SWOT analýza Externí prostředí Interní prostředí

STEP analýza Sociálně-kulturní faktory Technologické faktory sezónnost nabízeného zboží roční období T Technologické faktory technologické změny výrobců a pěstitelů E Ekonomické faktory financování podniku případný nárůst nezaměstnanosti Politicko-právní faktory splnění legislativních podmínek zahraniční obchod a reklamační řád P

Porterův model pěti sil Nově vstupující Dodavatelé Stávající konkurenční prostředí Odběratelé Substituty a komplementy

Strategická mapa Květinářství Anička Holandské květin Zahradnické Nejvýznamnější konkurenti Středně významní konkurenti Holandské květin Zahradnické centrum Ferenčík Deluxe Flowers Kamélie Květiny Kovařík 3 – 5 km

Analýza zdrojů specifických příležitostí Fyzické zdroje: místo působení, image a vybavení prodejny Lidské zdroje: majitelka podniku, zaměstnanci Finanční zdroje: vlastní zdroje, cizí zdroje, ostatní zdroje Zdroje nehmotné povahy: image podniku, know-how vazby a aranžování květin

SWOT analýza SWOT analýza 1,63 1,06 1,5 1,46 Interní vlivy Silné stránky S Slabé stránky W 1,63 1,06 Příležitosti trhu O 1,5 Ohrožení trhu T 1,46 Externí faktory

Marketingový plán Segmentace trhu

Marketingový plán Marketingový mix Product (produkt): řezané květiny, hrnkové květiny, doplňkový sortiment Price (cena): metoda zaváděcích cen Promotion (komunikace): webové stránky, reklama na sociálních sítích Place (distribuce)

Finanční plán Předpokládané výnosy za 1.rok podnikání celkem: 3 019 000,- Předpokládané náklady za 1.rok podnikání celkem: 2 213 505,- Předpokládaný hospodářský výsledek za 1.rok podnikání celkem: 805 495,-

Analýza rizik Nízké příjmy z důvodu vysoké ceny zboží a služeb Nízké příjmy z důvodu malého zájmu o zboží a služby Riziko sezónnosti Riziko technických potíží v elektronických zařízeních Ostatní rizika (úraz, poškození majetku,…)

Návrhy opatření Konkurenční boj → nabídka kvalitního zboží za přijatelné ceny → sledování nových trendů v oblasti floristiky → floristické kurzy a školení Dodavatelé → zvýšení cen → snížení cen → snížení kvality zboží → hledání nového dodavatele Zástupce vedoucího Zlepšení propagace podniku Průzkumy zaměřené na spokojenost zákazníků Neustálá inovace a obnova obchodního sortimentu

Závěrečné shrnutí Výsledky zkoumání byly uvedeny Návrhy opatření byly stanoveny Cíl práce byl splněn

Dotazy vedoucího práce a oponenta Vedoucí práce Vysvětlete položku DPH ve výkazu zisků a ztrát na straně 122 (příloha č. 9). Vysvětlete položku Splátka úvěru ve výkazu zisků a ztrát na straně 122 (příloha č. 9). Oponent V čem spatřujete přínos Vašeho zakladatelského projektu?

Děkuji za Vaši pozornost. Dotazy komise Děkuji za Vaši pozornost.