Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Věrnostní program.
Advertisements

Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor práce: Jana Svitáková, UČO: Vedoucí práce: Ing. Romana.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Optimalizace strategických činností nákupu v mezinárodní společnosti.
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vývoj předpisů týkajících se majetku podniku a změny účtování majetku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Hodnota vnímaná zákazníkem
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníka Autorka práce: Lenka Skálová Vedoucí práce: Ing. Renata Vrchotová Oponentka práce: Ing. Petra Matoušková Červen 2016

Osnova Cíl práce PENNY MARKET, s. r. o. PENNY KARTA Výzkumné problémy a výsledky Návrhy opatření Doplňující otázky

Cíl práce Cílem bakalářské práce bylo analyzovat současnou úroveň motivačních a věrnostních programů včetně jejich významu ve vybrané společnosti a navrhnout zlepšení stávajícího stavu.

PENNY MARKET, s. r. o. dceřiná společnost mezinárodního obchodního řetězce REWE Hodnoty: Pracujeme s chutí pro Penny. Inspirujeme naše zákazníky. Zaručujeme čerstvost, nejlepší kvalitu a nejnižší cenu. Jsme slušní, upřímní a čestní. Soustředíme se na podstatné – jednoduše a rychle. Uplatňujeme nové trendy v diskontu – každý nápad se počítá.

PENNY KARTA Výhody: Slevy na vybrané zboží Věcný dar nebo slevová poukázka Ostatní jednorázové benefity

Výzkumné problémy a výsledky Využívají zákazníci aktivně věrnostní programy? Jaký typ odměny zákazníci preferují? Lze podle socio-demografických údajů předem určit, která skupina zákazníků se častěji stává členem některého z věrnostních programů? Využívají zákazníci aktivně PENNY KARTU? Znají zákazníci veškeré výhody, které jim PENNY KARTA nabízí?

Návrhy opatření Nabízení partnerských benefitů Rozšíření akčního letáku Osobitější výhody a lepší komunikace Mobilní aplikace a webová sekce pro členy

Doplňující otázky: Otázka č. 1: Proveďte analýzu konkurence v oblasti věrnostních programů. PENNY KARTA Slevy na vybrané zboží Věcný dar nebo slevová poukázka Ostatní jednorázové benefity Tesco Clubcard Sbírání bodů a jejich následné převedení na peněžní poukázky Slevové kupony Sleva na vybrané druhy zboží Rychlejší získávání dárků z promo akcí Globus Bonus Slevy na vybrané druhy zboží Při nákupu vybraného zboží sleva na další nákup Slevy na odvoz objemného zboží BILLA Bonus Club Několikrát do roka sleva 10 % na celý nákup Slevové kupony a dárky Zdarma časopis GUSTO

Doplňující otázky: Otázka č. 2: Jak si představujete aplikaci Vašich doporučení, co bude zavedení těchto návrhů do praxe pro společnost reálně znamenat?

Děkuji Vám za pozornost!