Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníka Autorka práce: Lenka Skálová Vedoucí práce: Ing. Renata Vrchotová Oponentka práce: Ing. Petra Matoušková Červen 2016
Osnova Cíl práce PENNY MARKET, s. r. o. PENNY KARTA Výzkumné problémy a výsledky Návrhy opatření Doplňující otázky
Cíl práce Cílem bakalářské práce bylo analyzovat současnou úroveň motivačních a věrnostních programů včetně jejich významu ve vybrané společnosti a navrhnout zlepšení stávajícího stavu.
PENNY MARKET, s. r. o. dceřiná společnost mezinárodního obchodního řetězce REWE Hodnoty: Pracujeme s chutí pro Penny. Inspirujeme naše zákazníky. Zaručujeme čerstvost, nejlepší kvalitu a nejnižší cenu. Jsme slušní, upřímní a čestní. Soustředíme se na podstatné – jednoduše a rychle. Uplatňujeme nové trendy v diskontu – každý nápad se počítá.
PENNY KARTA Výhody: Slevy na vybrané zboží Věcný dar nebo slevová poukázka Ostatní jednorázové benefity
Výzkumné problémy a výsledky Využívají zákazníci aktivně věrnostní programy? Jaký typ odměny zákazníci preferují? Lze podle socio-demografických údajů předem určit, která skupina zákazníků se častěji stává členem některého z věrnostních programů? Využívají zákazníci aktivně PENNY KARTU? Znají zákazníci veškeré výhody, které jim PENNY KARTA nabízí?
Návrhy opatření Nabízení partnerských benefitů Rozšíření akčního letáku Osobitější výhody a lepší komunikace Mobilní aplikace a webová sekce pro členy
Doplňující otázky: Otázka č. 1: Proveďte analýzu konkurence v oblasti věrnostních programů. PENNY KARTA Slevy na vybrané zboží Věcný dar nebo slevová poukázka Ostatní jednorázové benefity Tesco Clubcard Sbírání bodů a jejich následné převedení na peněžní poukázky Slevové kupony Sleva na vybrané druhy zboží Rychlejší získávání dárků z promo akcí Globus Bonus Slevy na vybrané druhy zboží Při nákupu vybraného zboží sleva na další nákup Slevy na odvoz objemného zboží BILLA Bonus Club Několikrát do roka sleva 10 % na celý nákup Slevové kupony a dárky Zdarma časopis GUSTO
Doplňující otázky: Otázka č. 2: Jak si představujete aplikaci Vašich doporučení, co bude zavedení těchto návrhů do praxe pro společnost reálně znamenat?
Děkuji Vám za pozornost!