Seminář pro příjemce – dotační program „Podpora sociálních služeb v rámci individuálního projektu Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji 2016 – 2019“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Advertisements

Změny v systému financování sociálních služeb od roku 2014 Sociální reforma soc. služby v bodech PhDr. Radek Suda, odbor sociálních služeb a sociálního.
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Financování sociálních služeb – vyrovnávací platba Ing. Hana Doleželová,
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Dotační fond LK Soutěže MŠMT Program a podprogramy - školství  Program č. 4 resortu školství, mládeže a zaměstnanosti  4.1 Podpora volnočasových.
11 Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů 19. května 2008, Rožnov pod Radhoštěm.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Kotlíkové dotace - úvod Mgr. Vanda Pánková. Obecné informace V programovacím období možnost výměny kotlů v domácnostech v rámci operačního programu.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
Odd ě lení ekonomiky a kontroly, OSV, KÚ JMK.  Rozhodnutí Evropské komise ze dne č. 2012/21/EU  Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních slu ž.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
09/04/2015 Rizika při realizaci projektů v závěrečném období ROP SČ.
Jan Jež Problematika veřejné podpory v oblasti podpory 3.2 OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
VYÚČTOVÁNÍ KULTURNÍCH AKCÍ A PROJEKTŮ PODPOROVANÝCH MO STŘEKOV Platné od
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Romana Bendová Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 Smlouvy o poskytnutí účelové dotace z obou dotačních titulů, Metodika pro poskytování dotací (101a), Pravidla pro žadatele a příjemce dotačního programu.
Dotační programy Ústeckého kraje
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ 5. dubna 2017 Tato akce je financována.
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
MANUÁL VÝPOČTU JEDNOTKY SOCIÁLNÍ SLUŽBY pomocný materiál pro vyplnění
Vyúčtování dotace/vyrovnávací platby za rok 2016
Místní rozpočtové jednotky
Rozpočet přímých NIV na rok 2013
Jednoduché účetnictví
Seminář pro příjemce OPVK
Porada ORP LK 21. listopadu 2012
Rozpočet přímých NIV na rok 2017
Podání žádosti o dotaci na rok 2018
Odbor školství mládeže a sportu Oddělení školské ekonomiky
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. prosince 2015 Liberec.
Financování přímých NIV
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2013 Liberec.
Vyúčtování dotace/vyrovnávací platby za rok 2016
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Seminář SoMoPro III. - Právní část Mgr. Klára Benišová/1258
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2017 Liberec.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
Financování členských a pobočných spolků FAČR pro rok 2018
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Financování členských a pobočných spolků FAČR pro rok 2018
Pracovní setkání s účetními obcí Zlínského kraje 2017
Seminář pro žadatele výzvy č. 79 a 80 IROP
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Dotační tituly Plzeňského kraje v roce 2017
Obsah Kontrola plnění podmínek smlouvy o poskytnutí dotace
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ 2. května 2018 Tato akce je.
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Podání žádosti o dotaci na rok 2019
ROZPOČET PŘÍMÝCH NEINVESTIČNÍCH VÝDAJŮ NA ROK 2019
Dotační řízení SK na rok 2019
Transkript prezentace:

Seminář pro příjemce – dotační program „Podpora sociálních služeb v rámci individuálního projektu Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji 2016 – 2019“ 4. 10. 2016

Vyúčtování dotace/vyrovnávací platby za rok 2016 z dotačního titulu dotačního titulu Podpora sociálních služeb dle § 101a zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů pro rok 2016 – Plzeňský kraj   a dotačního titulu Podpora sociálních služeb v rámci individuálního projektu Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji 2016 - 2019

Rámec pro předložení vyúčtování Smlouvy o poskytnutí účelové dotace z obou dotačních titulů, Metodika pro poskytování dotací (101a), Pravidla pro žadatele a příjemce dotačního programu (IP) vč. příloh, Pověření poskytováním SOHZ, Zásady PK k řízení o poskytnutí VP mezní termín pro předložení vyúčtování = 23. ledna 2017 (dostačující je razítko podací pošty nebo podatelny KÚPK 23. ledna 2017) formuláře pro vyúčtování budou k dispozici na: http://www.plzensky-kraj.cz/cs/kategorie/financovani- socialnich-sluzeb dokument „Otázky a odpovědi“ s informacemi o způsobu účtování dotace na webových stránkách (viz výše)

Úvodní list vyúčtování úvodní dokument vyúčtování 1 Pověření poskytováním SOHZ = 1 úvodní list vyúčtování za všechny soc. služby uvedené v Pověření do řádku „čísla Smluv o poskytnutí účelové dotace...“ uvést čísla všech smluv z IP a dotačního titulu dle § 101a uzavřených v rámci daného Pověření dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum podpis statutárního zástupce lze ve formulářích nahradit podpisem zplnomocněné osoby (nutné doložit Plnou moc k podpisu)

Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace

Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace příloha se vztahuje k poskytnutým dotacím v rámci dotačních titulů Podpora soc. služeb dle § 101a zák. č. 108/2006 Sb. a Podpora soc. služeb v rámci IP 1 Pověření poskytováním SOHZ = 1 příloha č. 1 dohromady za všechny soc. služby podle počtu dotovaných sociálních služeb přidat řádky ve formuláři, pokud je služba dotována z obou dotačních titulů → vyplnit dva řádky formuláře sloupec č. 1 – celková výše dotace na sociální službu (vč. dofinancování) převedená PK na účet poskytovatele soc. služeb k 31. 12. 2016 sloupec č. 2 – výše vratek dotace provedených v průběhu roku 2016 před vyúčtováním dotace

Příloha č. 1 – Finanční vypořádání dotace sloupec č. 3 - výše skutečně použitých finančních prostředků z poskytnuté dotace k 31. 12. 2016 do vyúčtování je možné zahrnout: v případě dotace dle § 101a na období 1. 1. – 30. 6. 2016 = výdaje proplacené do 15. 1. 2017, a to pouze v případě, že věcně a časově souvisí s obdobím 1. 1. – 30. 6. 2016 a jsou zaúčtovány jako náklady tohoto období v případě dotace IP na období 1. 7. – 31. 12. 2016 = výdaje proplacené do termínu předložení vyúčtování, a to pouze v případě, že věcně a časově souvisí s obdobím 1. 7. – 31. 12. 2016 a jsou zaúčtovány jako náklady tohoto období sloupec č. 4 – případná vratka dotace, vypočte se automaticky dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb dle § 101a

Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb dle § 101a příloha se vztahuje pouze k poskytnuté dotaci v rámci dotačního titulu dle § 101a zák. č. 108/2006 Sb. na období 1. 1. – 30. 6. 2016 počet vyplněných příloh č. 2 = počet sociálních služeb dotovaných z dotačního titulu Podpora soc. služeb dle § 101a uvedených v Pověření sloupec „Konečná částka dotace vč. dofinancování poskytnutá PK (po odečtení případných vratek v průběhu roku 2016)“ – konečná částka skutečně obdržené dotace (tj. po odečtení případných vratek dotace v průběhu roku 2016) včetně případného dofinancování. sloupec „Požadavek na položkové čerpání dotace dle žádosti“ – údaje ze žádosti vyplněné v aplikaci Okslužby v tabulce 6.15 Rozpočet služby, konkrétně sloupec „Z toho prostřednictvím kraje“

Příloha č. 2a – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb dle § 101a sloupec „Položkové čerpání dotace po změně schválené PK“ – v případě schválení změn položkového čerpání rozpočtu dotace ze strany PK uvést schválenou upravenou verzi sloupec „Skutečně čerpané prostředky poskytnuté dotace“ – výše skutečně použitých prostředků z poskytnuté dotace sloupec „Rozdíl – vratka ...“ – případná vratka dotace, vypočte se automaticky, výsledná částka by měla být shodná s vratkou vypočtenou v příloze č. 1 vratku převést na účet PK dle podmínek smlouvy (viz číslo BÚ uvedené ve formuláři) dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb v rámci IP

Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb v rámci IP příloha se vztahuje pouze k poskytnuté dotaci v rámci dotačního titulu Podpora soc. služeb v rámci IP na období 1. 7. – 31. 12. 2016 počet vyplněných příloh č. 2 = počet sociálních služeb dotovaných z dotačního titulu Podpora soc. služeb v rámci IP uvedených v Pověření sloupec „Převedeno na účet příjemce dotace ze strany PK k 31. 12. 2016“ – konečná částka skutečně obdržených finančních prostředků sloupec „Požadavek na položkové čerpání dotace dle žádosti“ – údaje ze Žádosti o poskytnutí neinvestičních finančních prostředků z projektu IP uvedené v tabulce Předpokládaný rozpočet služby ve sloupci „Z toho požadovaná výše dotace“

Příloha č. 2b – Položkové čerpání dotace Podpora soc. služeb v rámci IP sloupec „Položkové čerpání dotace po změně schválené PK“ – v případě schválení změn položkového čerpání rozpočtu dotace ze strany PK uvést schválenou upravenou verzi sloupec „Skutečně čerpané prostředky poskytnuté dotace“ – výše skutečně použitých prostředků z poskytnuté dotace sloupec „Rozdíl – vratka ...“ – případná vratka dotace, vypočte se automaticky, výsledná částka by měla být shodná s vratkou vypočtenou v příloze č. 1 vratku převést na účet PK dle podmínek smlouvy (viz číslo BÚ uvedené ve formuláři) dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 3 Výnosy a náklady sociální služby

Příloha č. 3 - Výnosy a náklady soc. služby

Příloha č. 3 - Výnosy a náklady soc. služby

Příloha č. 3 – Výnosy a náklady soc. služby příloha se vztahuje k celkovým nákladům a výnosům soc. služby v rozsahu Pověření poskytováním SOHZ (nelze vykázat příjmy a výdaje) veškeré náklady a výnosy soc. služby pouze za základní činnosti soc. služby (bez fakultativních činností, zdravotní péče), které věcně a časově související s obdobím od 1. 1. 2016 - 31. 12. 2016 počet vyplněných příloh č. 3 = počet soc. služeb uvedených v Pověření v případě tzv. „roztržených služeb“ zčásti (dle cílové skupiny) financovaných z IP uvést v příloze č. 3 náklady a výnosy za období celého roku 2016, ale pouze za část služby, která byla v 1. polovině roku 2016 financována z dotace dle § 101a a v 2. polovině roku 2016 financována z IP. Vyúčtování druhé části služby nefinancované v průběhu roku z IP, budou vyúčtovány na formulářích určených pro služby nefinancované z IP. nezaokrouhlovat částky nákladů a výnosů (uvést hodnotu v Kč s přesností na 2 desetinná místa) vždy okomentovat výnosy v řádcích „Jiné veřejné zdroje“ a „Jiné soukromé zdroje“ (v případě potřeby i výnosy v dalších řádcích)

Příloha č. 3 – Výnosy a náklady soc. služby „Výnosy celkem“ a „Náklady celkem“ – údaje musí souhlasit s údaji v příloze vyúčtování č. 4 (sestava z účetního programu zahrnující náklady a výnosy soc. služby v členění dle analytických účtů – „Výsledovka“) řádky „Dotace PK dle § 101a“ a „Dotace z individuálního projektu“ - výše skutečně použité dotace po odečtení případné vratky nevyčerpané dotace celková vratka nadměrné vyrovnávací platby (vypočte se automaticky, převést na účet PK dle podmínek Zásad PK); jde o součet vratek nadměrné VP: v případě, kdy výnosy z veřejných zdrojů > VP stanovená v Pověření a v případě, kdy výnosy > náklady Vzorce výpočtů již zohledňují možnost převodu 10 % průměrné roční VP do dalšího roku. v tomto formuláři se vypočte vratka nadměrné VP. Pozor, další případná vratka (vratka dotace) může být vypočtena v přílohách č. 1 a 2 dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 4 – Výsledek hospodaření za jednotlivé soc. služby sestava z účetního programu zahrnující náklady a výnosy sociální služby v členění dle analytických účtů – „Výsledovka“ počet příloh č. 4 = počet sociálních služeb uvedených v Pověření přílohu označit/identifikovat k jaké službě patří příloha se vztahuje k celkovým nákladům a výnosům soc. služby v rozsahu Pověření poskytováním SOHZ, tzn. nejen k poskytnutým dotacím v rámci dotačních titulů dle § 101a a v rámci IP, ale i dalším nákladům/výnosům (od jiných subjektů, příspěvkům zřizovatele atd.) v případě tzv. „roztržených služeb“ které jsou financovány z IP pouze zčásti (financována část cílové skupiny), bude příloha č. 4 zahrnovat jen náklady a výnosy za část služby financované z IP v rozsahu IP Pověření, a to za období celého roku 2016. veškeré náklady a výnosy soc. služby pouze za základní činnosti soc. služby (bez fakultativních činností, zdravotní péče), které věcně a časově související s obdobím od 1. 1. 2016 - 31. 12. 2016

Příloha č. 4 – Výsledek hospodaření za jednotlivé soc. služby nelze vykázat příjmy a výdaje 1. 1. 2016 – 31. 12. 2016 příloha bude zpracována za období po zaúčtování případné vratky dotace (vypočtené v příloze č. 1), avšak za období před zaúčtováním případné vratky vyrovnávací platby vypočtené v příloze č. 3 (tj. vratky v případě, kdy 1) výnosy z veřejných zdrojů > VP stanovená v Pověření a/nebo 2) výnosy > náklady). dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby příloha se vztahuje k monitorovacím ukazatelům za celou sociální službu a za celý kalendářní rok 2016 počet vyplněných příloh č. 5 = počet sociálních služeb uvedených v Pověření podle druhu služby vybrat relevantní list excel formuláře (list č.1 – 3) důležité vyplnit bezchybně/dle skutečnosti: zdroj dat pro analýzu nákladovosti sítě sociálních služeb v PK → mimo jiné výpočet ukazatele „FP“ (finanční podpory) na úvazek/lůžko pro výpočet dotace na rok 2018 srpen/září 2017 → kontrola souladu této přílohy s předloženými Výkazy sociálních služeb, které poskytovatel každoročně vyplňuje v aplikaci OKslužby dokument podepsat, orazítkovat, vyplnit místo a datum

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby „Celkové náklady sociální služby“ – vyplněné údaje musí být shodné s celkovými náklady uvedenými v přílohách č. 3 a 4 v případě tzv. „roztržených služeb“ financovaných zčásti z Individuálního projektu nebude příloha č. 5 shodná s přílohami 3 a 4 (příloha č. 5 = údaje za celou sociální službu; přílohy č. 3 a 4 = údaje pouze za část služby v rozsahu Pověření) „Celkové úvazky pracovníků soc. služby (ambulantní a terénní služby)/Celkový počet lůžek (pobytové služby)“ – průměrná měsíční výše úvazků/počet lůžek za rok 2016 (nikoli stav na konci roku). V případě úvazků zahrnout i zaměstnance na DPP, DPČ a pracovníky najaté prostřednictvím nákupu služeb výpočet průměrné měsíční výše úvazků/počtu lůžek: součet výše úvazků/počtu lůžek za jednotlivé měsíce / 12 (v případě kratšího poskytování služby než 12 měsíců, bude součet výše úvazků/počtu lůžek za jednotlivé měsíce dělen nižším počtem měsíců poskytování služby v daném roce)

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby uvádí se výše úvazků pracovníků – nikoli počet úvazků (počet osob/pracovníků) nevykazovat úvazky zaměstnanců pobírajících rodičovský příspěvek, peněžitou pomoc v mateřství nebo dlouhodobě nemocných v případě, že za tyto zaměstnance byli přijati noví zaměstnanci (náklady na tyto pracovníky jsou zanedbatelné a jejich zahrnutí ovlivňuje výstupy z analýzy nákladovosti sociálních služeb + jejich úvazky mohou být, v případě přijetí nových zaměstnanců, úvazky nad rámec Pověření). nový monitorovací ukazatel „Pouze úvazky pracovníků části sociální služby financované z IP“ – vyplňuje se pouze v případě tzv. "roztržené služby", která je zčásti financována z individuálního projektu PK (IP)

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby nový monitorovací ukazatel „Průměrný základní měsíční platový tarif/mzda za všechny soc. pracovníky a pracovníky v soc. službách“ - zahrnuje pouze základní mzdu/platový tarif bez odměn, prémií, příplatků a doplatků, náhrad a jiných složek mzdy/platu. Do výpočtu budou zahrnování také zaměstnanci na částečný úvazek, DPČ a DPP (DPP převést na úvazky dle postupu uvedeného v Metodice dotačního titulu) → plat/mzda odpovídající částečnému úvazku bude přepočtena na celý úvazek a tato hodnota bude použita pro výpočet průměrného základního měsíčního platového tarifu/mzdy. nový monitorovací ukazatel „Průměrný měsíční plat/mzda za všechny pracovníky sociální služby“ - zahrnuje celkovou mzdu/plat včetně odměn, prémií, příplatků a doplatků, náhrad a jiných složek mzdy/platu. Do výpočtu budou zahrnování také zaměstnanci na částečný úvazek, DPČ a DPP (DPP převést na úvazky dle postupu uvedeného v Metodice dotačního titulu) → plat/mzda odpovídající částečnému úvazku bude přepočtena na celý úvazek a tato hodnota bude použita pro výpočet průměrného měsíčního platu/mzdy.

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby nově definovaný monitorovací ukazatel „Úhrady od uživatelů za poskytování úkonů základních činností, u kterých je stanovena maximální výše hodinové úhrady dle vyhlášky č. 505/2006 Sb. – nezahrnuje úhrady za zajištění stravy, dovoz nebo donášku jídla, zajištění velkého nákupu, praní a žehlení prádla nově definovaný monitorovací ukazatel „Celkový počet hodin setkání (počet hodin poskytování úkonů základních činností, u kterých je stanovena maximální výše hodinové úhrady dle vyhlášky č. 505/2006 Sb.) - nezahrnuje poskytování úkonů jako je např. zajištění stravy, dovoz nebo donáška jídla, zajištění velkého nákupu, praní a žehlení prádla

Příloha č. 5 – Monitorovací ukazatele sociální služby nový monitorovací ukazatel „Celkový počet lůžek sociální služby obsazených klienty s poruchou autistického spektra“ = průměrný měsíční počet lůžek (prioritních lůžek) za kalendářní rok → sledováno dodržení údajů uvedených v žádosti, na základě kterých byla služba prioritně podpořena (vyšší dotace oproti jiným službám stejného druhu) Výpočet průměrného měsíčního počtu prioritních lůžek = celkový počet prioritních lůžkodnů (příklad viz níže: 2.740 lůžkodnů) vydělený počtem dnů v roce 2016 (366 dnů) = 2.740 / 366 = 7,49 prioritních lůžek (zaokrouhleno na 2 desetinná místa) celkový počet prioritních lůžkodnů = nasčítaný celkový počet dnů, kdy byla jednotlivá lůžka sociální služby obsazena prioritní cílovou skupinou. Příklad: celkový počet lůžek sociální služby = 10 lůžek; 5 klientů z prioritní cílové skupiny obsadilo lůžko na celý rok 2016; 5 klientů z prioritní cílové skupiny obsadilo lůžko pouze od ledna do června 2016,  tj. na  182 dní. Výpočet: (5 *366) + (5 * 182) = 1830 + 910 = 2.740 prioritních lůžkodnů

Zpracovala a informace k vyúčtování dotace dle § 101a podá: Mgr. Magdaléna Uzlíková Oddělení správní a realizace projektů Odbor sociálních věcí Krajský úřad Plzeňského kraje tel.: 377 195 401 e-mail: magdalena.uzlikova@plzensky-kraj.cz Informace k vyúčtování dotace z Individuálního projektu podá: Mgr. Renata Kulhánková tel.: 377 195 178 mob. tel.: 773 799 463 e-mail: renata.kulhankova@plzensky-kraj.cz