Content marketing Hripsime Zohrabyan

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Advertisements

Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Marketingová komunikace v kultuře
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Zaslouží si Twitter respekt médií? Michal Digital Media Coordinator  Týdeník Respekt  Měsíčník Bel Mondo.
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Marketingová komunikace
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Účet pegasus. skvělé  Vyberte si až 20 oblíbených koní.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Martin Krčál Brno, FF MU,
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
-Seznámení s webem : -Projití různých částí webu -Závěr.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
17 super tipů na zvýšení návštěvnosti
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
Aplikace nových forem marketingu
Média - jak s nimi a jak na ně?
Atraktivní zaměstnavatel
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
Marketingová komunikace
Autor práce: Michaela Janová
Přehled o esperantu v českých médiích
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Soutěž školních webů sCOOLweb 2017
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Content marketing Hripsime Zohrabyan zohrabyan@rhplusmarketing.cz Rh+ marketing :: Vaše krevní skupina

Proč se věnovat obsahu? Co je content marketing? Komunikace se zákazníky a širší veřejností za účelem získání zákazníka formou vytváření zajímavého obsahu, který má virální potenciál Proč se věnovat obsahu? Zvyšuje důvěryhodnost Vytváří a udržuje loajalitu ke značce/firmě Vytváří pověst odborníka v oboru Vytváří emocionální vazbu ke značce/firmě Sníží náklady na propagaci Lidé sledují na sociálních sítích firmy, které nabízí zajímavý obsah – potenciál najít nové zákazníky Podporuje SEO Hripsime Zohrabyan, zohrabyan@rhplusmarketing.cz :: www.rhplusmarketing.cz

Jak na to? 1. Stanovte si cíle – krátkodobé i dlouhodobé 2. Vyberte cílové skupiny – persony 3. Vyberte nástroje a způsob komunikace 4. Pusťte se do toho SEO (Google Adwords, Sklik) Cílem SEO je zviditelnit web ve vyhledavačích tak, aby na něj přicházelo co nejvíce dobře zacílených návštěvníků za přijatelné náklady. Hripsime Zohrabyan, zohrabyan@rhplusmarketing.cz :: www.rhplusmarketing.cz

Nástroje obsahového marketingu PR články – media relations Příspěvky na blogu Případové studie Videa Návody a videonávody Fotografie Infografiky Knížky a e-booky Eventy Prezentace Webináře Sociální sítě Hripsime Zohrabyan, zohrabyan@rhplusmarketing.cz :: www.rhplusmarketing.cz

O čem psát Co je jedinečného na vaší firmě? Co je zajímavého na tom, jak a proč byla vaše firma založena? Čím je zajímavý její zakladatel? Na jaký problém se snažíte najít řešení? Co inspirovalo a inspiruje vaši firmu? Jaké AHA momenty jste zažili nebo můžete nabídnout ostatním? Jak se vaše firma vyvíjí? Jakým neobvyklým způsobem říct svůj příběh? Co je pro vás normální a nudné, co ostatním přijde cool? Zdroj: MarketingProfs Hripsime Zohrabyan, zohrabyan@rhplusmarketing.cz :: www.rhplusmarketing.cz

Storytelling Vytvořte si svůj příběh Inspirujte se www.facebook.com/tomaskovikrizalky www.facebook.com/CafeFaraKlentnice Inspirujte se www.youtube.com/watch?v=YQXe1CokWqQ Hripsime Zohrabyan, zohrabyan@rhplusmarketing.cz :: www.rhplusmarketing.cz

Vyhodnocení Jak zjistit, jestli děláte obsahový marketing správně? Vyhledávače vás najdou a zobrazují na předních pozicích Vyšší návštěvnost webových stránek (Google Analytics) Nárůst nových zákazníků Ohlasy na sociálních sítích – noví fanoušci, kteří se zapojují do dění Odkazování na vaše webové stránky, komentování příspěvků na blogu, diskuze v nezávislých forech Ohlasy v médiích – monitoring médií Hripsime Zohrabyan, zohrabyan@rhplusmarketing.cz :: www.rhplusmarketing.cz

Dostali jste na starost zlepšení obsahu na webových stránkách sportovního doktora. Navrhněte, co by měly jeho webové stránky obsahovat, jakým způsobem a kterými kanály chcete komunikovat tak, aby působil jako zkušený odborník v oboru, získal větší povědomí na veřejnosti a více klientů. Hripsime Zohrabyan, zohrabyan@rhplusmarketing.cz :: www.rhplusmarketing.cz