Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

17 super tipů na zvýšení návštěvnosti

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "17 super tipů na zvýšení návštěvnosti"— Transkript prezentace:

2 17 super tipů na zvýšení návštěvnosti
DANIELNYTRA.CZ SIMPLESHOP.CZ

3 KDOŽE? Lektor Konzultace Digi-nomád Bloger Vlastní projekty
Na volné noze DANIELNYTRA.CZ

4 PRO Koho? Podnikatelé malí a střední Lidé na volné noze
Kdo na nějakou dobu byl mimo a chce být „in“ Kdo chce vylepšit své stávající projekty Markeťáci Kdo začíná a chce nasát atmosféru DANIELNYTRA.CZ

5 30 MINUT Sebráno z desítek projektů vlastních i z projektů mých klientů. Rozškatulkováno a zase zpátky poskládáno. Na co se soustředit pro vyřešení důležitých neurgentních věcí pro zvýšení návštěvnosti webu. Nezapomeňte, že je vše provázáno… DANIELNYTRA.CZ

6 Prosvištíme ONLINE MARKETING
ový marketing Obsah a SEO Technikálie webu Google Analytics Obecné DANIELNYTRA.CZ

7 Seznam 17 opomíjených věcí, které byste si měli projít, aby se zvýšila návštěvnost webových stránek.

8 1. DVOUKROKOVÉ Dynamické prvky
Návštěvník má rád možnost volby. Dejte mu ji! DANIELNYTRA.CZ

9 1. DVOUKROKOVÉ Dynamické prvky
DANIELNYTRA.CZ

10 2. OPAKUJTE ODESLANÉ E-MAILY
Odešlete důležitou ovou kampaň Počkejte 2-3 dny Segmentujte lidi, kteří neotevřeli Pošlete stejnou kampaň Předmět: „FW: Stejný předmět jako předtím“ Začínající text s otázkou, jestli si toho všimli Odeslat z jiného u DANIELNYTRA.CZ

11 2. OPAKUJTE ODESLANÉ E-MAILY
DANIELNYTRA.CZ

12 3. OBSAH v ech Otestujte možnost automatického vložení zajímavého obsahu do netradičních ů. Například vkládání YouTube videí návodů, rad a tipů nebo články z RSS, do patičky transakčního u. DANIELNYTRA.CZ

13 4. OSLOVENÍ Využijte oslovení v obsahu i předmětu u vaší ové kampaně (ChytryStart.cz) Má to vliv na doručitelnost, „open rate“ i „click rate“. Oslovení jménem: „Danieli“ nebo příjmením „p. Nytro“ DANIELNYTRA.CZ

14 4. OSLOVENÍ DANIELNYTRA.CZ

15 5. Přání Pošlete přání k svátku nebo narozeninám. ChytryStart.cz ze jména zjistí datum svátku v ČR a vloží zpět např. do MailChimpu nebo ActiveCampaign. DANIELNYTRA.CZ

16 6. Vrácení do nákupu Posílejte y, které se spouští díky akcím na webu. Vložení do košíku. Navštívil produktovou stránku a „něco udělal“. DANIELNYTRA.CZ

17 E-mail je komunikační kanál, přes který se perfektně prodává.

18 7. Zrychlení webu Extrémně důležité! Dejte si hlavně pozor: Odezva serveru. Příliš souborů .js a .css na stránce. Velké obrázky. DANIELNYTRA.CZ

19 7. AMP a mobil Začněte už konečně řešit mobily. AMP pro články. Responzivita košíku. Chyby v zobrazení. DANIELNYTRA.CZ

20 8. ZNAČKY Pomáhejte okolním systémům a oni pomůžou vám. Schema.org OGP = Facebook Twitter Card DANIELNYTRA.CZ

21 Stránky jsou obchodník
Stránky jsou obchodník. Když se mu budete věnovat, bude prodávat NONSTOP.

22 9. AHREFS a podobné Zjistěte si více informací o obsahu, konkurenci a pozicích. „Ukradení“ návštěvnosti konkurenci. Obtížnost klíčových slov. Počet vyhledávání vs. kliknutí. DANIELNYTRA.CZ

23 10. Buďte ŠTIKY Nejste velké ryby, buďte štiky! Delší fráze 4-5 slov. Hledání díky ahrefs, moz apod. Někdy stačí kvalitní obsah a není třeba dělat linkbuilding. DANIELNYTRA.CZ

24 11. Jediný cíl Každá stránka má pouze jeden hlavní cíl. Nesnažte se návštěvníky zmást. Úvodní stránka: Ukotvit. Produkt: Kliknutí na tlačítko koupit. Kategorie: Rychlé nasměrování na produkt. Statické stránky: Relevantní informace. DANIELNYTRA.CZ

25 12. TITLE a DESCRIPTION Zaměřte se na spojení obou, vždyť se díky nim lidé rozhodují. Výzva k akci na konec description. DANIELNYTRA.CZ

26 13. Pochopení Google Analytics
Víte opravdu, jak funguje Google Analytics? Co to je „Návštěva“: 30 minut se nic neděje (Pageviews) Půlnoc = další den. Příchod z jiného zdroje. DANIELNYTRA.CZ

27 14. Nastavení cílů Využijte možnost měřit nejen prodeje. Rozdělte cíle na „SOFT“ a „HARD“ „SOFT“: Registrace u, více než 6 minut na stránkách, zobrazení více než 10 stránek. „HARD“: Cíl s cestou. DANIELNYTRA.CZ

28 15. Návštěvník = Kamzík Návštěvník je kamzík a přichází opakovaně z různých zdrojů a médií. Google Analytics: Atribuce – Porovnávání modelů DANIELNYTRA.CZ

29 15. Návštěvník = Kamzík DANIELNYTRA.CZ

30 16. To (ne)dáte Obklopte se lidmi, kteří vám pomůžou nebo vás povedou. 2 hodiny týdně kvalitního odborníka, pak 3 hodiny měsíčně. DANIELNYTRA.CZ

31 17. VZDĚLÁVAT SE Najděte si blogy, články, webináře. Až si člověka „osaháte“ a nasajete atmosféru, potom objednávejte e-booky, kurzy nebo školení. „Pasivní příjem“ neexistuje. „Podnikání z pláže“ vám může vypálit oči. DANIELNYTRA.CZ

32 SHRNUTÍ Odškrtněte si postupně všech 17 bodů. Neodkládejte to, většinou jde o neurgentní důležité věci. Čím dříve začnete, tím lépe. Webinář s ukázkami již toto pondělí: od 19:00 do 20:30. DANIELNYTRA.CZ

33 bit.ly/danplzen17 DANIELNYTRA.CZ

34 Děkuji DANIELNYTRA.CZ SIMPLESHOP.CZ


Stáhnout ppt "17 super tipů na zvýšení návštěvnosti"

Podobné prezentace


Reklamy Google