Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Zakladatelký projekt výrobní firmy Šance Autor bakalářské práce:Markéta Štěpková Vedoucí bakalářské práce:doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Oponent.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
České Budějovice, červen 2016
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti Autor: Eliška Tvarogová Vedoucí práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. Oponent: Ing. Jakub Hořický České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému Znalost prostředí firmy Snaha o zlepšení postavení firmy na trhu Dostupnost zdrojů

Cíl práce Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybraném subjektu a na základě analýzy navrhnout doporučení na zlepšení marketingové komunikace.

Společnost Ocelit s.r.o. Obor podnikání – slévárenství a kovovýroba Rok a místo založení – 1996 ve Velkých Kuněticích Počet zaměstnanců – 64

Výzkumné problémy Zákazníci upřednostňují kvalitu výrobku před cenou. Více než 30% zákazníků se s firmou seznámilo na jejich webových stránkách. Zákazníci preferují převoz nakoupeného zboží vlastní dopravou. Více než 60% zákazníků by zvýšilo svůj odběr zboží při využití podpory prodeje.

Použité metody Sběr dat Dotazník Analýza dokumentů

Použité analýzy SWOT analýza Porterův model pěti sil Analýza portfolia matice BCG PEST analýza Metoda určení strategických alternativ Analýza konkurentů a strategické mapy

Portfolio matice BCG firmy Ocelit s.r.o. 1 – Trojkombinace, 2 – Přístřešek pro koně, 3 – Ohrady Texas, 4 – Dvojkombinace, 5 - Velká půlkruhová koryta

Návrhy opatření PRODUKT Nabídnout dosavadní výrobky novým zákazníkům Nabídnout stávajícím zákazníkům výrobky nové Zachovat kvalitu výrobků Opuštění trhu pro výrobek Přístřešek pro koně CENA Snížit cenu / Zvýšit cenu DISTRIBUCE spolupráce s mezičlánkem

PROPAGACE Osobní prodej – zvýšit počet obchodních zástupců, školení v oblasti komunikace - reprezentace firmy na veletrzích Reklama - kvalita webových stránek - propagace ze strany odběratelů - propagace firmy na webových serverech Podpora prodeje - slevy za odběr zboží v určité hodnotě

Seřaďte uvedené možnosti, od těch, které shledáváte nejvíce zajímavé po ty nejméně zajímavé.

Shrnutí Značně vysoká konkurence Zlepšení propagace Spolupráce s mezičlánkem

Doplňující dotazy vedoucího a oponenta Specifikujte přidanou hodnotu Vaši práce. Máte s odstupem času informaci, jestli některé z Vámi navržených opatření bylo ve společnosti Ocelit přijato a aplikováno v praxi? Pokud ne, u kterého si myslíte, že by to bylo nejsnazší a nejrychlejší?

Děkuji za pozornost.