Mediální strategie ČLFA na rok 2017

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mediální strategie ČLFA na rok 2015 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o
Advertisements

2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Přístupy k péči o staré občany v zahraničí a u nás.
Regionální politika Oldřich Hájek. Obsah přednášky: Další typologie nástrojů lokálního rozvoje a RP Podle charakteru a zaměření Podle charakteru a zaměření.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Role dobrovolných svazků obcí (DSO) v ČR při centrálním zadávání 1 Ing. Lukáš Vlček starosta města Pacova předseda Regionální komise Svazu měst a obcí.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Tematické setkání KAP Jihomoravského kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Tematické setkání KAP Ústeckého kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
ZÁKLADNÍ HLEDISKA A CÍLE PŘI ZPRACOVÁNÍ NÁVRHU STÁTNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
Banky, vklady, úvěry, půjčky z hlediska občana 2 – Půjčky apod.
Dokument KAP MSK - obsah
TNH 2 – 1. seminář Finanční trh a peníze
Komunikační strategie ČIŽP
Nástroje „POSPOLU“ Průvodce pro zaměstnavatele a publikace Kráčíme POSPOLU tipy a návod (metodika) pro praktickou závěrečnou zkoušku ve firmě u oborů.
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Tematicky zaměřený kulatý stůl
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Místní rozpočtové jednotky
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
Odbor rovnosti žen a mužů Sekce pro lidská práva ÚV ČR
Inovace a regionální rozvoj
Pracovní porada Pracovní list.
Společenská odpovědnost ve školství
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Účetnictví – význam informací
Pracovní porada Pracovní list.
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
VY_62_INOVACE_ – Monetární politika Autor Ing. Hana Sůvová
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál
Finanční trh a peníze TNH 2 (S-5)
Mediální aktivity ČLFA (leden-září 2017)
Plnění asociačních priorit v legislativní oblasti
Program akce: 1. Informace o činnosti ČLFA od poslední členské schůze
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Aktuálně o stavu příprav na účinnost GDPR
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Oficiální internetový portál českého předsednictví EU EU.2009.CZ
Prodeji produktu nebo služby
Helena Horská, hlavní ekonomka Raiffeisenbank a.s.
Ochrana osobních údajů ve firmách v době účinnosti Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) - Podpůrné aktivity MPO pro podnikatele Ing. Pavel.
Život bez střeva , Praha.
Tematické setkání KAP Olomouckého kraje
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Transkript prezentace:

Mediální strategie ČLFA na rok 2017 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o. 13. 12. 2016

Shrnutí PR aktivit v roce 2016 Mediální kancelář, s. r. o., připravila 18 tiskových zpráv ČLFA, dalších 31 ad hoc materiálů určených konkrétním redakcím, zpracovala desítky reakcí na dotazy médií. Agentura připravila obsahový i grafický koncept produktové brožury ČLFA, realizované ve spolupráci s AMSP ČR, zpracovala její obsahovou náplň. Celkem bylo zaznamenáno 271 mediálních výstupů informujících o ČLFA (měsíční průměr 23 výstupů), a to v odborných i všeobecných médiích včetně nejčtenějších titulů, televize i rozhlasu.

TOP 20 mediálních výstupů ČT 24, 11. 2. 2016: Češi si stále více půjčují, zájem roste také o krátkodobé půjčky a leasingy ČT 24, 11. 2. 2016: Libor Bosák: Nejvíc spotřebitelských úvěrů jde na auta ČT 1/ČT 24 (Události), 22. 11. 2016: Pronajmout, nebo koupit? ČT 1/ČT 24 (Zprávy ve 12), 5. 5. 2016: Češi si stále víc půjčují mimo banky TV Nova (Televizní noviny), 17. 8. 2016: Zdraží novela zákona půjčky a hypotéky? Český rozhlas Plus: 11. 2. 2016, ČLFA oznámí výsledky Český rozhlas Radiožurnál, 26. 7. 2016: Češi si půjčují čím dál víc Novinky.cz (+ Právo), 3. 8. 2016: Osobní bankroty často provázejí podvody E15 (příloha - Leasing strojů), 18. 8. 2016: Podnikatelé přicházejí na chuť operativnímu leasingu Hospodářské noviny, 26. 4. 2016: S Růstem trhu osobních aut roste i nabídka financování jejich nákupu MF Dnes, 11. 10. 2016: Úvěry v číslech Ekonom, 22. 9. 2016: Letošní prodeje aut táhne operativní leasing Hospodářské noviny (příloha Automobily – finance), 5. 4. 2016: Jak chytře financovat firemní vozový park E15, 9. 11. 2016: Zájem o operativní leasing výrazně roste Metro, 17. 8. 2016: Konec lichvářů v Česku. Kdo půjčuje, bude pod kontrolou regionální Deníky, 5. 9. 2016: Pomýšlíte na nové auto? Cest k jeho financování je několik Právo, 29. 9. 2016: Domácnosti v Evropě jsou hladové po půjčkách Novinky.cz, 13. 7. 2016: V Česku prudce roste počet vozů pořízených přes operativní leasing Ekonom, 5. 5. 2016: Jak chytře pořídit osobní automobil Technický týdeník, 1. 3. 2016: Firemní investice vloni vzrostly o pětinu, našly se proto prostředky nejen na podnikatelské záměry

Komunikační cíle na rok 2017 šíření informací o využitelnosti a přednostech produktů členů ČLFA posilování vědomí o úloze nabídky členských společností podpora náhledu na členství v ČLFA jakožto záruky odpovědného a seriózního financování, a to včetně financování spotřebitelů budování finanční gramotnosti podpora opatřením namířeným na zlepšení vymahatelnosti práva a proti oslabování postavení věřitelů

Vlivná zájmová sdružení Cílové skupiny Firemní klientela manažeři s rozhodovacími pravomocemi v soukromé i veřejné sféře Retailová klientela témata: produktová osvěta, finanční gramotnost, základní statistiky Státní sféra zákonodárci a státní úředníci Odborná veřejnost finanční analytici, redaktoři specializovaných médií Vlivná zájmová sdružení např. Bankovní asociace, HK, AMSP apod. témata: právní rámec fungování členů ČLFA, podrobnější statistiky

Komunikační nástroje Tiskové zprávy Ad hoc materiály v průměru 2 x měsíčně důraz na stručnost a srozumitelnost široké tematické spektrum: kreativnější práce s daty, využívání zahraničních statistik apod. Ad hoc materiály v průměru 2 x měsíčně ideální pro produktovou osvětu vytypovávání vhodných mediálních prostor, např. tematických příloh důraz na srozumitelnost a názornost Rozhovory a komentáře četnost dle poptávky médií je třeba iniciovat zveřejnění ve vhodných médiích komfortní servis pro novináře při přípravě textů přednostně určeno pro předsedu – personifikace ČLFA Tisková konference 1 x ročně (v případě potřeby vícekrát) vhodná nejen pro prezentaci výročních statistik, ale i zásadních stanovisek k legislativě, vládní hospodářské politice apod. Webové stránky kontinuální doplňování nikoli pouze pro členy ČLFA, ale i pro odbornou veřejnost a koncové klienty osvěta, finanční gramotnosti rady a doporučení stručně, přehledně, jednoznačně

Témata mediálních aktivit Výsledky ČLFA roční (únor), pololetní (srpen), čtvrtletní (květen, listopad) Data ČLFA v zahraničním kontextu roční, pololetní i kvartální (v závislosti na dostupnosti zahraničních dat) Reakce ČLFA na legislativní vývoj dle aktuálního vývoje v legislativní oblasti Regulace trhu se spotřebitelskými úvěry zdůrazňování pozice ČLFA jako zastřešujícího sdružení seriózních licencovaných finančních institucí Osvětové materiály leasing vs. úvěr, operativní leasing, rady uživatelům spotřebitelských úvěrů, průvodce světem factoringu apod. (v průběhu roku v závislosti na poptávce médií, mj. v souladu s edičními plány tematických příloh relevantních listů)

Potenciální mediální příležitosti vnímáme slábnoucí odezvu médií na tradiční témata (výsledky, produktová osvěta) mediální scéna se mění, je nutné se tomu přizpůsobit: větší poptávka po příbězích a odlehčených informacích ve spolupráci s členskými společnostmi je třeba průběžně nabízet médiím příběhy dokumentující reálné problémy (viz téma oddlužení, které v roce 2016 zpracovalo na základě iniciativy ČLFA Právo, resp. Novinky.cz, a částečně MF Dnes) podle možností přicházet s vlastními průzkumy chování klientů aktivněji komentovat témata, která jsou v centru zájmu médií (daří se nám to v případě nárůstu operativního leasingu) měli bychom být atraktivnější formálně (například zestručnit mediální výstupy, vytvořit nový design webu apod.)

Předpoklady úspěšné komunikace zůstat seriózním partnerem médií: poskytovat přesné a ověřené informace, reagovat operativně na jejich požadavky přistupovat k médiím proaktivně pokračovat ve snaze o tematickou pestrost a zároveň srozumitelnost usilovat o terminologickou přesnost: posilovat finanční gramotnost, ale i novinářskou erudici

Součinnost členů ČLFA Samy členské společnosti ČLFA mohou významně přispět k plnění komunikačních cílů asociace, například: zdůrazňováním členství v ČLFA při vlastní prezentaci odkazováním na dokumenty ČLFA v rámci kultivace trhu komerční podporou mediálních projektů, v jejichž rámci může ČLFA získat atraktivní prostor k prosazování svých komunikačních záměrů

Mediální kancelář, s. r. o. odpovědná osoba: PhDr. Pavel Hálek tel. +420 602 346 551 e-mail: halek@medialni.cz