Page 0 Mobilní reklama Konference Marketing Trend, Michal Němec, T-Mobile CZ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Skupina 1 Vize přestane být snem… KONCEPCE REVITALIZACE MĚSTA AŠ.
Advertisements

Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Pracovní právo. Pohovor
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Reklama efektivně Případové studie AdMarket.cz AdMarket.cz je součástí skupiny Allegro Group CZ, s.r.o. prodávající online reklamu na partnerských serverech,
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
Kulatý stůl II. Nový Šaldorf-Sedlešovice MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů.
1. Úvod do profesního poradenství Dagmar Svobodová.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
Příprava Libereckého kraje na období Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
model fungování a praxe
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Marketing 6 Nástroje propagace.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Psychologie reklama.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vzduch VY_32_INOVACE_1A_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Marketingový plán společnosti
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
TÉMA: Počítačové systémy
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Modré volání O2 zaměstnanecký program pro Univerzitu Pardubice
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
Eva Tomášková Základní ekonomické pojmy Ekonomické souvislosti právní úpravy obchodních společností 2. přednáška.
Supervizní konference 2017
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
ProQuest Central Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Věcné učení První pomoc
Střední škola obchodně technická s. r. o.
ProQuest Central Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
NOVINKY OD BUŘINKY – DUBEN 2016
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Transkript prezentace:

Page 0 Mobilní reklama Konference Marketing Trend, Michal Němec, T-Mobile CZ

Page 1 Mobilní telefon je nevyužitý unikátní marketingový nástroj. Je osobní, interaktivní a vždy tam, kde má být - se svým majitelem.

Page 2 Proč je potenciál v mobilní reklamě Schopnost cíleného zasáhu zákazníka relevantní informací umožňující okamžitě reagovat na nabídku  Schopnost zasáhnout – mobilní telefon vlastní téměř každý, má k němu osobní vztah  Zaměření – znalost zákazníkovi identity, chování, osobních preferencí a geografické polohy  Relevance – schopnost dodat pouze relevantní reklamní sdělení (omezené rušení)  Interakce – mobilní telefon je ideální nástroj s možností kdykoli a kdekoli reagovat a okamžitě nakupovat nabízené zboží nebo služby, vše měřitelné  Nezanedbatelný příjem pro mobilní operátory – investice do unikátního servisu pro provozovatele mobilních reklamních služeb, reklamní a mediální agentury, zadavatele reklamy  „Triple A system“  Authentication  Authorization  Accounting

Page 3 Jaký je aktuální stav Neznalost mobilní reklamy na reklamním trhu, nepřipravenost mobilních operátorů, chybějící standardy  Reklamní trh zatím nezaregistroval výhody mobilní reklamy  Mobilní operátoři využívají jen částečně znalosti o svých zákaznících  První piloty probíhají  První investice na vylepšení CRM  Chybějí standardy reklamních formátů a reportingu pro vyhodnocování kampaní  Mobilní operátoři začali jednat o standardech v rámci APMS  Mobilní operátoři chystají vstup do SPIRu

Page 4 Očekávané trendy v mobilní reklamě Lepší znalosti o zákazníkovi jsou nutností pro mobilní reklamu  Zvyšující se zájem po segmentaci zákazníků  Mobilní operátoři budou vylepšovat své systémy pro sdílení informací o profilu zákazníků v anonymizované podobě včetně znalosti geografické pozice se zadavateli reklamy  Mediální agentury budou zlepšovat své systémy a služby pro využívání těchto zákaznických dat  Zadavatelé reklamy budou platit více za cílenou reklamu a její úspěšnost  Čím více cílená je reklama a čím více využije možností mobilního telefonu tím větší je mobilní reklamní trh  Místo jedné celoplošné kampaně pro 1 velkého zadavatele reklamy si můžeme představit 1,000 lokálních kampaní pro 1,000 menších firem  Zvyšující se povědomí o mobilní reklamě mezi mediálními a reklamními agenturami a zadavateli  Telekomunikační služby sponzorované reklamou se stanou pro mobilní operátory nástrojem na udržení cenově senzitivních zákazníků  Zvyšující se averze zákazníků na necílenou a nerelevantní reklamu (budou ji brát jako průnik do jejich soukromí)

Page 5 Hodnoty pro zadavatele reklamy Efektivnost nákladů je dosažena cíleným zásahem a impulsivní reakcí zákazníka – nákupem  Vyšší efektivita kampaní  Reklama zasáhne správného zákazníka na správném místě  Impulsivnost a interaktivita „Click to order/buy“  „Speciálně pro vás“ (osobní, takže méně rušivé)  10x vyšší CTR než na internetu*  Měřitelné – kompletní reporting (zobrazení, CTR, akce/nákupy)  Prezentace reklamy na osobním, důvěryhodném a známém zařízení  Masa zákazníků rozdělených do adresovatelných segmentů * zdroj: Mliven, 2008 založeno na reálných zkušenostech z mobilní reklamy

Page 6 Hodnoty pro zákazníky „Mohu získat telekomunikační služby zdarma nebo se slevou a reagovat na nabídku okamžitě “  „ Je mi nabídnuta služba/produkt relevantní pro mě.“ Už žádné rtěnky pro muže.  „Jsem připraven akceptovat reklamu pokud dostanu nějakou slevu.“  45% lidí by akceptovalo reklamu na mobilu pokud by dostalo volné minuty nebo SMS*  „Akceptovat reklamu musí být má volba.“ Tento respekt zákazníka  umožní používat jeho osobní data pro reklamní účely včetně znalosti o jeho geografické poloze  umožní dělit reklamní sdělení na reklamu operátora, třetí strany nebo nezasílat reklamu vůbec  „Jestli reklamní sdělení upoutá mou pozornost, pak chci reagovat okamžitě.“  klik na SMS  klik na hlasové volání  klik na obdržení další doplňující informace  klik na nákup hned Picture Gallery Book Test Drive Tech-specs Call to order Picture Gallery * Zdroj: MMM průzkum OMD v CZ, červenec/srpen 2007 skipMore info

Page 7 Založení pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu Mobilní operátoři mají zájem společně rozvíjet trh s mobilní reklamou  V rámci APMS byla založena skupina pro mobilní reklamu složená se zástupců společností Vodafone, T-Mobile a Telefonica O2  Posláním skupiny je vytvoření zdravého tržního prostředí pro poskytování mobilní reklamy v ČR.  Naše hlavní úkoly a cíle:  Standardizace reklamních formátů pro mobilní média a jednotnou metodiku měření návštěvnosti  Standardizace reportingu pro zadavatele reklamy - vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně  Společné aktivity na propagaci mobilního marketingu a „vzdělávání“ trhu  Etické a právní aspekty mobilní reklamy

Page 8 Cíle APMS Z jednotného přístupu budou profitovat zákazníci, zadavatelé reklamy, provozovatelé mobilních portálů a operátoři  Zákazníci získají nové služby založené na reklamě, cílené reklamní sdělení, jednoduchý a transparentní způsob reklamu odmítnout  Zadavatelé reklamy ocení standardy reklamních formátů, jednotnou metodiku měření návštěvnosti a jednotný způsob cílení reklamy  První dosažená shoda je používání standardů MMA  Provozovatelé mobilních portálů a mobilní operátoři získají možnost nabídnout nové obchodní modely a služby

Page 9 Děkuji za pozornost