Zakladatelký projekt výrobní firmy Šance Autor bakalářské práce:Markéta Štěpková Vedoucí bakalářské práce:doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Oponent.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Advertisements

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Účetní závěrka (Sbírka listin)
Podnikání Jak se pustit do podnikání…. podnikatelský záměr volba, v čem bude podnikat volba, v čem bude podnikat průzkum průzkum plán realizace plán realizace.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
1. Podnikání 1.část členění organizací podnikání (definice podnikání, kdo může podnikat) obchodní firma živnostenský rejstřík živnosti (podmínky, druhy,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Prezentace k obhajobě bakalářské práce
Procesní management v oddělení logistiky
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Druhy podniků v ČR Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Zakladatelký projekt výrobní firmy Šance Autor bakalářské práce:Markéta Štěpková Vedoucí bakalářské práce:doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Oponent bakalářské práce:Ing. Václav Dvořák

Motivace a důvody k řešení daného problému Vize představ vlastní firmy Uplatnění osob zdravotně postižených Uplatnění na trhu produktů

Cíl práce Cílem bakalářské práce je zpracování zakladatelského projektu v aplikaci na konkrétní podnik.

Struktura zakladatelského projektu Charakteristika podniku Volba právní formy podnikání Poslání, vize a strategické cíle Marketingový plán Marketingové strategie Plán lidských zdrojů Obchodní a finanční plán Hodnocení rizik

Použité metody Metoda dotazovací Metoda měření (věk, pohlaví, apod.) Metoda pozorovací Typ vědeckého výzkumu - Empirický

Hypotézy Nejvíce osob zdravotně postižených bude ve věku let, Nejpočetnější počet oslovených bude mít invalidní důvod 1. stupně VěkPočet respondentů Méně než 18 let let let let let let5 70 a více let0

Charakteristika podniku Název zakladatelského projektuPodnik pro osoby zdravotně postižené Název podnikuŠance s.r.o. PodnikatelkaŠtěpková Markéta Místo podnikáníŽižkova třída 171/28, České Budějovice Telefon, , Potřebná částka Kč Počet zaměstnanců15 Z toho osoby zdravotně postižené15

Marketingový plán Produkt Cena Distribuce Propagace

Hodnocení rizik 3G A 2 C, ED 1F B 123 OznačeníRiziko AOnemocnění více zaměstnanců BOptimistický podnikatelský plán CProdleva v dodávce zboží/materiálu DVýpadek elektrického proudu, dodávky vody ENízké prodeje výrobků FPřírodní katastrofy GKrádeže

Dosažené výsledky a přínos práce Založení společnosti s ručením omezeným Uplatnění na trhu práce OZP Swot analýza – silné a slabé stránky Mapa rizik Reálnost projektu – finanční příspěvek od státu

Shrnutí Aplikovatelnost v praxi Životaschopnost Realizace vlastních cílů Cíl práce byl splněn

Odpovědi na otázky: 1. Vysvětlete, proč není zakládaný podnik plátcem DPH. Jakým způsobem by ovlivnila skutečnost, že by se podnik stal plátcem DPH, predikované výkazy finanční záve ̌ rky? 12 kalendářních měsíců - 1 mil. Kč §6 zákona o DPH Obrat – 12 měsíců zpětně

2. Vypoc ̌ ítejte v jednotlivých letech ekonomický zisk, či ztrátu a výsledky interpretujte. Ekonomický zisk = účetní zisk – alternativní náklady 1. rok – = rok – = rok – =

3. Proč je v záme ̌ ru uvedeno,že se budou zame ̌ stnávat pouze osoby zdravotně postižené, myslíte si, že tomu tak je i v praxi? CHDILNYNET.CZ Domeček Postkom, s.r.o. ALFA PRINT, s.r.o. Amena, s.r.o. Delta, v.d.

4. Vysvětlete pojem osoby sociálně znevýhodněné? osoby se zdravotním postižením mládež a mladí dospělí osoby bez přístřeší oběti osoby pečující o osobu blízkou osoby se zkušeností se závislostí osoby, které jsou dlouhodobě nezaměstnané

5. V zakladatelskeé listině je vklad jediného spolec ̌ níka ve výs ̌ i CZK - proč je tak vysoký pro nově vzniklou společnost Šance s.r.o. a jaká banka byla pověřena jeho správou ( neexistujccí obchodní název banky - banka Komerční )? 1 Kč Další náklady (zápis do OR, notářský zápis, ohlášení živnosti) Komerční banka, a.s.

Děkuji Vám za pozornost.