Řízení kariérního rozvoje. Proces vzdělávání identifikace potřeby, plán vzdělávání (a rozvoje), realizace, hodnocení výsledků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BEZPEČNĚ A ZDRAVĚ DO ŽIVOTA - rozvoj kompetencí v základním a středním vzdělávání Realizace – Určeno: ZŠ, SŠ, SVČ/DDM.
Advertisements

Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Daňová evidence.
Sociální práce na obcích v rámci ORP - Zákon o sociálních službách.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Matematická gramotnost v realizovaných projektech
Dětský domov a Základní škola Liptál
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Komplexní systém hodnocení
Platformy projektu KAP LK
Komplexní systém hodnocení
Plánování ve školní tělesné výchově
Didaktické metody Androdidaktika.
Podpora krajského akčního plánování
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Bc. Klára Loudová Název materiálu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Význam utkání v sportovních hrách
Příspěvek na konferenci
Moderní personalistika
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Odměňování zaměstnanců
RIZIKO.
Vzdělávání.
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Název projektu: Moderní škola
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Digitální učební materiál
RIZIKO.
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Hodnocení a řízení výkonu
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Organizace práce na prodejně
Standardy činností sociální práce ve veřejné správě příspěvek Hradec Králové Praha Systémová podpora sociální práce v obcích reg. č. CZ /0.0/0.0/15_017/ ,
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Šablony I a jejich realizace
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Řízení kariérního rozvoje

Proces vzdělávání identifikace potřeby, plán vzdělávání (a rozvoje), realizace, hodnocení výsledků.

Úloha vedoucího pracovníka náplň práce přeložení v rámci firmy

Typy vzdělávání on-the-job vs. off-the-job, – všeobecné vzdělávání, – odborné vzdělávání, – rozvoj. základní příprava na povolání, orientace, doškolování, přeškolování

Metody vzdělávání na pracovištimimo pracoviště instruktážseminář, workshop rotace prácepřednáška asistováníhraní rolí (manažerské hry) stínovánísimulace interní koučováníbrainstorming/brainwriting counsellingassessment (development) centre mentoringe-learning pověření úkolemoutdoor training porady

pozor na negativní transfer! UKÁZKA

Efektivita vzdělávání povinné vzdělávání, vytváření příznivých podmínek pro odborný rozvoj, KVALIFIKAČNÍ DOHODA.

Možnosti pro školení AB CD interní externí interní externí MÍSTO LEKTOR

Hodnocení vzdělávání Kirkpatrickův model: reakce; učení; chování; výsledky, Hamblin, Phillips – 5. úroveň ROI, Miller: znát, vědět jak, ukázat jak; udělat, Dyerova modifikace: zpětný postup, nedostatky v hodnocení.

Křivka učení Zdroj: ARMSTRONG Michael, TAYLOR Stephen, Řízení lidských zdrojů. Moderní pojetí a postupy. 13. vyd. Praha: Grada Publishing, s ISBN

Kolbův cyklus Zdroj: upraveno podle ARMSTRONG Michael, TAYLOR Stephen, Řízení lidských zdrojů. Moderní pojetí a postupy. 13. vyd. Praha: Grada Publishing, s ISBN

Kolbeho styly učení kompromisníci, imaginativní typy, logické typy, asimilátoři. Honey a Mumford aktivisté, přemítaví, teoretici, pragmatici.

E-learning počítačová gramotnost – pravděpodobně nejrozšířenější typ e-learningových kurzů, jazykové kurzy – opět velmi rozšířené kurzy, ale nemohou zcela nahradit výuku s mluvčím – výslovnost studenta BOZP ( Bezpečnost a ochrana zdraví při práci ) - jde spíše o výuku na počítači než o e-learning, podstatou je sdělit informace a otestovat frekventanty, není nutná změna chování či praktická aplikace vysokoškolské vzdělávání – nejkomplexnější podoba; složité a drahé kurzy, náročné na přípravu.

Kariérní rozvoj stimulace nevýhody nový vedoucí

Řízení kariéry zabezpečit uspokojení potřeb organizace, poskytnout lidem vzdělávání, využít potenciál lidí - talenti.

Dynamika kariéry věk růst plateau stagnace/pokles postup hledání vlastního místa (příprava, expandování na začátku (rozvoj), upevňování dráhy (vrchol), postupný odchod (útlum).

Chyby nových šéfů za samozřejmost nechválí, obávají se kvalitních zaměstnanců, nestaví se za své lidi u šéfa, neumí kritizovat, nerovnoměrná přátelství s podřízenými.