Stříhání malých a velkých dětí. Technika stříhání dětských vlasů. Bezpečnost práce a ochrana zdraví. EU-3-3.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Advertisements

ZÁSADY PRVNÍ POMOCI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ;
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích mladšího školního věku a především změny v dospívání. Výukový materiál.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_BOZENA_SEDIVA_HOLENI A UPRAVA VLASU A VOUSU_11 Název školy Střední škola služeb, obchodu.
Úvod k přednáškám o Jištění kvality technologických procesů VŠCHT pd v
Vzdělávací program v oboru dětské lékařství MUDr. Jana Mathonová, prim. dětského oddělení Kroměřížské nemocnice a.s.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Pracovní právo.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_3001_LICHVA Téma: Pojem _ LICHVÁŘSKÉ PRAKTIKY Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice AUTOR: RNDr. Adéla Lipšová NÁZEV: VY_52_INOVACE_23_BEZPEČNOST PRÁCE TÉMA: BEZPEČNOST PRÁCE ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jana Pinkrová Název : VY_52_INOVACE_16_Význam.
VY_32_INOVACE_Roz_III_17 Práva a povinnosti členů rodiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Vilkusová Anna Název: VY_32_INOVACE_15_Hygiena Číslo a název klíčové aktivity: III/2 Inovace.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
RUČNÍ ZPRACOVÁNÍ KOVŮ A PLASTŮ STŘÍHÁNÍ Luděk Protivínský.
(Jak) chráníme svá zařízení?
Použití pracovněprávních předpisů při výkonu veřejné služby
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Dámský plastický střih
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁZRAČNÝ ROZMARÝN.
Doprovázení jako základní postoj služby ve věznici
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_21_FYZIKA
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
První pomoc Bc. Kateřina Cuperová
Reklamština Jak ji pochopit..
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640
HUDEBNÍ VÝCHOVA ORFFOVY HUDEBNÍ NÁSTROJE
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Občanské soudní řízení I.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Znakový jazyk Znakovaná čeština
Pracovnělékařské služby
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové prohlížeče
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
AUTOR: Mgr. Bc. Alena Machulková
Správa sociálního zabezpečení
VY_32_Inovace_4.2.9 Práce a volný čas Člověk a jeho svět 3. ročník
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Problematika uzavírání smluv mezi pojišťovnami a zdravotnickými zařízeními PharmDr. Ivana Cimalová, MBA ředitelka zdravotnického odboru ZPMV ČR Čestlice,
Vyrušování, neposlušnost a odmítání spolupráce
Práva a povinnosti členů rodiny
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
Reklamština Jak ji pochopit..
Lidské smysly Naše tělo. ČLOVĚK A JEHO SVĚT Lidské smysly Radka Smetanová VY_32_INOVACE_lidskesmysly_03.
Název: Základní lidská práva Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Občanské soudní řízení I.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Věcné učení První pomoc
První pomoc.
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
V lékárnách od BŘEZNA V lékárnách od BŘEZNA 2018.
Transkript prezentace:

Stříhání malých a velkých dětí. Technika stříhání dětských vlasů. Bezpečnost práce a ochrana zdraví. EU-3-3

 vyžaduje velkou opatrnost, zručnost a trpělivost  hlavně menší děti neumějí sedět v klidu a hýbou se  pracovník by měl mít zkušenosti a měl by být zručný  věnujeme velkou pozornost bezpečnosti, aby nedošlo ke zranění  důležité jsou také hygienické předpisy

V případě, že počítáme s tím, že děti budou našimi stálými zákazníky, musíme tomu provozovnu přizpůsobit  Malý dětský koutek s hračkami  Barevné obrázky na stěnách  Dětská nastavitelná židle (může být tvar auta)  Plášť na stříhání s dětským motivem  Sladké odměny (lízátka, bonbony, žvýkačky )

K dostání je velké množství dětských pláštěnek s pohádkovými motivy

U nejmenších dětí používáme při stříhání tyto techniky:  přes prsty  do dlaně  přes hřeben  krajkování Především vlasy zkracujeme. Později můžeme použít i stroje a klouzavý střih. Na jemných dětských vlasech je vidět hlavně tupá technika, což můžeme potlačit krajkováním.

- stříhat vlasy dohola (ochrana hlavy) - používat hlučný strojek - používat břitvu - stříhat násilím, když se dítě brání (nebezpečí úrazu) - kropit vlasy vodou - mít bílé oblečení a připomínat lékaře (dítě se bojí)

Větší chlapci a dívky vyžadují módní účesy s kompletní službou (mytí vlasů, foukaná, vlasová kosmetika) Musíme respektovat přání rodičů i dětí (větší děti mají svůj názor na úpravu vlasů). Je třeba je seznámit se současnou módou.

Děvčata se chtějí podobat dospělým ženám, chlapci mužům. I přesto musíme přihlížet k věku dítěte a nedělat ho starším, než je. Dbáme na to, aby jim nepřekážely vlasy při hře a učení. Také nečešeme nic nákladného, spíš střihy jednoduché a snadno upravitelné.

Čím starší děti jsou, tím se zvyšují jejich nároky na úpravu vlasů. U dětí nejsou vhodné chemické úkony. Provádíme je spíš u dospívajících dětí. I tak je musíme seznámit s možnými následky a neúspěchy. Technika stříhání je podobná jako u střihů pro dospělé. Hlavně dívky seznamujeme s tím, jak o vlasy pečovat.

Fotografie pocházejí ze soukromého archivu autora