Bc. Michaela Drozdová Regionální značení a regionální produkty
Proč jsou regionální značky důležité –Lokální ekonomika a její principy Diplomová práce na téma: –Vnímání regionálního značení firmami Zkušenosti Závěr Obsah
Lokální ekonomika Principy lokální ekonomiky –Obecná prospěšnost –Vytváření příležitostí –Zhodnocování místního bohatství –Vytváření ekonomických a sociálních sítí –Regionální synergie a partnerství –Veřejné povědomí Proč jsou regionální značky důležité
Principy lokální ekonomiky –Patriotismus –Environmentální, ekonomická a sociální udržitelnost –Vytváření vizí –Neformální autority –Respekt vláda – občan a občan - vláda Proč jsou regionální značky důležité
Obsahem: –Teoretická a praktická část Cílem –Odhalit možnosti jak zvýšit efektivitu Diplomová práce
Potraviny Exkurze – přečerpávací elektrárna Motorest Permoník Papírny, … Mé vlastní zkušenosti
Návrhy k diskuzi –Klady a zápory po získání označení? –Očekávání do budoucna? –Co byste uvítali navíc? Závěr
Děkuji za pozornost. Dotazy?