PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vytvořit dobrou prezentaci
Advertisements

PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
TVORBA MULTIMEDIÁLNÍCH PREZENTACÍ
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Jak správně prezentovat
PRAVIDLA PRO Tvorbu PREZENTACÍ
Umění prezentace.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
ŠTĚPÁN LÍSKOVEC, 4.A Prezentace. Principy úspěšné prezentace Vhodný styl pro příslušnou prezentaci S posluchači je nutné aktivně komunikovat Přednášející.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Jak úspěšně prezentovat. Skladba publika Jaká bude skladba publika? Do jaké míry se účastníci orientují v dané problematice.
Hodnocení ústní prezentace Mgr. Petra Janečková šk. r. 2007/2008
Databázové systémy Přednáška č. 6 Proces návrhu databáze.
EXIT Klub na vlastní kůži Budete potřebovat: 1.Nový Zákon a Žalmy 2.Diskusní materiál EXIT316 MISE Střetnutí (viz. Úvodní stránka prezentace)
Prezentační dovednosti
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
(specifické prostředí ve škole)
Prezentujeme výsledky projektu Výpočetní technika.
Zásady správné prezentace
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
FÁZE NÁCVIKU SLOHOVÉHO PROJEVU
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.1.4.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
PŘÍPRAVA PREZENTACE Ing. Česlava Lukaštíková SPŠ Karviná.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Účinná prezentace doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Diplomový seminář 3. Company LOGO "Analýza problému" jako typ textu něco se tam venku děje nějaký pohyb(nebo ticho), trend, jev (fenomén)... my na to.
Tvorba posterů *1* - Co je to poster? *2* - Jak vypadá?
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Případová studie Seminář 2014.
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Jak pracovat s multimediálními prezentacemi Přednáší Mgr. Jaromír Kozel
Struktura podnikatelského plánu
Vnitřní energie tělesa. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
AnotaceMetodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 9 snímků. Po spuštění jsou na 2. snímku pokyny pro postup práce s prezentací. Do 3. snímku je vložen.
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Seminář Bakalářská práce
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Zdravotnický management
Efektivní komunikace Budoucnost pro připravené
Vzor individuální prezentace
Název školicí prezentace
Zdravotnický management
Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Vzor individuální prezentace
Jak si připravit prezentaci
Zdravotnický management
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Název plánované práce Student: Vedoucí práce: Třída: Školní rok:
Prezentační a komunikační dovednosti
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Transkript prezentace:

PREZENTACE

 Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr

Základní principy prezentace Prezentace jako veřejné vystoupení  prezentace sebe sama – interview, zkouška  výrobku, činnosti – prodej, marketing  plánů, vizí, strategií, projektů – manažerské prezentace

Základní principy prezentace Cíle prezentace  říci co chci sdělit – úvod prezentace  zjistit jak tomu porozuměli moji posluchači – závěr / důsledky prezentace W. Churchill : Dobrý projev se skládá ze zajímavého začátku a účinného konce, odstup mezi nimi by měl být pokud možno krátký.

Příprava prezentace Kdo, Komu a Kde ?  představení se  informace o posluchačích – odborná úroveň  informace o místě prezentace – velikost a zařízení místnosti

Příprava prezentace Co a Proč budu sdělovat ?  předmět prezentace - co chci říci - tématu musím dokonale rozumět - posluchači téma očekávají  cíl prezentace - informovat,získat, přesvědčit, naučit

Příprava prezentace Jak budu prezentovat ?  osobní mluvené vystoupení  s vizualizací  s doprovodnými texty apod.

Struktura prezentace Úvod  představení se  získat pozornost posluchačů  naznačit co bude následovat

Struktura prezentace Vlastní prezentace  vysvětlit téma prezentace  popsat jednotlivé části prezentace a jejich časový plán  udržet pozornost posluchačů  držet se tématu  dodržet časový plán

Struktura prezentace Otázky, diskuse  dohodnout se na okamžiku diskuse  být připraven i na nepříjemné otázky  být vždy pozitivní  poděkovat za otázku

Struktura prezentace Závěr  provést shrnutí co jsem řekl  jasná formulace závěru  zjistit jak mě bylo porozuměno – žádoucí i nechtěné důsledky VŽDY PODĚKOVAT