Kouzelné ruce Pomůcky - Papír, nůžky, špendlík, modelína, obyčejná tužka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jitka Soukupová & Zuzana Štauberová
Advertisements

LETÍCÍ ČÁP.
ORIGAMI. Puvod slova origami O jeho vzniku jsou minimalne dvě teorie. První říká že pojem origami byl používán původně pro úřední listiny složené podle.
Tvorba www stránek SEZNAMY ICT 4.ročník. Seznamy Netříděné seznamy, jednoúrovňové Netříděné seznamy, jednoúrovňové Cibule Cibule Brambory Brambory Česnek.
TLAČENÍ A TAHÁNÍ – LÉTACÍ POKUSY
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Určení polohy těžiště Laboratorní práce č. 2.
Příprava laboratorní práce č.3
Einsteinem to nekončí, aneb fyzika kolem nás Pokusy na téma: ZMĚNA TLAKU VZDUCHU.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
EU ICT2/1/1/18 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Kopretiny samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
KMD Stříbro, Jitka Soukupová a Zuzana Kalčíková
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:Hygiena rukou Kód VM:VY_52_INOVACE_04 Vzdělávací předmět:Výchova ke zdraví Tematická oblast:Zdraví a jeho.
Šíření tepla TEPLO Q.
Tlak – výroba barometru Pracovní činnosti 6. třída
TAJNÉ PÍSMO Provedení 2. varianty pokusu.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Elektřina a magnety 1. Pokusy s magnetem.
Přetlak a podtlak Yveta Ančincová.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky Řepníky 34, Identifikátor materiálu: EU – ICT2 – 2/35 Název materiálu:Závěsné stromečky Autor:Monika Bezdíčková.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Provedení 1. varianty pokusu
Krychle Síť, povrch, objem
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Vzdělávání pro zdraví PředmětZdravověda Tematický.
Pokus vyndání mince suchou rukou Vypracoval: Matěj Padevět.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
Geometrický význam vzorců VY_42_INOVACE_11_01. (a + b) 2 a a b b Pozoruj vyjádření obsahu čtverce o straně (a +b) (a + b) 2 = a2a2 b2b2 ab a 2 + ab +
1 LAMPIONY. 2 3 V našem průvodci najdete návod, jak vyrobit lampion krok za krokem. Zde si můžete stáhnout potřebné šablony:
CO UMÍ VÍTR? Výroba větrníku. ROZTOČÍ VĚTRNOU ELEKTRÁRNU A VYROBÍ ELEKTŘINU 2.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R11_Model jehlanu TEMA: Matematika 9.ročník.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Barevný ptáček VY_32_Inovace_14VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková
Co budeme potřebovat? Kožešina a další druhy látek Novodurová tyč
Narcis Práce s textilem.
LAMPIONY.
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Práce s papírem a barvami
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Práce s papírem a drobným materiálem
Práce s papírem a barvami
Street art Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ČÍM CHCI BÝT, AŽ VYROSTU? Václav Pfleger.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Markéta Hanzalová Náprstková N15 Magnetická síla
Krychle těleso, které tvoří šest shodných čtverců.
ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
Autor: Mgr.Lenka Preisová
Obsahy rovinných útvarů
Provedení 1. varianty pokusu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Už to umím ! ZÁKLADNÍ TVARY Zopakuj si:
Transkript prezentace:

Kouzelné ruce Pomůcky - Papír, nůžky, špendlík, modelína, obyčejná tužka

Postup Provedení: Z papíru vystřihněte čtverec, přehněte ho podle úhlopříček. Obyčejnou tužku zapíchněte do gumy a do druhého konce zapíchněte špendlík. Na špendlík vložte váš čtverec. Třete delší dobu ruce o sebe. Pak přiložte ruce k vašemu čtverci papíru, trochu pod papír. Papír se začne pomalu otáčet.

Závěr Vysvětlení: Teplý vzduch od dlaní, stoupá vzhůru a roztáčí papír.

Fotografie Domácí příprava pokusu

Citace Pokusy pro 8.ročník [online] [cit ]. Pokusy pro 8.ročník. Dostupné z WWW: