Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza účetní uzávěrky a závěrky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Pálková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent.
Advertisements

Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Lucie Bláhová České Budějovice, červen 2016

Cílem práce je analyzovat stávající systém pro zpětnou vazbu od zákazníků ve vybrané společnosti a formulovat návrhy na její zlepšení. Bude provedeno vlastní šetření jak ve firmě, tak i u stávajících zákazníků, na jehož základě budou odhaleny nedostatky a bude identifikován potenciál – formy zpětné vazby, frekvence, techniky, prostředky, a podobně.

Hypotéza č. 1: Firma nemá fungující zpětnou vazbu. Hypotéza č. 2: Dotázanými zákazníky firmy jsou převážně muži. Hypotéza č. 3: Více než polovina zákazníků je spokojena s vyřízením reklamace firmou Josef Bambásek a.s. Hypotéza č. 4: Většina zákazníků nevyužívá zanechání odezvy pro zpětnou vazbu.

Metoda sběru dat Pozorování Řízený rozhovor * Rozhovor s ředitelkou firmy * Informace o zpětné vazbě * Osobní setkání Dotazníkové šetření * 112 respondentů * 29 otázek * Cíl – definice výzkumných problémů a jejich následné potvrzení nebo vyvrácení

Založení: Sídlo: Řepice 162, Strakonice Podnikatelská činnost: železářství, půjčovna nástrojů a nářadí, autodoprava, prodej hutního materiálu, montáž a prodej oken ROTO Hlavní odběratelé: maloobchodní, velkoobchodní firmy a koneční spotřebitelé

Firma nemá fungující zpětnou vazbu. Řízený rozhovor Hypotéza č. 1 potvrzena.

Dotázanými zákazníky firmy jsou převážně muži. Dotazníkové šetření - otázka č. 1 Hypotéza č. 2 vyvrácena.

Více než polovina zákazníků je spokojena s vyřízením reklamace firmou Josef Bambásek a.s. Dotazníkové šetření - otázka č. 24 a č. 25 Hypotéza č. 3 potvrzena.

Většina zákazníků nevyužívá zanechání odezvy pro zpětnou vazbu. Dotazníkové šetření - otázka č. 27 Hypotéza č. 4 potvrzena.

Pravidelnost v dotazníkovém šetření. Větší informovanost o možnosti zpětné vazby. V budoucím e-shopu umožnit zákazníkům hvězdičkovou recenzi o spokojenosti.

Přínos pro firmu Josef Bambásek a.s. Zlepšení komunikačních dovedností a navázání nových kontaktů. Aplikovatelnost v praxi.

Zodpovězení výzkumných otázek Návrhy na opatření Splnění cíle práce

Vedoucí práce: Jakými opatřeními byste podporovala zákazníky k poskytnutí zpětné vazby? Oponent práce: Jakým způsobem byste zvýšila počet stálých zákazníků a tím docílila vyšších tržeb? Myslíte si, že hodnocení zákazníků v budoucím e-shopu je věrným a pravdivým obrazem spokojenosti zákazníků?