Slohová cvičení Vymyslete příběh, v němž v libovolném pořadí a v libovolném tvaru použijete těchto 20 slov. Slova se mohou opakovat a můžete je použít.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 st Class Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód.
Advertisements

ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková VY_32_INOVACE_05_Podstatná jména 4.ročník_Vzor moře Téma: Vzor moře CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
OB 21 CJL STUPŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN. PŘÍDAVNÁ JMÉNA ( adjektiva ) Přídavná jména označují vlastnosti podstatných jmen ( jasný, šťastný, hezký, velký.
Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_32_INOVACE_16_ČJ_Podstatná jména_stroj Téma Číslo projektu Anotace ČJ 4 – Podstatná jména - skloňování.
ZAL – 5. cvičení Martin Tomášek Pole - opakování Základní datový typ. V poli držíme více elementů (jednoho typu) S elementy v poli můžeme manipulovat.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Vendula Steidlová Název : VY_32_INOVACE_16_ROZVÍJENÍ.
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk – 5.ročník Zazpíváme si. ZÁJMENA Co už známe Chválím tě, Země má, tvůj žár i mráz, tvá tráva zelená.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Nácvik vypravování pomocí PředEpisování větných vzorců
Na zamrzlém rybníku, umí přistát ve mžiku.
S Europassem ukážete, co umíte
SLOVESA SE SLŮNĚTEM PRO DRUHÁČKY
Matematika 3 – Statistika Kapitola 4: Diskrétní náhodná veličina
Pro více informací nebo rezervaci volejte na
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost POZNÁVÁME RODINU
STUPŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN
Tvorba myšlenkové mapy
VY_32_INOVACE_04_SLOVNÍ DRUHY_PŘÍDAVNÁ JMÉNA 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Hrátky s čerty čert, anděl a Mikuláš.
VY_32_INOVACE_2C_19_ZIVOTOPIS Životopis dubna 2012
Počítače jsou naši kamarádi!
Prvouka – vesnice.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Komunikace, etiketa – Mobilní telefon
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_34_Prázdninové plány
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková Téma: Procvičování podstatných jmen II.
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Informační a komunikační technologie
Souřadný systém nezměníte tím, že VYBERETE jiný
Podstatná jména pracovní list
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název materiálu: Zájmena
MATEMATIKA Poměr, úměra.
Myšlenková mapa Zařízení prodejny.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
SKLOŇOVÁNÍ ZÁJMEN MNĚ? VÁM? SOBĚ? NAŠIMI?
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
POPIS Shrnutí učiva.
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu ženského
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
PowerPoint.
Učebnica: Slovenský jazyk pre 4. ročník, Autor: Z. Hirschnerová, M
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Vytvoření schématu zasedacího pořádku
Vytvoření schématu zasedacího pořádku
Název události Datum akce Čas akce
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
SLOVESA Filip s Bakem dovádějí na louce.
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
PSANÍ ÚŘEDNÍHO DOPISU KROK ZA KROKEM
Cílové skupiny Studenti Farníci Rodiče Řeholníci Katolíci
M Nahraďte tento nápis vlastním textem. Vyberte písmeno a vložte vlastní text. Pro každý snímek použijte jeden znak.
Předmět VY_32_INOVACE_03-24 Ročník: 6. Vzdělávací oblast:
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Co je jinak-čtení s porozuměním
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Slohová cvičení

Vymyslete příběh, v němž v libovolném pořadí a v libovolném tvaru použijete těchto 20 slov. Slova se mohou opakovat a můžete je použít vícekrát: Obchod – černá – koza – skončit – zapamatovat – kytice – strašidlo – vědecký – propiska – brečet – miminko – Japonec – kanál – mávat – svátek – kámen – plavat – zuřivý – chodec - plesnivý

V čem spočívá komičnost jednotlivých sdělení? Upravte je: 1. Žmoulal kuličku z chlebové střídky, chvíli si s ní pohazoval a potom ji hodil na tvář dívky, která se rozprskla. (nevhodně užitá VV uvozená vztažným zájmenem. …na tvář dívky, kde se rozprskla) 2. Pak jsme se šli podívat k prasatům. Přemek tam měl totiž babičku. (zkratkovitost vyjádření. Přemkova babička tam totiž pracuje.) 3. Nabízíme velký výběr rybích jídel a nápojů. (nevhodný slovosled – výběr nápojů a rybích jídel)

Ve dvojici napište co nejvíc přídavných a podstatných jmen ke slovu HUDBA Sdílejte ve čtveřicích

Vytvořte myšlenkovou mapu na téma HUDBA a za domácí úkol napište krátký text o vašem vztahu k hudbě. Inspiraci můžete hledat např. na : zium-TGM-Hustopece-Petra-Kratochvilova.html zium-TGM-Hustopece-Petr-Kucera.html polytechnicka-Brno-Vitezslav-Becka.html

-elektrotechnicka-a-inf-technologii-Brno- Oldrich-Florian.html mnazium-Matyase-Lercha-Brno-Petr-Zemla.html upske-gymnazium-Brno-Milan-Dobes.html

Zdroje: Kratochvilova.html Kucera.html Becka.html technologii-Brno-Oldrich-Florian.html Petr-Zemla.html Dobes.html