ANOTACE Didaktická hra, která procvičuje znalosti z prvouky a přírodovědy. Upevňuje znalosti z oboru živé přírody a jejího rozdělení. AUTORTereza Skálová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_Původ a vývoj savců  ROČNÍK: 9. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR:
Advertisements

Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:Fauna prvohor – opakování Název sady:Přírodopis – geologie Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém okolí lidských obydlí Volně žijící živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola,
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_468.
HMYZ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
ŽIVÁ PŘÍRODA - opakování
VY_32_Inovace_ Části rostlin Člověk a jeho svět 3. ročník
VY_32_INOVACE_
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ROSTLINY, ČÁSTI TĚLA - TEST
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
Název školy: ZŠ Karla Klíče, Hostinné Autor: Mgr
BEZOBRATLÍ Tereza Skálová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
Člověk a jeho svět 4. ročník
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Strunatci obratlovci.
Jméno autora výukového materiálu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
VY_32_INOVACE_16_Živočichové
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Ověř si své znalosti z živočišné říše!
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém louka Živočichové
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
Název projektu: Modernizace vzdělávání
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Vy_32_INOVACE_O4_ŽIVOČICHOVÉ
VY_52_INOVACE_19_Ekosystém- životní projevy
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
OBRATLOVCI – opakování
Základní skupiny živočichů
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
VY_32_ INOVACE_ 01_ PŘÍRODOVĚDA 5
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_32_PTÁCI Mgr. Petra Kukuczková Prvouka
VY_32_INOVACE_02_PŘV_ROSTLINY
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování učiva.
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
MŮJ DOMOV ANOTACE Pracovní listy, které shrnou znalosti o obci a jejím okolí. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP Samostatné.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název sady materiálů: Člověk a zdraví
1. 1.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

ANOTACE Didaktická hra, která procvičuje znalosti z prvouky a přírodovědy. Upevňuje znalosti z oboru živé přírody a jejího rozdělení. AUTORTereza Skálová JAZYKČeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP Žák rozlišuje rostliny semenné a výtrusné, živočichy bezobratlé a obratlovce. Umí se orientovat v jednotlivých skupinách. SPECIÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ POTŘEBY - KLÍČOVÁ SLOVA výtrusné a semenné rostliny, savci, ptáci, obojživelníci, ryby, bezobratlí živočichové a obratlovci DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLUPrezentace DRUH INTERAKTIVITY Aktivita CÍLOVÁ SKUPINAŽák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍZákladní vzdělávání-první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA 9-11 let CELKOVÁ VELIKOST 3,07MB

Rostliny semenné Bezobratlí živočichové Obratlovci 2 Houby Obratlovci 1 Rostliny výtrusné Obratlovci

a) semeny b) výtrusy c) listy Návrat

a) Stromy a přesličky b) Mechy a lišejníky c) Byliny a dřeviny Návrat

a) V plodu b) Ve větvi c) V kořenu Návrat

a) zmoknutím b) stářím c) opylením Návrat

a) trusky b) výtrusy c) plodem Návrat

a) Přesličky a mechy b) mechy, houby c) Kapradiny a stromy Návrat

a) Ve stonku b) Na kořenech c) Na spodní straně listů Návrat

a) V prvohorách b) V druhohorách c) V třetihorách Návrat

a) Nemá tělo b) Je bezbrady c) Nemá páteř složenou z obratlů Návrat

a) Ploutvonožci a motýli b) Pavoukovci a brouci c) Hlavonožci a paryby Návrat

a) hmyz b) láčkovci c) hlavonožci Návrat

a) hlava b) Svaly a tělní obaly c) nohy Návrat

a) Vše co patří do živé přírody b) Každý živočich c) Živočich, který má vnitřní kostru a páteř složenou z obratlů Návrat

a) Savci, ptáci, obojživelníci, ryby, plazi b) savci, plazi, hlavonožci, ptáci, obojživelníci c) ptáci, obojživelníci, členovci, savci Návrat

a) Ptáci, savci b) Savci, plazi c) Ptáci, ryby Návrat

a) plazi b) ptáci c) obojživelníci Návrat

a) obojživelníkům b) rybám c) ptákům Návrat

a) Savci a někteří plazi b) Savci a ryby c) Savci Návrat

a) Savci sají po narození mateřské mléko b) Savci žijí pouze na souši c) Savci nelétají Návrat

a) žábrami b) plícemi c) vzdušnicemi Návrat

a) motýl b) netopýr c) poletucha Návrat

a) savci b) ryby c) obojživelníci Návrat

a) Mezi savce b) Mezi ptáky a savce c) Mezi plazy a savce Návrat

a) Mají mozek b) Mají uši, nohy a srst c) Mají boltce, čtyři končetiny a srst Návrat

a) výtrusy b) semeny c) podhoubím Návrat

a) plody b) podhoubí c) plodnice Návrat

a) Je sežraná od slimáků b) Nemá dobrou chuť c) Otrávíme se Návrat

a) Z odumřelých částí rostlin b) Ze vzduchu c) Z kořenů Návrat