Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VY_32_INOVACE_17_1_7 Ing. Jan Voříšek  Jaký je systematický název těchto alkanů?  Postupujte podle 4 základních pravidel, uvedených v předchozí látce.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VY_32_INOVACE_81.  Datum :duben 2012  Autor : Šárka Šubertová  Materiál je určen pro 3. ročník čtyřletého oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ VÝROBY a pro 2.ročník.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Mocninná funkce ChrM613 říjen 2013 Číslo klíčové aktivity:III/2.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
VY_32_INOVACE_
Číselné množiny - přehled
Binomická věta 30. října 2013 VY_42_INOVACE_190212
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Aritmetická posloupnost
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Sloupkový diagram Tematická oblast
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Volně žijící zvířata – rybník, potok
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb,
MATEMATIKA Aritmetická posloupnost Příklady 2.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Dostupné z Metodického portálu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
MECHANICKÉ KMITÁNÍ 09. Dynamika harmonického pohybu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
MATEMATIKA Logaritmické rovnice.
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Mgr. Veronika Vaňousová
MATEMATIKA Kvadratická funkce Příklady.
MATEMATIKA Lineární rovnice o jedné neznámé.
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace Určení absolutní a relativní četnosti Autor: Hánová Marie, Ing. VY_32_INOVACE_3_1_10

Statistika Určení absolutní a relativní četnosti hodnoty statistického znaku VY_32_INOVACE_3_1_10 Ing. Marie Hánová

U studujících v této třídy jsme zjistili oblíbenost značky žvýkačky. VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

Statistický znak je sledovaná vlastnost statistického souboru X: oblíbenost žvýkačky x j … Winterfresh, HubbaBubba, Orbit, Pedro, Spearmint, Icemint VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh3 2HubbaBubba5 3Orbit12 4Pedro1 5Spearmint2 6Icemint2 25 jednotlivé hodnoty VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

Absolutní četnost je počet, kolikrát byla sledovaná hodnota ve statistickém souboru pozorována VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh3 2HubbaBubba5 3Orbit12 4Pedro1 5Spearmint2 6Icemint2 absolutní četnost VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

Celkový rozsah statistického souboru je počet hodnot ve statistickém souboru a odpovídá součtu absolutních četností VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh3 2HubbaBubba5 3Orbit12 4Pedro1 5Spearmint2 6Icemint2 25 počet prvků VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

Relativní četnost Relativní četnost hodnoty statistického znaku je absolutní četnost vyjádřená procentuálně z celkového počtu pozorování. Relativní hodnotu označujeme p j. Je dána procentem nebo desetinným èíslem. Součet relativních četností je 1, případnì 100 %. VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh3 2HubbaBubba5 3Orbit12 4Pedro1 5Spearmint2 6Icemint2 25 VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh30,12 2HubbaBubba5 3Orbit12 4Pedro1 5Spearmint2 6Icemint2 25 VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh30,1212 2HubbaBubba5 3Orbit12 4Pedro1 5Spearmint2 6Icemint2 25 VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh30,1212 2HubbaBubba50,2020 3Orbit12 4Pedro1 5Spearmint2 6Icemint2 25 VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh30,1212 2HubbaBubba50,2020 3Orbit120,4848 4Pedro1 5Spearmint2 6Icemint2 25 VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh30,1212 2HubbaBubba50,2020 3Orbit120,4848 4Pedro10,044 5Spearmint20,088 6Icemint20, VY_32_INOVACE_3_1_10

jxjxj njnj pjpj výpočet% 1Winterfresh30,1212 2HubbaBubba50,2020 3Orbit120,4848 4Pedro10,044 5Spearmint20,088 6Icemint20, VY_32_INOVACE_3_1_10Ing. Marie Hánová

Metodický pokyn Téma sady: Statistika Vzdělávací oblast:Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika Tematický okruh: Absolutní a relativní četnost hodnot statistiského znaku Anotace: Jedná se o prezentaci podporující výkladu učitele o stanovení hodnot absolutní a relativní četnosti hodnot statistického znaku. Hlavním zdrojem informací jsou: ODVÁRKO, Oldřich. Matematika pro SOŠ a studijní obory SOU: Posloupnosti a finanční matematika. 1. vyd. Praha: Prometheus, 2002, 124 s. ISBN

Metodický pokyn Autorka: Marie Hánová Rok vytvoření materiálu: 2012 Název materiálu: VY_32_INOVACE_1_1_10 Absolutní a relativní četnost hodnot statistiského znaku Jazyk: čeština Očekávaný výstup: Žák statistickým šetřením zjistí absolutní četnost statistického znaku. Vypočte počet členů v souboru a určí relativní četnosti. Dokáže zdůvodnit, proč součet relativních četností může vyjít jiný než 1 (100 %). Speciální vzděl. potřeby: žádné Klíčová slova: statistika, statistický soubor, statistický znak, absolutní četnost, relativní četnost

Metodický pokyn Druh učebního materiálu: pracovní list Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: středoškolské vzdělávání Typická věková skupina: let Pokyny pro práci s materiálem: Předpokládá se znalost výpočtu procent. Předpokládá se výklad učitele o absolutní a relativní četnosti spolu s ukázkou způsobu zjišťování a výpočtu. Student může využít pracovní list VY_32_INOVACE_3_1_10 Určení absolutní a relativní četnosti hodnoty statistického znaku pro záznam z výkladu a následující samostatnou práci na dalších příkladech.