Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha, 11. 4. 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Advertisements

Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
Asociace ředitelů gymnázií Přerov, 3.dubna 2012
Jednání expertní skupiny dne
Kariérní systém učitelů
Hodnocení ředitelů je potřebné. kvalita školy kvalita školy zpětná vazba zpětná vazba plánování dalšího rozvoje plánování dalšího rozvoje podklad pro spravedlivé.
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Projektový záměr IPn Kariérní systém učitelů
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
MALÁ MATURITA 9.ROČNÍKU ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
Stav realizace projektu AutoAdapt RNDr. Danica Pražáková Rada ředitelů AutoSAP
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
Konference projektu UNIV 2 KRAJE ve Zlínském kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Stav realizace projektu AutoAdapt Rada ředitelů AutoSAP
Jednání expertní skupiny dne
Stav realizace projektu AutoAdapt RNDr. Danica Pražáková Rada ředitelů AutoSAP
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Seminář Reg. č: CZ.1.07/1.3.49/
STANDARDIZACE PROFESNÍCH ČINNOSTÍ UČITELE Projekt MŠMT ČR pro rok 2008.
Hodnocení kvality vzdělávání v Libereckém kraji Informace o průběhu projektu Ing. Petr Rychlovský.
ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 3 Seminář Seč 6. října 2015.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
MŠMT červen Základní údaje o projektu Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Prioritní osy 4a Systémový rámec celoživotního.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Základní informace k ŠAP a PA
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Implementace kariérního systému - IMKA
IMKA Cílem projektu IMKA Je komplexně připravit, ověřit a implementovat metody, opatření a nástroje, které zajistí úspěšné zavedení a přijetí kariérního.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
hodnocení a financování výzkumu, vývoje a inovací
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Model intenzivní podpory
Podpora procesů uznávání
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,

Dokladové portfolio a výstupy KA3  Role dokladového portfolia v KS  Tvorba struktury a obsahu dokladového portfolia pedagogů v KS  Tvorba metodiky pro učitele a ředitele  Ověření struktury a obsahu dokladového portfolia a metodiky pro učitele/ředitele, zpětná vazba od pedagogů  Konzultanti profesního portfolia

Role a principy dokladového portfolia v KS Dokladové portfolio (P)  Dvojí role - nástroj profesního rozvoje pedagogů a podklad pro hodnocení dosažené míry naplnění kompetencí pedagoga (standard učitele - SU) v hodnoticích a atestačních řízeních na 2., 3. a 4. kariérním stupni  Profesní P - rozvojové, pro potřeby hodnoticích a atestačních řízení upraveno do formy reprezentativního P – dokladové portfolio  Povinnost dokladového portfolia pouze pro pedagogy usilující o kariérní stupeň

Role a principy dokladového portfolia v KS Dokladové portfolio (P)  Struktura P stanovena, volba konkrétních dokladů na volbě pedagoga  Hodnoticí řízení na 2. kariérní stupeň v P - požadovány doklady ke všem kompetencím z SU  Atestačním řízení na 3. nebo 4. kariérní stupeň - požadováno doložení vybraných kompetencí z SU  Formát P (listinné, elektronické, kombinace) je volbou pedagoga

Struktura dokladového portfolia  První část P – učitel dokládá vždy Profesní filozofie učitele Plány profesního rozvoje  Druhá část – dokladování všech/vybraných kompetencí z SU Vlastní hodnocení dosažené úrovně kompetencí z příslušné oblasti SU Vybrané doklady (1 – 5 dokladů k 1 kompetenci, písemné zdůvodnění výběru dokladů) Metodika pro učitele k přípravě dokladového portfolia v Kariérním systému

Pilotáž P Získání zpětné vazby od pedagogů a ředitelů škol  Pilotáž připravena (konec března – konec května 2014)  100 pilotních škol (MŠ – VOŠ), cca 400 účastníků, 50 proškolených konzultantů  Realizace pilotáže, monitorování průběhu, sběr dat  Vyhodnocení pilotáže – úprava metodiky pro práci s dokladovým portfoliem v KS

Role ředitele Metodika pro ředitele pro plánování a hodnocení profesního rozvoje učitele v KS  Role ředitele v adaptačním období začínajících učitelů  Podmínky a principy pro úspěšnou realizaci vedení a řízení profesního růstu učitelů na 2. KS  Nástroje pro řízení pedagogického rozvoje učitelů a školy  Podpora ředitele pro učitele usilujícího o 3. a 4. KS

Děkuji Vám za pozornost. Ing. Aleš Jurečka KA 3 Profesní portfolio