Modal verbs – could, should, would Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2637 Název výukového.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Advertisements

Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Can VY_22_INOVACE_20 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Modální slovesa a jejich opisné tvary
Modální- způsobová slovesa
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová Budoucí čas- Future tense.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině MUST / HAVE TO VY_22_INOVACE_06 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VY_32_INOVACE_3C20 Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová Modal And Related Verbs.
DUM DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL ANGLIČTINA Mgr. Kateřina Kasanová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Should, ought to Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DUM DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL ANGLIČTINA Mgr. Kateřina Kasanová
Third Conditional – tvar a použití
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Anotace: prezentace je určena pro žáky pátých ročníků seznámí se zde s tvarem slovesa “can“ v min. čase tvar minulého času could + tvar slovesa v záporu.
Modal verbs Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_108 ZŠ Jenišovice.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Modal verbs I. Modální slovesa I.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Modální slovesa VY_22_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_60.
Minulý čas Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Angličtina 9.ročník TEMA: Advice ČÍSLO PROJEKTU:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
VY_42_INOVACE_28_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
Procenta – obchod VY_42_INOVACE_33_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What will you be able to do tonight? We will be able to dance tonight!
Hra na využití poměru 1 : 2 : 4 VY_42_INOVACE_06_01.
Rodina a její funkce Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense.
Obvod a obsah čtverce a obdélníku VY_42_INOVACE_11_02.
Obvod a obsah rovnoběžníku VY_42_INOVACE_26_02. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Geometrický význam vzorců VY_42_INOVACE_11_01. (a + b) 2 a a b b Pozoruj vyjádření obsahu čtverce o straně (a +b) (a + b) 2 = a2a2 b2b2 ab a 2 + ab +
Slovní úlohy o společné práci VY_42_INOVACE_24_01.
Matematické hry Vetřelec, Bludiště Násobky přirozených čísel, čísla složená, prvočísla VY_42_INOVACE_07_01.
Slovní úlohy s procenty VY_42_INOVACE_18_01. Opakování - procenta Doplň: Základ je % % %
LIST VY_32_INOVACE_13_23. Funkce listů: Fotosyntéza Fotosyntéza Dýchání Dýchání Odpařování Odpařování průduchy Pomocí interaktivní učebnice nakladatelství.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Druhy čar Technické kreslení VY_42_INOVACE_01_02.
Druhy a dvojice úhlů Konvexní, nekonvexní, ostrý, tupý, pravý, přímý, plný Vedlejší, vrcholové, souhlasné, střídavé VY_42_INOVACE_09_02.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
Zobrazení bodů, útvarů v osové souměrnosti, osově souměrné útvary
NOTA PŮLOVÁ.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
Převody jednotek obsahu
Plánované rodičovství
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Sčítání, odčítání, násobení, dělení – příklady k procvičení
CVIČÍME PAMĚŤ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření. Všechny objekty použité k vytvoření tohoto materiálu.
Modal verbs.
ZPŮSOBOVÁ SLOVESA I. (Modal verbs I.)
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Převody jednotek délky
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Slovní druhy Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné používání.
Modal verbs. Modal verbs Mezi modální slovesa patří: can, could may, might shall, should will, would must.
NOTA OSMINOVÁ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Dostupné z Metodického portálu ISSN
Past simple – irregular verbs
Transkript prezentace:

Modal verbs – could, should, would Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Modal verbs – could, should, would Autor: Mgr. Eva Štouračová Vytvořeno: 6. března 2013 Ročník: Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk – angličtina Tematický okruh: Produktivní řečové dovednosti Téma: modální slovesa – could, should, would Pomůcky: dataprojektor Anotace: prezentace s výkladem, žáci si ujasní a aktivně procvičí tvoření vět s modálními slovesy could, should, would a překlad sloves s použitím ve větách Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Všechny objekty použité k vytvoření tohoto materiálu jsou součástí softwaru Microsoft® Office. Texty jsou vlastní originální tvorbou autora. VY_32_INOVACE_20_37

MODAL VERBS – modální slovesa Modální slovesa would, should, could vyjadřují podmiňovací způsob (bych, měl bych, mohl bych). Použití je velmi jednoduché: za nimi následuje jen významové sloveso v základním tvaru (bez to), tvary ve všech osobách stejné. Example: I should go there. Měl bych tam jít. She could help them. Mohla by jim pomoct. He would certainly help them. On by jim určitě pomohl. I wouldn´t do it.Já bych to nedělal.

MODAL VERBS modální slovesa, podmiňovací způsob WOULD (by, bych, bychom) OSOBA+ WOULD + sloveso (já bych udělal) Example: I would buy it. Koupil bych to. She wouldn´t try it. Ona by to nezkoušela. They would help him. Oni by mu pomohli.

MODAL VERBS modální slovesa, podmiňovací způsob SHOULD (měl by, měl bych, měli bychom…) OSOBA+ SHOULD + sloveso (měl bych udělat) Example: I should learn English more. Měl bych se víc učit angličtinu. She shouldn´t do it. Neměla by to dělat. They should help him. Měli by mu pomoci.

MODAL VERBS modální slovesa, podmiňovací způsob COULD (mohl bych, mohli bychom…) OSOBA+ COULD + sloveso (mohl bych udělat) Example: I could try it. Mohla bych to zkusit. She couldn´t do it. Nemohla by to udělat. They could help him. Mohli by mu pomoci. Could I go with you?Mohla bych jít s vámi?

Translate (přelož): We shouldn´t smoke. Neměli bychom kouřit. Could I help you? Mohl bych vám pomoci? We should send him an . Měli bychom mu poslat . I should go to bed earlier. Měl bych chodit dřív do postele. He wouldn´t cook it. On by to neuvařil. They would do it, if they could. Udělali by to, kdyby mohli.

Could you help me, please? Mohl bys mi prosím pomoci? Why would she do it? Proč by to dělala? Where could we go? Kam bychom mohli jet? What should we do? Co bychom měli udělat? Should I stay or should I go? Měl bych zůstat nebo jít? Who could help us? Kdo by nám mohl pomoci?