P. uč. Zelinková a P. uč. Solnařová MATEMATIKA X MATEMATIKA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život je jako cesta vlakem…
Advertisements

Naše třída od 1. do 7..
Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu
JÁ A MOJE ŽENA.
11. Jakub lstí dostává prvorozenecké požehnání
MISTROVSTV Í MAŽORETEK TEREZA SALIVAROVÁ 2003 – b udoucí studentka primy.
Grafika Martina Fabianová, Lyra. … rozhodla jsem se zúčastnit se grafické části VZSST z trošku jiné stránky, tak doufám, že mě s tím hned nevykopnete.
Evropský den jazyků. Evropský den jazyků se slaví každoročně 26. září Obecné cíle Evropského dne jazyků jsou: Upozornit veřejnost na důležitost studia.
Soutěž v ZOO Autor: Vojta Rod. Pár slov na začátek… Jako už poněkolikáté já a parta dalších lidí z naší školy jsme jeli na soutěž do ZOO Ostrava. Po tom.
Srdce z lásky darované.
MOUDRA.
OBCHODNÍ MAJETEK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Mikulová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná.
Kakashi je na dně Odstrašující příklad yaoi fanouška.
Dopisy učitelům.
Sčítálek.
Přesvědčujeme sami sebe, že život bude lepší, až se jednou provdáme a nebo oženíme, budeme mít děti atd. Pak jsme otrávení, že naše děti nejsou dost velké.
,,Marcelko,jak ti dnes dařilo v autoškole?“ ptá se jedna přítelkyně druhé.,,Skvěle! Zítra to zkusím s otevřenýma očima.“
Dialog o podstatě matematiky Kristýna Pítrová, 2.B
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE _2211_VO8 KONFLIKT A STRES © Mgr. Jana Báčová, 2012Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec nad Nisou.
Patronus 9/06 Madam Pomfrey, prof. McGonagallová, prof. Snape od Veni.
Bakara N ě mecký jezdecký pony. Příchod Když Bakaru poprvé přivezli do stáje ve Vranči byla pohublá a vyděšená nepřijela, ale sama spolu s ní totiž přivezli.
KrIsTýNa VoLáNkOvÁ Mé StUdIuM nA 4.ZŠ v ChEbU.
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
Jak jsou informovaní naši žáci- dotazníkový průzkum 11/2014 Kyberšikana S postupem doby a technickým vývojem se na scéně objevila tzv. kyberšikana. Jedná.
Alenka odešla do školy, ačkoli se necítila moc dobře
1. výročí Danielka a Jaroušek 2007.
Moje třída.
Použitelnost a výhody OPTIMEDu pro studenta klinické části studia.
Jmenuji se Pavel Hanzal. Bydlím v Chebu v centru města. Je mi 15 let. Nejdříve jsem chodil na 6. ZŠ v Chebu. Jelikož jsem dyslektik, tak jsem přešel na.
SEN NewFoton.
Markéta Králíková Mé studium na 4.ZŠ v Chebu.
OLYMPIJSKÝ VÍCEBOJ ZŠ ZBRASLAVICE.
Co se mi líbí a nelíbí ve škole
Mé studium na 4.ZŠ v Chebu Michaela Bernardová.
Eportfolio otázka 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Jan Sekera Mé studium na 4.ZŠ v Chebu.
23. Josef chtěl zjistit, jestli bratři změnili své chování a litují toho, co způsobil.
Dexův zpravodaj. BAF!!! Utíká to jako voda, u nové paničky jsem už měsíc a tak vás, mí milí příznivci, zase zdravím. (SPAM upozornění: Kdo je do příznivců.
PREZENTACE O čtyřech letech učení fyziky na této škole očima Karla Kratochvíla & Martina Hortvíka.
Vítejte!!!!!!!!! Vítejte v mých nowinách!Jsem moc ráda že mi paní ředitelka dovolila dělat své nowiny. Hned na začátek vám sem dám obsah a potom huráá.
Mé záliby a koníčky.
Jediná věc,která se v životě dá změnit je budoucnost.
Co tvorba ŠVP škole přinesla Možné přínosy tvorby z pohledu pilotního gymnázia v Rumburku.
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
Zkušenosti české a slovenské veřejnosti se systemickými konstelacemi - výsledky pilotního průzkumu PhDr. Vojtěch Černý, Ph.D. Mgr. Kateřina Grofová.
Ponoř se do modra …
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR.JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_14_NEZAMĚSTNANOST.
Základní škola Moravičany 2015/ ročník. Anna Faltýnková Jmenuji se Anna Faltýnková. Je mi 11 let. Pátým rokem hraji na housle. Ráda sportuji a.
Rozhovor s Mgr. Michalem Chalupným, ředitelem naší školy.
Rozhovor s paní učitelkou Pavlou Jemelíkovou. 1.Na naší školu jste nastoupila teprve nedávno. Představte se nám, prosím. Bydlím v Krupce, učím 7. rokem,
Rozhovor se… slečnou Magdalenou Žižkovou Co jsme zjistily o Majdě ? Co ji baví? Jak ji (ne)znáte…..
9 LET PROŽITÝCH NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. 1. TŘÍDA Všechno začalo jednou ráno, když nás rodiče poprvé dovedli do školy. Tím dnem začala naše devítiletá docházka.
BANKA V ROCE 2020 PODLE MÝCH PŘEDSTAV
ZODPOVĚDNÝ EVROPAN Markéta Válková 9.B 2015/2016.
Čím chci být až vyrostu ? Proč zrovna plavčice ? Pomáhá a zachraňuje lidské životy. Má to hodně těžké protože, když se člověk topí je velice těžké si ho.
ANNA MIHAD SHEHAHATA BAJTÍK 2017
SLOVENSKO 2016.
ČÍM CHCI BÝT, AŽ VYROSTU? Václav Pfleger.
Reklamace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lucie Barillová. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Čím bych chtěl být až, vyrostu?
Aneb kdo ještě vydržel v tomhle ústavu
8. ZŠ Most Vítězslava Nezvala 2614.
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Psychologie práce a organizace Otázky na pracovním pohovoru a CV Matěj Stříteský
Vítám vás na prezentacích IX.ročníků
Čím chci být až vyrostu…
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Transkript prezentace:

P. uč. Zelinková a P. uč. Solnařová MATEMATIKA X MATEMATIKA

Matematika není zrovna oblíbený předmět, proč jste si vybrala zrovna matematiku? E. SolnařováE. Zelinková Protože to je a byl můj oblíbený předmět Určitě jsem nebyla vyhraněný žák, který by si ve volných chvílích řešil logické úlohy. Na druhou stranu mi matematika nijak nevadila, ale to ani většina jiných předmětů. Proto bylo těžké se rozhodnout, které dva předměty si vybrat pro studium učitelství. Asi nejvíc mě ovlivnil můj učitel matematiky na teplickém gymnáziu. Byl klidný, sympatický a hodiny s ním pro mě byly příjemné.

Vždy jste se chtěla stát učitelkou? E. SolnařováE. Zelinková Už na prvním stupni ZŠ jsem chtěla být učitelkou. Ano Mé paní učitelky mě odrazovaly od učitelství, jako by to bylo něco hrozného. Samozřejmě jsem jim nevěřila. Učitelství ale není jenom učení a možná „to ostatní kolem“ lidi od školství odrazuje.,

Porovnáváte občas své děti s žáky? E. SolnařováE. Zelinková Určitě se neubráním srovnávání. Ale i na svých dětech vidím, že je každé jiné a každé se jinak učí, proto asi nejde někoho srovnávat. Už ne Mám ale určitě více pochopení pro své žáky od té doby, co chodí mé děti do školy.

Chtěla byste vrátit čas, protože si myslíte, že jste rozhodla špatně? E. Solnařová Někdy mě mrzí, že jsem si nevybrala místo studia matematiky cizí jazyk, Ne protože je to předmět, který se dá více uplatnit v běžném životě. Také se mi nelíbí, že většina lidí přistupuje k matematice jako k něčemu hroznému nebo nepotřebnému. Ale že bych litovala, tak to ne.

Měla jste v poslední době nějakou větší ztrátu? E. Solnařová E. Zelinková Nevím, co si mám pod pojmem ztráta představit. Každý občas něco ztratí. Horší už je ztratit někoho blízkého. Ano Nechci to zakřiknout, ale žádnou větší ztrátu jsem nezaznamenala. Hlavně jsem zatím neztratila životní optimismus.

Doufáme, že se vám rozhovory líbili a dozvěděli si něco více o našich milých Paní Učitelkách.