CzechTourism MARKETINGOVÝ PLÁN 2009. VÝCHODISKA PRO ROK 2009 : STŘEDNÍ EVROPA JE STABILIZOVANÝM TRHEM CR GLOBÁLNÍ FINANČNÍ KRIZE SE PROJEVÍ POKLESEM POČTU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Advertisements

_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
1 Grantové schéma Podpora konkurenceschopnosti podniků Národní vzdělávací fond.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Česká centrála cestovního ruchu
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
Praha a fondy EU Programové období 2007 – 2013 Markéta Reedová náměstkyně primátora HMP.
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Moravskoslezský kraj: Tradice, rozvoj, kvalita
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.

Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky & Ministerstvo vnitra Ing. Jaroslav Svoboda
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Šíření povědomí o Evropské strategii zaměstnanosti Národní vzdělávací fond PhDr. Miroslava Kopicová.
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Propagace České republiky jako golfové destinace
1 Opatření 4.1 JPD3 Zvýšení adaptability zaměstnavatelů a zaměstnanců na změny ekonomických a technologických podmínek jako podpora konkurenceschopnosti.
Regionální inovační strategie Moravskoslezského kraje
Marketingová Strategie Strategie.
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
Znalostní ekonomika Praha, 23. května 2006 Mgr. Tomáš Hruda Generální ředitel.
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Nová Koncepce státní politiky cestovního ruchu v ČR květen zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Ing. Dagmar Parmová. Kdo jsme? Asociace průvodců České republiky, r. s. 460 individuálních členů z celé ČR, 22 přidružených členů (právnické osoby) –
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Operační program Praha - Adaptabilita odbor fondů EU, Magistrát hl. m. Prahy Operační program Praha - Adaptabilita Možnosti čerpání z ESF v.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Konference „Další profesní vzdělávání“ Pardubice 26. září 2006 Mgr. Jaroslava Barbara Sporková Evropské strukturální fondy v České republice v období 2007.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Veřejné rozpočty Mgr. Oldřich Hájek.
Soudobý svět Ekonomický pohled
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Projekt „CzechELib" – informace od realizátora IPs
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Aktuální informace o činnosti CCRJM
Transkript prezentace:

CzechTourism MARKETINGOVÝ PLÁN 2009

VÝCHODISKA PRO ROK 2009 : STŘEDNÍ EVROPA JE STABILIZOVANÝM TRHEM CR GLOBÁLNÍ FINANČNÍ KRIZE SE PROJEVÍ POKLESEM POČTU A DÉLKY CEST, NEBUDE ALE PRO REGION DEVASTUJÍCÍ ZÁJEM CESTOVATELŮ ZE SOCIÁLNÍCH SKUPIN KRIZÍ POSTIŽENÝCH JEN OKRAJOVĚ, BUDE TRVAT - ZÁLEŽÍ NA AKTIVITĚ A ATRAKTIVITĚ DESTINACÍ

POZICE CzT VE STÁTNÍ PROPAGACI CR PODPORA ZE STRANY MMR V OBLASTI ROZPOČTU A MEZIRESORTNÍCH VZTAHŮ (VÍZOVÁ POLITIKA) SBLÍŽENÍ AGEND A SPOLUPRÁCE CzT A OCR MMR IOP 2008–2013 CELKEM 536 mil. Kč ESF 2008–2013 CELKEM 10 mld Kč. OBLAST PODPORY: ZVÝŠENÍ ADAPTABILITY A KONKURENCESCHOPNOSTI PODNIKŮ, REAGOVAT NA POTŘEBY ZAMĚSTNAVATELŮ! INTERAKCE S OSTATNÍMI RESORTY A JIMI VYTVOŘENÝMI SUBJEKTY KRAJSKÁ SPOLUPRÁCE PROFESNÍ SPOLUPRÁCE (ASOCIACE)

CÍLE NA ROK 2009 UDRŽET TEMPO RŮSTU HLAVNÍCH UKAZATELŮ VÝVOJE CR (POČET UBYTOVANÝCH V HUZ, DEVIZOVÉ PŘÍJMY) NA OBDOBNÉ ÚROVNI VE SROVNÁNÍ S ROKEM 2008 (ODPOVÍDÁ PREDIKCI UNWTO PRO ROK 2009) POKRAČOVAT V PODPOŘE REGIONŮ A S PARTNERY SPOLUPROPAGOVAT DŮVODY PRO JEJICH NÁVŠTĚVU A PŘENOCOVÁNÍ V NICH PODÍLET SE NA ZMĚNĚ VÝVOJE SITUACE V PRAZE K LEPŠÍMU – V LEISURE I BUSINESS SEGMENTU POSKYTOVAT VALIDNÍ INFORMAČNÍ SERVIS PRO SUBJEKTY CR, NABÍDNOUT JIM ZNALOSTNÍ KONKURENČNÍ VÝHODU OPROTI JINÝM DESTINACÍM PODPOROVAT SPOLEČNĚ S PROFESNÍMI SVAZY PRESTIŽ A VÁŽNOST OBORU, S CÍLEM VYTVOŘIT PRO NĚJ PODMÍNKY* SROVNATELNÉ S TRADIČNÍMI EKONOMIKAMI POSTAVENÝMI NA CR *NIKOLIV DOSÁHNOUT STEJNÉHO POSTAVENÍ OBORU V NÁRODNÍ EKONOMICE!

ROZPOČET 2009 VÝVOJ ROZPOČTU CzechTourism

NOVÁ ORGANIZAČNÍ STRUKTURA Ředitel Ekonomika a interní služby Oddělení finanční + administrace ZZ Hospodářská správa Edice a distribuce Administrace veřejných zakázek Řízení projektů financovaných z Evropských fondů * Marketing a externí služby Síť ZZ Veletrhy Kampaně a web Národní produkty (MICE, golf, spa, nové) Výzkum a média Výzkum trhů a trendů Mediální oddělení Sekretariát řediteleInterní auditor*

VELETRHY 2009 CELKEM 47 AKCÍ NOVĚ ZAŘAZENÉ: REISEMARKET DRESDEN, REISEN/CAMPING ESSEN, TTG RIMINI, INVETEX-CIS PETROHRAD NEJVĚTŠÍ AKCE NAD 2 mil.V NÁKLADECH: VAKANTIE UTRECHT, FERIENMESSE VÍDEŇ, FITUR MADRID, CBR MNICHOV, ITB BERLÍN, MITT MOSKVA, IMEX FRANKFURT, OTDYCH MOSKVA, INVETEX-CIS PETROHRAD, UTM KYJEV, WTM LONDÝN, EIBTM BARCELONA DŮVOD: TĚŽKO AKCEPTOVATELNÝ RŮST CEN ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU

ZAHRANIČNÍ ZASTOUPENÍ CzT CELKEM 26 Z TOHO 4 FORMOU MARKETINGOVÝCH SMLUV (ATÉNY, CURYCH, HELSINKY, SOUL) V ROCE 2009 NOVÉ: FRANKFURT NOVĚ : NÁVRHY SPOLEČNÝCH AKTIVIT NA CELÝ ROK 2009 NA WEBU CzT – VČETNĚ PŘIHLAŠOVACÍCH FORMULÁŘŮ ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: EFEKTIVITA VYNALOŽENÝCH NÁKLADŮ + ZÁJEM OSTATNÍCH REZORTŮ

MARKETINGOVÉ PROJEKTY ENJOY JARO A PODZIM 2009 REKLAMNÍ KAMPAŇ V LATINSKÉ AMERICE ČESKÉ HVĚZDY SPOLEČNE S ČC ČESKÁ MODERNÍ GASTRONOMIE ENCYKLOPEDIE EPOCH A TECHNICKÉ PAMÁTKY – DVD+WEB KUDY Z NUDY – ANGLICKÁ MUTACE A PPC REKLAMA SOUTĚŽ CENY KUDY Z NUDY O NEJLEPŠÍ TURISTICKOU NABÍDKU V ČESKU PODPORA AKCÍ V REGIONECH – EVENTY KARLOVARSKÝ TÝDEN 2009 TOURMAP, TOURPROPAG KALENDÁŘ AKCÍ V ELEKTRONICKÉ A TIŠTĚNÉ PODOBĚ ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: ŠANCE BÝT „JINOU“ DESTINACÍ

LÁZEŇSTVÍ ROADSHOWSSAUDSKÁ ARÁBIE KUWAIT PREZENTACEASIE (ČÍNA, JAPONSKO) FRANCIE WORKSHOPSRUSKO-KALININGRAD UKRAJINA OBCHODNÍ CENTRA – PREZENTACE ČR (PRAHA, PLZEŇ, BRNO) ZAHRANIČÍ (NĚMECKO, SLOVENSKO, POLSKO) VELETRHY:NĚMECKO AZERBAJDŽÁN PRESS + FAM + INFO TRIPS: NĚMECKO, SKANDINÁVIE, POBALTÍ, RUSKO, UKRAJINA ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: OMEZENÁ KAPACITA V SEZÓNĚ V NOVÝCH DESTINACÍCH ZÁJEM O KNOW-HOW SPÍŠE NEŽ O NÁKUP KAPACIT

GOLF V ROCE 2009: 3x FAM A PRESS TRIPY ZAMĚŘENÉ NA: HOLANDSKO, NĚMECKO, VELKOU BRITANII, SKANDINÁVII, USA NOVĚ V ROCE 2009: DÁNSKO, FRANCIE, ŠVÝCARSKO 10x VELETRHY: DÁNSKO, ŠVÝCARSKO, FRANCIE, VELKÁ BRITÁNIE, HOLANDSKO 2x ÚČAST NA PGA TURNAJÍCH : ŠVÉDSKO, NĚMECKO REEDICE „GOLF GUIDE“ CÍL: PŘIIBLÍŽIT SE NOMINACI NA „EMERGING“ DESTINATION, POMOCI OBJEVIT ČR JAKO GOLFOVÝ CÍL PLATÍCÍM HRÁČŮM (ZAHRANIČNÍM, TUZEMSKÝM) ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: ČR MÁ STÁLE PUNC „NOVÉ“ DESTINACE OČEKÁVANÝ POKLES“KORPORÁTNÍ“ KLIENTELY

MÉDIA A VÝZKUM TRHŮ A TRENDŮ VZDĚLÁVACÍ PROJEKT: POZITIVNÍ POTENCIÁL DAT A INFORMACÍ O VÝVOJI ČR EDEN – TOURISM AND THE PROTECTED AREAS ETC - MARKETING INTELLIGENCE GROUP MARKETING AND TECHNOLOGY NETWORK V4 EUROPEAN QUARTET PROJEKTY IOP NA VÝZKUM INCOMINGU A DOMÁCÍCHO CESTOVNÍ RUCHU NÁVŠTĚVNOST CÍLŮ CR – VLASTNÍ ANKETÁRNÍ ŠETŘENÍ SERIÁL TRENDŮ V CR COUNTRY REPORTS DŮVOD:INTERNÍ PODPORA V ZÁJMU KONKURENCESCHOPNOSTI ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU

MICE MARKETINGOVÝ PLÁN PRAGUE CONVENTION BUREAU 2009/2010 POČET KANDIDATUR/ROK > 750 DELEGÁTŮ (PŘI 20% ÚSPĚŠNOST)= 12 KONFERENCÍ/ROK, DELEGÁTŮ x 4 NOCI tj. „ POKOJŮ NA NOC“ KORPORÁTNÍ A INCENTIVNÍ AKCE >250 DELEGÁTŮ (40 AKCÍ/ROK – 250 DELEGÁTŮ x 3 NOCI tj: „ ´“ROOM NIGHTS“) PCB PŘINESE PRAZE DALŠÍCH „ROOM NIGHTS“/ ROK 5 PROFESIONÁLNÍCH PCB WORKSHOPŮ V KLÍČOVÝCH DESTINACÍCH 5 FAM TRIPŮ NÁSLEDNĚ PO WORKSHOPECH V KLÍČOVÝCH DESTINACÍCH ROZVOJ WEBU BUDOVÁNÍ ZNAČKY UMÍSTIT PCB NA LEPŠÍ POZICI VRÁMCI VYHLEDÁVAČŮ (GOOGLE, YAHOO) PROPAGACE – EXPEDIA, TRAVELOCITY KALENDÁŘ AKCÍ ZÁLADNÍ PŘEHLED DESTINACÍ S VYSOKÝM MICE POTENCIÁLEM ZA ROK 2008 ZAMĚŘENÍM NA ROK 2009: UK, USA, FRANCIE, NĚMECKO, ŠPANĚLSKO ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: PŘESUN ZÁJMU DO SEGMENTUMENŠÍCH EVENTŮ

KIT 8x veletrhy v zahraničí (Austrálie, Anglie, Emiráty, Francie, Amerika, Kanada, Španělsko, Německo ) Workshopy ( Německo, Česko, Anglie, China, Japonsko, Jižní Amerika) Press/fam tripy Ediční a distribuční služby Koordinace spolupráce subjektů v KIT Vytvoření Czech Convention Bureau Hlavní cíl: co nejlepší prezentace destinace ČR pro MICE segment a získání co největšího počtu zahraničních MICE akcí do České republiky. Zlepšení infrastruktury KIT v ČR, zajištění koordinace všech participujících subjektů MICE v ČR, zlepšení tuzemských MICE nabídek a možností.

EDICE A DISTRIBUCE CELKEM 15 TITULŮ 15 JAZYKOVÝCH MUTACÍ 1 mil. ks VÝTISKŮ ODHAD VÝVOJE VÝZNAMU DŮVOD: ODKLON ODBORNÉ VEŘEJNOSTI OD TIŠTĚNÝCH MÉDIÍ JE KOMPENZOVÁN ZVÝŠENÝM ZÁJMEM ČESKÝCH STÁTNÍCH SUBJEKTŮ V ZAHRANIČÍ

IOP

ESF EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND, OPERAČNÍ PROGRAM LIDSKÉ ZDROJE A ZAMĚSTNANOST, OBLAST PODPORY ZVÝŠENÍ ADAPTABILITY ZAMĚSTNANCŮ A KONKURENCESCHOPNOSTI PODNIKŮ VÝCHODISKO: PROJEKT FINANCOVANÝ JEŠTE Z FINANČNÍCH ZDROJŮ OPERAČNÍHO PROGRAMU ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ, ZKVALITNĚNÍ PROFESNÍ PŘÍPRAVY A VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU (

ČESKÁ REPUBLIKA V ROCE 2009 CZECH REPUBLIC …STUNNIGLY DIFFERENT THE JOURNEY, NOT A MERE DESTINATION JE TO CESTA, NE POUHÝ CÍL