MŠMT ČR, 7. 4. 2010 1 Základní výsledky výzkumů TIMSS a PISA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ROVNICE a NEROVNICE 16 Exponenciální rovnice II MěSOŠ Klobouky u Brna.
Advertisements

KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin.
Přijímací řízení pro školní rok 2016/17 Osmileté studium.
VY_32_INOVACE_81.  Datum :duben 2012  Autor : Šárka Šubertová  Materiál je určen pro 3. ročník čtyřletého oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ VÝROBY a pro 2.ročník.
VY_32_INOVACE_84. ANOTACE Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA.
VY_32_INOVACE_92. ANOTACE Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA.
VY_32_INOVACE_95.  Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA 
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Monika Zemanová, PhD. Název materiálu:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Výsledky mezinárodního výzkumu OECD PISA prosince 2010.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Jsou venkovské školy horší než městské?
Maturita 2017.
Výsledky přijímacího řízení
Slovní úlohy řešené rovnicemi
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
VY_32_INOVACE_67.
Přijímací řízení 2017 Porada ředitelů škol a školských zařízení Libereckého kraje Ing. Eva Kotková.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice ( Viètovy vzorce)
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 1 – Množiny – teorie
Lineární rovnice řešené pomocí algebraických vzorců pro druhou mocninu
GVID – MATURITA 2018 aktuální stav – říjen 2017.
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Metoda sčítací
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
MATEMATIKA Poměr, úměra.
VY_32_INOVACE_90.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Procenta v „autařské“ praxi
VY_32_INOVACE_62.
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
VY_32_INOVACE_65.
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Maturita 2018.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Název projektu: Podpora výuky v technických oborech
Roční zúčtování záloh na daň a daňového zvýhodnění za rok 2017
Výsledky mezinárodního výzkumu TIMSS 2007
Příspěvek k metodické podpoře škol – didaktický potenciál úloh z TIMSS
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
JEDNOTNÉ PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY V ROCE 2018
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
EU – „Učíme se ze života pro život“
Základní škola a Mateřská škola příspěvková organizace
MATEMATIKA – ARITMETIKA 7
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
MATEMATIKA Lineární rovnice o jedné neznámé.
Transkript prezentace:

MŠMT ČR, Základní výsledky výzkumů TIMSS a PISA

MŠMT ČR, T rends in I nternational M athematics and S cience S tudy  výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání  žáci 4. a 8. ročníků  sběr dat: 1995, 1999, 2003, 2007, 2011 P rogramme for I nternational S tudent A ssessment  výzkum čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti  žáci ve věku 15 let  sběr dat: 2000, 2003, 2006, 2009

MŠMT ČR, PISA - výsledky Průměr ČR celkem Typ školy ZŠ Víceleté G Čtyřleté G SOŠ, SOU s maturitou SOŠ, SOU bez maturity458440

MŠMT ČR, TIMSS – průměrný výsledek ČR 4. ročník8. ročník

MŠMT ČR, Celkové výsledky českých dívek a chlapců 8. ročník Průměrný výsledekRozdíl výsledků Dívky Chlapci Rozdíl CH - D

MŠMT ČR, Dílčí škály – 8. ročník, typ školy

MŠMT ČR, Výsledky českých dívek a chlapců v oblastech učiva, 8. ročník Oblast Průměrný výsledek DChRozdílDCh Rozdíl CH - D Čísla Algebra Geometrie Data a pr

MŠMT ČR, letá ZŠ9letá ZŠ,  Rozložení učiva na 9 let, posun  Úprava učebního plánu ZŠ, časová dotace  Přijímací zkoušky na SŠ v 9. ročníku Změny v kurikulu od roku 1995

MŠMT ČR, Rozdíl v úspěšnosti na stejných úlohách (rozbor úloh)

MŠMT ČR, Týdenní dotace pro výuku matematiky, ZŠ  až 8. ročník – 39 vyučovacích hodin  1999, až 9. ročník – 40 vyučovacích hodin do 8. ročníku – 36 hodin

MŠMT ČR, Výsledek a týdenní dotace, 8. ročník

MŠMT ČR, Vývoj časové dotace, 8. ročník Rozložení doby výuky (%) hodiny6,643,260,9 5 hodiny74,152,034,7 6 nebo 7 hodin19,34,84,3

MŠMT ČR, DĚKUJI ZA POZORNOST