Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace"— Transkript prezentace:

1 ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Realizace projektu OP VVV podpora a profesní rozvoj Ostrava CZ.02.3.X/0.0/0.0/16_022/

2 Základní škola , Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27

3 Základní škola , Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27

4 Nové hřiště

5 Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování
(Šablony pro MŠ a ZŠ I) PO 3 - Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Cd,.-l-lk-kl

6 Období realizace září 2017 – červen 2019
Cd,.-l-lk-kl

7 Aktivity pro základní školy
1. Personální podpora ZŠ 2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ 3. Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ 4. Spolupráce s rodiči žáků ZŠ

8 II/2.9 Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ
Varianty aktivit Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluze

9 Cíl a podmínky realizace
vytvoření minitýmu 3 pedagogů realizace v průběhu 10 po sobě jdoucích měsíců 6 hodin společného plánování a reflexí 2 hodiny hospitací u kolegů 2 hodiny reflexe hospitovaných hodin

10 Výstup aktivity Vzdělávací cyklus se realizoval 2x
Každý zapojený pedagog absolvoval 20 hodin spolupráce. Zápis o vzájemné spolupráci, kde je uvedeno datum konání společného plánování a reflexe z výuky, datum konání vzájemných hospitací.

11 Zkušenost školy Vytvoření týmů tak, aby byla spolupráce smysluplná.
Vzájemné obohacení vyučujících, odlišné způsoby práce, využití postupů a forem práce. Podněty pro další práci. Suplování za hospitujícího pedagoga (pokryto z projektu). Možnost finančního ocenění pedagogů. Administrativně využití vzorů formulářů.

12 II/2.11 Tandemová výuka na ZŠ
Aktivita pro 2 pedagogy, kteří vzájemně naplánují a zrealizují 10 vyučovacích hodin během 5 po sobě jdoucích měsíců.

13 Cíl a podmínky realizace
Vytvoření minitýmu 2 ped. pracovníků. Cyklus tvoří: 10 hodin příprav a reflexe. 10 hodin výuky

14 Výstup aktivity Záznam z realizace tandemové výuky opět podle vzoru.
Zajištění suplování za 1 z dvojice pedagogů. Označení vyučovacích hodin, ve kterých tandemová výuka proběhla.

15 Zkušenost školy Netypický způsob realizace výuky, kdy 2 učitelé působí najednou ve třídě. Dobrý plán a spolupráce učitelů je přínosem pro žáky. Maximálně efektivní využití času vyučovací hodiny. Realizace na 1. stupni. Možnost finančního ocenění učitelů.

16 Závěrečné shrnutí V každé z uvedených aktivit měla škola vytvořeny 3 týmy. Aktivní a pozitivní přístup učitelů. Mají zájem o tyto aktivity i z nové výzvy. U tandemové výuky osvěžení i pro žáky. Rizikem může být formální přístup při zpracování zápisu o spolupráci. V administrativní části kontrola třídních knih a zápisů a záznamů a následné nahrávání do zprávy o realizaci.

17 Děkuji za pozornost Mgr. Aleš Vodička, ř. š. ZŠ Klegova 27 tel
Děkuji za pozornost Mgr. Aleš Vodička, ř.š. ZŠ Klegova 27 tel.: CZ /0.0/0.0/15_001/


Stáhnout ppt "ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace"

Podobné prezentace


Reklamy Google