MŠMT ČR, Základní výsledky výzkumů TIMSS a PISA
MŠMT ČR, T rends in I nternational M athematics and S cience S tudy výzkum matematického a přírodovědného vzdělávání žáci 4. a 8. ročníků sběr dat: 1995, 1999, 2003, 2007, 2011 P rogramme for I nternational S tudent A ssessment výzkum čtenářské, matematické a přírodovědné gramotnosti žáci ve věku 15 let sběr dat: 2000, 2003, 2006, 2009
MŠMT ČR, PISA - výsledky Průměr ČR celkem Typ školy ZŠ Víceleté G Čtyřleté G SOŠ, SOU s maturitou SOŠ, SOU bez maturity458440
MŠMT ČR, TIMSS – průměrný výsledek ČR 4. ročník8. ročník
MŠMT ČR, Celkové výsledky českých dívek a chlapců 8. ročník Průměrný výsledekRozdíl výsledků Dívky Chlapci Rozdíl CH - D
MŠMT ČR, Dílčí škály – 8. ročník, typ školy
MŠMT ČR, Výsledky českých dívek a chlapců v oblastech učiva, 8. ročník Oblast Průměrný výsledek DChRozdílDCh Rozdíl CH - D Čísla Algebra Geometrie Data a pr
MŠMT ČR, letá ZŠ9letá ZŠ, Rozložení učiva na 9 let, posun Úprava učebního plánu ZŠ, časová dotace Přijímací zkoušky na SŠ v 9. ročníku Změny v kurikulu od roku 1995
MŠMT ČR, Rozdíl v úspěšnosti na stejných úlohách (rozbor úloh)
MŠMT ČR, Týdenní dotace pro výuku matematiky, ZŠ až 8. ročník – 39 vyučovacích hodin 1999, až 9. ročník – 40 vyučovacích hodin do 8. ročníku – 36 hodin
MŠMT ČR, Výsledek a týdenní dotace, 8. ročník
MŠMT ČR, Vývoj časové dotace, 8. ročník Rozložení doby výuky (%) hodiny6,643,260,9 5 hodiny74,152,034,7 6 nebo 7 hodin19,34,84,3
MŠMT ČR, DĚKUJI ZA POZORNOST