A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FORMY EDUKACE Beharková Natália. Forma studia: bakalářské kombinované 4. semestr.
Advertisements

Organizace výuky a výukové strategie Školní pedagogika - Teorie vyučování (didaktika) KPP 2015.
Skupinová výuka mimořádně nadaných dětí na Úvoze CZ.1.07/1.2.09/ CZ.1.07/1.2.17/
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Použití metody CLIL v hodinách MATEMATIKY na Střední škole stavební Jihlava.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
MŠMT ČR, Základní výsledky výzkumů TIMSS a PISA.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
EU peníze školám Čtenářská gramotnost - záměr  Zlepšování čtenářských dovedností a zvyšování čtenářské gramotnosti ve všech ročnících  Obnovit knižní.
„Propojení teoretické a praktické přípravy budoucích pedagogických pracovníků na UP“ KULATÝ STŮL K PEDAGOGICKÝM PRAXÍM Přírodovědecká fakulta.
CLIL Step by Step aneb Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem 21st Oct 2014 Mgr. Jana Čadová reg. Č.: CZ.1.07/1.3.50/
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
Zkušenosti z inspekční činnosti ve školách s prvním stupněm Mgr. Miroslav Pospíšil, ČŠI Jihlava, leden 2011  hodnocení ŠVP  poznatky z inspekční činnosti.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP Vzdělávání ředitelů středních škol Kraje Vysočina Téma: Prezentuje: Ing. Josef Crha, ředitel SŠT Žďár nad.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Jsou venkovské školy horší než městské?
Podnikavost a podnikání na OA Ostrava-Mariánské Hory
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Obchodní akademie Náchod
Návraty žen do práce očima zaměstnavatelů
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Platformy projektu KAP LK
VY_32_INOVACE_07_PŘÍRODOVĚDA 5
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Učitel s rozhledem – žák se šancí
Didaktické metody Androdidaktika.
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Jaké formy CLILu? Tento projekt je spolufinancován z Evropského.
Od skupiny ke kooperaci
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Cíle projektu Zkvalitnění spolupráce Jihočeské univerzity se středními školami při výuce přírodovědných a technických oborů. Zkvalitnění komunikace a spolupráce.
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Didaktické zásady Literatura:
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Software počítače 1 - opakování
PODPORA ŽÁKŮ S OMJ V PRAXI: MOŽNOSTI, PŘEKÁŽKY A INSPIRACE
Pedagogika II Lekce 2: Alternativní školství
3. Metody pedagogické diagnostiky
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Finanční matematika 4. (finanční gramotnost) Složené úrokování
Výsledky průzkumu HK ČR k čerpání a využívání OP PIK 2014 – 2020
Program celoživotního učení Comenius
1. Obecná problematika tvorby ŠVP
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Ing. Veronika Dostálková MBA
Pedagogika školního sportu
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
Výsledky mezinárodního výzkumu TIMSS 2007
Kurikulum předškolního vzdělávání (plánování vzdělávací práce)
Příspěvek k metodické podpoře škol – didaktický potenciál úloh z TIMSS
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
Seminář ke kódování studijních programů
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Gymnázium, Český Krumlov
Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol
Spolupráce s rodiči a komunitou
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Výuka sociálního lékařství a veřejného zdravotnictví na LF MU
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Školní vzdělávací program CONSTANTIA – SAPIENTIA – PIETAS – VIRTUS VYTRVALOST – MOUDROST – SPRAVEDLNOST – UŠLECHTIOST.
Transkript prezentace:

A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy

A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin

8 - leté 4 - leté Přehled studijních oborů

8 - leté 4 - leté Přehled studijních oborů 16 tříd = 480 žáků

A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

8 - leté 4 - leté A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

8 - leté 4 - leté A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 90 žáků A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě

B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

8 - leté 4 - leté B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

8 - leté 4 - leté B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii

C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících

8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících cca 30 žáků

8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících

8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků cca 60 žáků C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících

D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících

8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících

8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících

8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících

8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů

8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů cca 180 žáků

8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů cca 27 %cca 21 %

E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné

B.Metody výuky (John Spencer) Standardizace učitel plánuje hodinu pro průměrného žáka - část žáků se logicky nudí (nad a podprůměrní) Diferenciace učitel diferencuje činnost skupin žáků dle jejich úrovně - náročné na přípravu, rozdělení skupin může být chybné Přizpůsobení žák ovlivňuje své učení výběrem témat, který byl určen učitelem na základě rozboru výsledků jeho předchozí činnosti - žák je omezen nabídkou témat, vyžaduje samostatnost Personalizace žák si sám nastavuje svůj učební plán, stává se nezávislejším - pro žáky velmi obtížné, vyžaduje velkou zodpovědnost

C.Aktivity školy Fyzikální projekty školy Mezinárodní spolupráce Adaptační kursy Go!

Projekt Vzdělávání pro konkurenceschopnost o rozvoj dovedností učitele pracovat aktivizujícími metodami projektová výuka styly učení interaktivní výuky skupinová práce kooperativní učení hodnocení práce žáků i učitele ve výuce problematika vzdělávání žáků se SVP důraz na rozvoj gramotnosti čtenářské, finanční a informační