A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy
A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin
8 - leté 4 - leté Přehled studijních oborů
8 - leté 4 - leté Přehled studijních oborů 16 tříd = 480 žáků
A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
8 - leté 4 - leté A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
8 - leté 4 - leté A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 90 žáků A) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících a kvintě
B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
8 - leté 4 - leté B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
8 - leté 4 - leté B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků B) Výběr 2. cizího jazyka v tercii
C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících cca 30 žáků
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících
8 - leté 4 - leté Fj x Nj x Rj x Šj cca 30 žáků cca 60 žáků C) Výběr 2. cizího jazyka v 1. ročnících
D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů cca 180 žáků
8 - leté 4 - leté D) Výběr seminářů v 3. a 4. ročnících 25 různých seminářů cca 27 %cca 21 %
E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
8 - leté 4 - leté E) Dělení tříd na humanitní a přírodovědné
B.Metody výuky (John Spencer) Standardizace učitel plánuje hodinu pro průměrného žáka - část žáků se logicky nudí (nad a podprůměrní) Diferenciace učitel diferencuje činnost skupin žáků dle jejich úrovně - náročné na přípravu, rozdělení skupin může být chybné Přizpůsobení žák ovlivňuje své učení výběrem témat, který byl určen učitelem na základě rozboru výsledků jeho předchozí činnosti - žák je omezen nabídkou témat, vyžaduje samostatnost Personalizace žák si sám nastavuje svůj učební plán, stává se nezávislejším - pro žáky velmi obtížné, vyžaduje velkou zodpovědnost
C.Aktivity školy Fyzikální projekty školy Mezinárodní spolupráce Adaptační kursy Go!
Projekt Vzdělávání pro konkurenceschopnost o rozvoj dovedností učitele pracovat aktivizujícími metodami projektová výuka styly učení interaktivní výuky skupinová práce kooperativní učení hodnocení práce žáků i učitele ve výuce problematika vzdělávání žáků se SVP důraz na rozvoj gramotnosti čtenářské, finanční a informační