Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/05.0042.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
Advertisements

IBM … creating the future of learning Konference ISSS 2005, Hradec Králové Omyly při přípravě i realizaci distančního vzdělávání dospělých RNDr. Jana Pradlová,
Tvorba OP pro programovací období Kontext a vazby OP •EU jako ek. nejrozvinutější společenství na světě – charakterzované sociálním smírem.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Inovace, inovační projekty a úloha klastrů (obecný náhled) Ivo Vondrák VŠB - Technická univerzita Ostrava
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Aktivity Ústeckého kraje v rámci implementace RIS ÚK.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni Čelákovice Založeno roku 1991.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
LIDSKÉ ZDROJE A KVALITA Národní konference kvality ve veřejné správě Simeona Zikmundová Brno
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Podnikatelský institut PYRAMIDA s.r.o.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Podniková ekonomika Personální činnost.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji - Klíčové aktivity projektu a jeho úloha v rámci současného vzdělávacího systému ČR přednáší.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Učme se nově Souhrnné informace o projektu. Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/ Název operačního programu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Podpora podnikání ze SF EU OP Podnikání inovace Globální cíl: zvýšit do konce programovacího období konkurenceschopnost české ekonomiky a.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Personální plán pro podnikatelský plán
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Vybrané manažerské nástroje
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
PRAKTICKÉ PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH INOVAČNÍCH PROJEKTŮ
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Materiály pro účastníky pilotních kurzů konaných v rámci realizace projektu SOVA SYSTEMS Č.R., spol. s r.o. Brno „Vyšší úroveň dalšího vzdělávání v klíčových.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost Kateřina Čočková, regionální projektová manažerka.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Sekce energetiky Odbor energetické účinnosti a úspor Energetická účinnost – financování 11 Ing. Vladimír Sochor ředitel odboru energetické účinnosti a.
Akreditovaný e-learningový kurz Rovné příležitosti žen a mužů Ing. Petr Špindler, RENTEL a.s. Konference „Rovné příležitosti“ MV ČR, Praha,
Téma 13: Finanční plánování
„Partnerství pro konkurenceschopnost“ Název projektu: „Partnerství pro konkurenceschopnost“ Zkrácený název projektu:„PARKON“ OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
Strukturální fondy – nové možnosti, nové zkušenosti… Ing. Radim Konečný
Nový model tvorby trhu práce budovaný partnerstvím zaměstnavatelů – škol a jejich zřizovatelů a úřadů práce Ing. Jiří Herodes.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Digitální učební materiál
Aktuální stav dalšího vzdělávání a vize do budoucna
Presentation Title 1st September 2002
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Výroční zpráva o stavu podnikání v Ústeckém kraji za rok 2017
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Transkript prezentace:

Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/

Parametry projektu Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu 3.2.Podpora nabídky dalšího vzdělávání Zahájení Ukončení Celkové způsobilé výdaje tis. Kč 2

Kdo jsme? i2M s.r.o. Olomouc ( dříve Inventa Consulting) Poradenství, vzdělávání, praktické tréninky Průmyslové inženýrství, odstraňování plýtvání Zvyšování výkonnosti firem Hlavně průmyslové podniky Máme za sebou řadu úspěšných projektů Firma byla založena již v roce 1994 „INOVACE A INSPIRACE KTERÉ FUNGUJÍ“ 3

Proč jsme šli do projektu? Řada programů s dotací u klientů Sami jsme nikdy o žádnou dotaci nežádali Zajímavá finanční podpora Časový tlak a „Bič nad kreativci“ 4

Cíle projektu 5 Obecným cílem projektu prohloubení nabídky dalšího vzdělávání v Olomouckém kraji. Hlavním cílem projektu bylo vytvoření 10 modulů e-learningových vzdělávacích materiálů, které budou využívány pro další vzdělání. Cíl „pod čarou” Donutí to nás a naše konzultanty, uspořádat neucelené materiály do jednotné formy.

Jak jsme na to šli? Napsání textů vlastními silami – jednotliví odborní konzultanti Vzniklo více jak 500 stran textu Málo literatury, hodně vlastních zkušeností, příklady E – learningový portál Byl zakoupen a customizován pro naše potřeby Byla to součást rozpočtu projektu - velká část Administrace projektu Externí firmou Znalost zákonů a předpisů, specifický jazyk a požadavky Sami bychom to určitě nezvládli tak hladce 6

Jaký byl průběh? Žádost a její schválení Práce na textech a na portálu Průběžné dokladování průběhu a čerpání financí Ing. Jana Skoumalová – poděkování za skvělou spolupráci Kontroly – věcné stručné Ověřování v konkrétních firmách Úpravy textů či portálu Závěr 7

1.Strategie a tvorba modelů podnikání 2.Nastavení optimální struktury procesů 3.Měření výkonnosti procesů, manažerské reporty 4.Metody průmyslového inženýrství (systémy a metodika) 5.Metody průmyslového inženýrství (lidské zdroje) 6.Metody průmyslového inženýrství (stroje a zařízení) 7.Inovace modelu podnikání 8.Inovace výrobků a služeb 9.Definice úspor při inovaci výrobků a služeb 10.Definice úspor při inovaci procesů Co jsme vytvořili? 10 Vzdělávacích Modulů

Modul 1 : „Strategie a tvorba modelů podnikání“ Obsah 1.Strategie a strategické řízení ve firmě 1.1Kdy a proč tvořit a aktualizovat strategii 1.2Model tvorby strategie 1.3Klíčové způsobilosti firmy- kořeny konkurenční výhody 1.4Význam sebepojetí firmy 2.Základy strategické analýzy 2.1Proč je důležité vědět Kdo jsem? a Kde jsem? 2.2Finanční výkazy, jak je číst a na co si dát pozor 2.3Definice a charakteristiky základních oborů podnikání 2.4Analýza podnikatelského portfolia 2.5SWOT analýza 3.Vývoj vnějšího podnikatelského prostředí- určující faktor pro úspěšnost strategie 3.1Proč se zbývat vývojem vnějšího podnikatelského prostředí 3.2Popis konkurenční situace v oboru a základních trendů 3.3Analýza potenciálu a strategií konkurentů – úvod 3.4Scénáře vývoje vnějších podnikatelského prostředí – základní koncepty

Jak funguje portál? 10

Vznikne „třída“ 11

Výběr kurzu a nastavení průběhu 12

Výběr formy zobrazení 13

…a studenti studují. 14

Studenti si sami vyhodnocují znalosti 15

Studenti dělají autotest 16 Vyhodnocuje si sám studující Nebo lektor / tutor Řada nastavitelných parametrů

Závěr Projekt splnil očekávání Firmám se líbil nejen obsah, ale i forma Umožňuje dobře další rozšiřování Může být povýšen na vyšší verzi – video…. Optimální využití – vlastní zkušenosti: E – learning nenahradí učitele Může urychlit projekty ve firmách Sjednotí úroveň znalostí, názvosloví…. 17

Díky za pozornost Antonín Krejčí i2M, s. r. o. Náves Svobody Olomouc 18